سرقت ادبی Plagiarism

بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin

چک کردن مقاله با Turnitin - پیشگیری از پلاجیاریسم

تخفیف ویژه تا 30 اسفند 1400 : هزینه ارسال Report پلاجیاریسم با سایت آیتنتیکیت برای مقالات با کمتر از 24 صفحه با هزینه تنها 24 هزار تومان

بررسی سرقت ادبی مقالات

تشخیص سرقت ادبی مقاله از جمله ابتدایی ترین اقدامات در رعایت اصول اخلاق در نشر است. سرقت ادبی یا پلاجیاریسم با مقایسه محتوای یک مقاله علمی با مقالات منتشر شده پیشین قابل بررسی است. در این میان آنچه که میتواند خیال یک نویسنده، سردبیر و یک ناشر را از کفایت بررسی آسوده کند؛ تعداد منابعی است که برای بررسی مشابهت ها در اختیار دارد. در حال حاضر جستجوی محتوا و بررسی مشابهت ها توسط نرم افزارهایی انجام میگیرد که به محتوای آنلاین مقالات منتشر شده پیشین (و بعضا حتی مقالات در حال داوری) دسترسی دارند.

این امکان برای نرم افزار به دست نمی آید مگر اینکه نرم افزار به بانکهای اطلاعاتی معتبر علمی جهان دسترسی داشته و امکان جسجو و ارائه گزارش از آنها را داشته باشد. میزان اعتبار نتایج نرم افزار تا حد زیادی به این بستگی دارد که نرم افزار فوق به چه تعداد از منابع علمی دسترسی دارد.

چک کردن پلاجیاریزم مقاله با نرم افزار

سوالی که پیش می اید و مشتریان از گیگاپیپر می پیرسند این است که : چطور میتونم مقاله ام رو قبل از اینکه به ژورنالی بفرستم به لحاظ پلاجیاریزم چک کنم تا مطمئن شوم جملات مقاله ی من با هیچ یک از جملات سایر مقالات مشابهتی نداره؟

از سایتهای زیر جهت بررسی جملات مقاله قبل از سابمیت استفاده نمایید:
www.turnitin.com
www.ithenticate.com
www.writecheck.com

نرم افزار Turnitin چیست؟

بی شک ترنیتین Turnitin، با دسترسی به اطلاعات بیش از 530 ناشر بزرگ دنیا، 90000 ژورنال مهم از طریق Cross Check، پایان نامه ها از طریق ProQuest و سایر منابع اطلاعاتی علمی بهترین و امن ترین نرم افزار برای بررسی درصد سرقت ادبی مقالات انگلیسی است.

این موضوع سبب شده است که ناشران بزرگ دنیا همانند Elsevier، Springer،Wiley Blackwell و Nature، که بیش از 90 درصد مجلات علمی دنیا را چاپ می کنند، از نرم Turnitinبرای بررسی اصالت مقاله و یا احتمال وجود سرقت ادبی در مقالات ارسال شده به مجلات خود استفاده کنند.

ترنیتین یا تورنیتین (Turnitin) که برای تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین بکار می رود یک سرویس تجاری پیشگیری از سرقت ادبی مبتنی بر اینترنت است که توسط شرکت iParadigms LLC تأسیس شده و نخستین بار در سال ۱۹۹۷ راه اندازی شد. ترنیتین Turnitin یکی از سایتهای تشخیص سرقت ادبی انلاین می باشد. به طور معمول، دانشگاه ها و دبیرستانها لایسنس سرویس ترنیتین را خریداری می کنند تا بتوانند مقالات مورد نظر خود را در وب سایت Turnitin سابمیت کنند. نتایج به دست آمده از آنالیز ترنیتین برای تشخیص شباهت ها یا سرقت ادبی با منابع موجود مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می تواند در ارزیابی ساختاری مقالات نوشته شده توسط دانشجویان و دانش آموزان برای کمک به آنان در زمینه نحوه اجتناب از سرقت ادبی و بهبود توان نگارش آنان بکار رود.

تشخیص سرقت ادبی مقاله بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitinگیگاپیپر
تشخیص سرقت ادبی مقاله درصد سرقت ادبی با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitin

در این فرایند از دانشجو خواسته می شود تا به عنوان یک روش بازدارنده از سرقت ادبی، مقالات خود را در وبسایت Turnitin سابمیت کند. این مقالات در یک پایگاه داده که برای بررسی سرقت ادبی استفاده می شود ذخیره می شوند. سپس Turnitin مقالات سابمیت شده را با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی، با چندین پایگاه داده برای کشف احتمال محتوای تقلبی، مقایسه می کند. این سرویس علاوه بر اسکن پایگاه داده های خود، دارای توافق نامه های و مجوزهای لازم با پایگاه های داده های اختصاصی علمی بزرگ می باشد و آنها را نیز برای تشخیص درصد پلجریسم اسکن می کند.

