پزشکی

دسترسی به UPTODATE

اکانت دسترسی به سایت آپتودیت

اپلیکیشن آپتودیت (Uptodate)

Uptodate شامل آخرین نسخه دیتابیس پزشکی مبتنی بر شواهد Uptodate می باشد که به صورت ماهانه دیتابیس آپدیت می شود . این برنامه به صورت اشتراک سالیانه و ماهیانه برای  دو دستگاه می باشد و بعد از اتمام زمان اشتراک امکان استفاده از برنامه وجود ندارد و  همچنین امکان آپدیت Database وجود ندارد. بعضی از امکانات این برنامه عبارتند از :‌

۱. سازگاری با آیفون و آیپد

۲. استفاده آفلاین از برنامه

۳.جستجو در عنوان مقالات

۴.جستجو در متن مقالات به صورت هوشمند

۵. Highlight کردن و افزودن یادداشت به مقالات

۶. اضافه کردن مقالات به لیست دلخواه

۷. دانلود کردن ویدیوها و استفاده از آن ها به صورت آفلاین

۸ . امکان استخراج مقالات به صورت PDF و به اشتراک گذاری آن ها

۹. دانلود دیتابیس سریع و چند کانکشنی از طریق برنامه و یا دانلود دیتابیس از طریق کامپیوتر و انتقال به گوشی و یا تبلت

دسترسی به آپتودیت

برای دسترسی به سایت UPTODATE برای پژوهشکران و پزشکان ، به لینکهای اعلام شده در ادامه مراجعه و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با ما مکاتبه کنید.

خرید اکانت دسترسی به آپتودیت

برای خرید اکانت آپتودیت بر روی لینک “خرید یوزر و پسورد آپتودیت” کلیک کنید. توضیحات و سفارش و دانلود آپتودیت اپل آیفون آیپد | UpToDate 2020 IOS Apple در لینک “اکانت اپتودیت” می باشد.

اکانت دسترسی به UPTODATE | خرید اکانت دسترسی به آپتودیت خرید اکانت اپتودیت خرید یوزر و پسورد آپتودیت دانلود اپتودیت یوزر پسورد پاپ مد و کلیه سایتهای علوم پزشکی و دارویی
خرید اکانت دسترسی به آپتودیت خرید اکانت UPTODATE خرید یوزر و پسورد آپ تو دیت دانلود اپتودیت یوزر پسورد پاپ مد و کلیه سایتهای علوم پزشکی و دارویی

دسترسی رایگان به uptodate

در صورتی که 3 نفر از دوستان و همکاران خود را تشویق به خرید اکانت آپتودیت از گیگاپیپر نمایید، می توانید پس از خرید انها یک دسترسی رایگان به آپ تودیت دریافت کنید.

برای دسترسی و عضویت رایگان در آپ تو دیت، بایستی ادرس ایمیل افرادی که شما انها را معرفی کرده اید به ایمیل و یا تلگرام ما ارسال کنید. در صورتی که ان ایمیلها اکانت آپ تودیت خریداری کرده باشند، بشما اعلام می کنیم که فرم عضویت در اپتودیت را پر نمایید و در قسمت مشخصات واریزی، ایمیل دوستان معرفی شده را اعلام کنید.

توجه کنید که در صورتی که ان ایمیلها هنوز اکانت Uptodate خریداری نکرده باشند، امکان دریافت اکانت رایگان آپتودیت نیست. بنابراین حتما از خرید افراد معرفی شده اطمینان حاصل کنید.

دانلود اخرین نسخه نرم افزار آپتودیت

دریافت آخرین نسخه آپتودیت آفلاین 2020 ( UpToDate 2020 )

با قابلیت بروز رسانی به آخرین نسخه موجود از سایت رسمی UpToDate
پشتیبانی دائمی توسط شرکت نرم افزاری گیگاپیپر
دسترسی به کتابها و رفرنس های با ارزش پزشکی و دارویی
قابل نصب بر روی تلفن های همراه اندروید، آیفون، کامپیوترهای شخصی و مک بوک

برای دانلود جدیدترین نسخه اپتودیت برای اندورید و IOS کافیست به ادرس “دانلود نسخه جدید اپتودیت” بروید.

نرم افزار آپ تو دیت کرک شده

توجه شود که از نصب نرم افزار آپ تو دیت کرک شده خودداری کنید. زیرا این نرم افزارها اولا بروز نیست درثانی با توجه به شکسته شدن قفل انها، ممکن است اسیب هایی را به دستگاه شما بزند.

اکانت دیگر سایتهای پزشکی

برای دریافت یوزر و پسورد پاپ مد و کلیه سایتهای مرتبط با علوم پزشکی و دارویی با گیگاپیپر مکاتبه کنید تا پس از واریز هزینه خدمتتان ارسال شود.

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا