چاپ مقاله

نرم‌افزار بررسی اصالت و مشابهت یاب متون انگلیسی

برای دریافت یوزر و پسورد iThenticate  با ما مکاتبه کنید. لیست تعرفه ها (وابسته به مدت اعتبار و تعداد مقاله) خدمتتان ارسال می شود.

امکان بهره گیری از نرم‌افزار بررسی اصالت و مشابهت یاب متون انگلیسی برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و کلیه پژوهشگران در جهت پیشگیری از سرقت علمی، فراهم گردید.

سرقت ادبی به استفاده از آثار و مطالب خود یا دیگران بدون ارجاع به آنها گفته می شود که در بسیاری از موارد بصورت ناآگاهانه رخ می دهد و یکی از دغدغه‌های مهم نشریات و پایگاههای استنادی بین‌المللی و نیز یک تخلف علمی برای افراد و دانشگاه‌ها می‌باشد.
خوشبختانه موارد سرقت علمی در دانشگاه ها کمتر شده است، ولی جهت اطمینان بیشتر و پیشگیری از عواقب ناخواسته ناشی از سرقت علمی که می تواند متوجه اعضای هیات علمی، پژوهشگران و حتی دانشگاه گردد، گیگاپیپر اقدام به تهیه اکانت نرم‌افزار بررسی اصالت و مشابهت یاب متون انگلیسی به نام iThenticate نموده است. این نرم‌افزار یکی از قوی‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای مشابهت یاب متون انگلیسی می باشد. که اعضای هیات علمی با بهره‌گیری از آن می توانند تشابه متن مقالات خود را با سایر اسناد علمی بررسی کرده و بعد از اطمینان از اصالت دستاوردهای خود آنرا برای چاپ به نشریات ارسال نمایند.

نرم افزار iThenticate پیشرو در ارائه خدمات تشخیص و فن آوری پیشگیری سرقت ادبی حرفه ای در سراسر جهان توسط ناشران علمی و موسسات تحقیقاتی برای اطمینان از اصالت کار خود قبل از انتشار طراحی و نوشته شده است. این نرم افزار با مقایسه یک نوشته با پایگاه داده خود که شامل بیش از 60 میلیارد صفحه وب و 155 میلیون آیتم محتوایی مشتمل بر 49 میلیون اثر از 800 شرکت ناشرعلمی بین المللی کمک بسیار بزرگی را به سردبیران، نویسندگان و محققان در جلوگیری از سوء رفتارهای ناشی از سرقت علمی ارائه می نماید. نرم افزار iThenticate توسط Turnitin، که رهبری بررسی سرقت ادبی و اصالت متون علمی را در مؤسسات آموزشی سراسر جهان بر عهده دارد توسعه یافته است.

 

ارائه دسترسی شخصی به قويترين سرويس های آنلاين چک کننده مقالات Turnitin, iThenticate, Writecheck با پشتيبانی كامل

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    لطفا تعرفه های مشابهت یاب با ظرفیت 120 مقاله را برای بنده ارسال فرمایید.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا