اکانت OVID

دسترسی به پایگاه Ovid - یوزر و پسورد Ovid

اکانت OVID

برای دسترسی به پایگاه Ovid و دانلود مقالات و ژورنالهای ان با ما مکاتبه کنید. پس از واریز هزینه یوزر و پسورد Ovid ارسال می شود.

یوزر و پسورد Ovid

پسورد دسترسی به مقالات سایت OVID موجود است. برای دریافت اکانت با ما مکاتبه کنبد. پسورد Wolters Kluwer هم موجود است.

Ovid Technologies, Inc., part of the Wolters Kluwer group of companies, provides access to online bibliographic databases, academic journals, and other products, chiefly in the area of health sciences

"<yoastmark

دسترسی به پایگاه اطلاعاتی OVID

به اطلاع کلیه پژوهشگران می رساند که دسترسی به کلیه پایگاههای اطلاعاتی پزشکی و  تعداد بسیاری از ژورنالهای پزشکی از طریق پایگاه علمی OVID فراهم گردیده است. پژوهشگران می توانند با دریافت یوزر و پسورد Ovid به این منابع دسترسی پیدا کنند. توجه کنید دسترسی به Ovid متفاوت است. بنابراین باید مشخص کنبد به کدام ژورنالهای سایت Ovid نیاز دارید. دسترسی به سایت اوید یعنی لینک زیر، پس از دریافت یوزر و پسورد ممکن خواهد شد.

http://ovidsp.ovid.com

معرفی پایگاه OVID

این پایگاه یکی از پیشرفته ترین محیط های جستجوی اطلاعات در زمینه علوم پایه و علوم زیستی و پزشکی است و همچنین یکی از اولین پایگاه های تجاری دنیا در امر گسترش سریع تکنولوژی اطلاعات (IT) است. بعنوان یک پایگاه برجسته در دنیا در امر دستیابی به اطلاعات و محصولات الکترونیکی، مهارت­های تحقیقاتی و خدمات پشتیبانی برای کاربران سراسر دنیا، به حساب می آید.

درباره سایت ovidsp.ovid.com

در سال ۲۰۰۱، Ovid با شرکت Silver Platter ادغام شد و موجب یکی شدن منابع دو نام برجسته دنیا در زمینه پزشکی و تحقیقات علمی شد.  Ovidبا استفاده از موتور جستجوی قوی خود، جستجو، تحقیق و دسترسی به محتوای ۱۲۰۰ ژورنال و بیش از ۱۰۰۰ کتاب را از حدود ۲۰۰ بانک اطلاعاتی امکان پذیر ساخته است.

"

راهنمای پایگاه Ovid

Searching Ovid Medline

Example search in Ovid Medline گیگاپیپر

Mapping interface گیگاپیپر

Keyword interface گیگاپیپر

Subheading interface گیگاپیپر

Adding Additional Concepts to a Search

Combine sets interface گیگاپیپر

Reviewing Citations

Display options گیگاپیپر

Managing Results

Managing results گیگاپیپر

Saving Your Search

خروج از نسخه موبایل