این فرآیند دانشجویان یا هر فرد دیگری را از استفاده از مقاله شخصی دیگر با شناسایی متون همسان در محتوای مقالات، باز می دارد. شرکت مذکور با استفاده از یک ربات خزنده بطور مداوم علاوه بر مقالات دانشجویی، یک کپی از مطالب قابل دسترس عمومی در اینترنت را نیز در آرشیو پایگاه داده تورنیتین ذخیره می کند و همچنین دارای صفحات محتوای تجاری و یا کپی رایت شده از کتاب ها، روزنامه ها، نشریات و غیره می باشد.

تشخیص سرقت ادبی مقاله

تشخیص سرقت ادبی مقاله و میزان مشابهت یکی از ضروری ترین مراحل سابمیت مقاله isi و تحقیقاتی در وبسایت ژورنال های علمی است. با انجام این مرحله قبل از Submit نهایی از میزان مشابهت آن با ادبیات پیشین اطمینان حاصل شده و از به هدر رفتن وقت، پول و دوباره کاری جلوگیری می شود. به عبارت دیگر، از آنجا که بازه زمانی قابل توجهی بین مرحله سابمیت مقاله و پاسخ مجله وجود دارد، در صورتیکه مجله ای پس از بررسی، مقاله را به دلیل درصد مشابهت (similarity) بالا مردود (reject) نموده و یا موارد زیادی را به عنوان درصد مشابهت یا سرقت ادبی تعیین نماید، این مسئله موجب صرف وقت چندین ماهه و به هدر رفتن هزینه های پرداخت شده و چه بسا ایجاد مشکل در مراحل دفاع دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد می شود.

کاهش درصد مشابهت مقاله قبل از سابمیت

لازم به ذکر است که اگرچه تفاوت ماهوی میان مشابهت مطالب یک مقاله با مقالات دیگر از یک سو و سرقت ادبی یا همان پلجریسم از سوی دیگر وجود دارد ولی نتیجه در هر حال یکسان است و بسته به رتبه علمی مجله انتخاب شده ، سخت گیری های متفاوتی در مورد مقاله مورد نظر اعمال می گردد. در اینگونه موارد، نویسندگان پس از تشخیص سرقت ادبی مقاله و تعیین مقدار پلجریسم ، اغلب باید با استفاده از خدمات پارافریز مقاله و یا بازنویسی مقاله از ابتدا، ضوابط مجله مورد نظر را براورده نمایند.

خدمات کنترل سرقت علمی- ادبی (ترنیتین Turnitin)

گزارش بررسی درصد سرقت ادبی مقاله

در گزارش بررسی درصد سرقت ادبی مقاله، ضمن تعیین دقیق درصد تشابه، به صورت دقیق و واضح، تمام بخش هایی که از سایر منابع برداشته شده و سرقت علمی محسوب می شوند با ذکر منابع انها مشخص می گردد. نوینسنده گان می توانند قبل از ارسال مقاله به مجلات با بازنویسی (Re-writing) و ویرایش نیتیو (Native Edit) این بخش ها، با کاهش درصد تشابه، از سرقت علمی جلوگیری کنند.

پلاجیاریسم چک: پیش نیاز قبولی و استمرار نمایه شدن در بانکهای اطلاعاتی معتبر

این بررسی ها بعد از نمایه شدن مجله نیز استمرار دارد و یکی از مهمترین معیارها در ارزیابی کیفی مجلات میزان پایبندی ناشر مجله به رعایت اصول اخلاق در نشر است که در حال حاضر کمیته اخلاق در نشر COPE نظارت بر این موارد را به طور رسمی انجام میدهد.

تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین

خدمات تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین که برای اولین بار در ایران توسط موسسه گیگاپیپر ارائه می گردد شما را در برابر خسارات ذکرشده مصون می نماید. شما می توانید با استفاده از این خدمات ابتدا مقدار مشابهت یا به اصطلاح سرقت ادبی (پلجریسم) آن را مشخص نموده و سپس با استفاده از خدمات پارافریزینگ پیشرفته گیگاپیپر، درصد مشخص شده را تا سطح اطمینان کافی کاهش دهید و آنگاه با قابلیت اعتماد بالا ، مقاله خود را در مجله مورد نظر سابمیت کنید.

چگونگی بر طرف کردن سرقت ادبی مقاله

به منظور بر طرف کردن مشکل سرقت ادبی لازم است این موارد صورت گیرد.

1.بخش هایی که در صد تشابه آنها بیشتر از 2 درصد است، باید بازنویسی دقیق گردد.

2.بخش هایی که در صد تشابه آنها کمتر از 2 در صد است، باید با تغییر کلمات و یا جملات تشابه را کم کنیم.

3. منابع و رفرنس هایی که در گزارش به عنوان منبع سرقت ادبی معرفی شده اند، به لیست منابع مقاله اضافه گردد.

فرایند کار تشخیص سرقت ادبی مقاله با Turnitin

1. ارسال فایل مقاله به ایمیل و یا شبکه های اجتماعی اعلامی در بخش تماس با ما

2. لطفا اسامی، ادرس، مشخصات نویسنده گان و رفرنس های انتهایی مقاله را حذف کنید.

3. فایل ارسالی بدون ترک چینج بوده و کلمات رنگی نباشند.

4. پرداخت هزینه ( اطلاعات لازم از طریق ایمیل به شما اعلام خواهد شد).

5. دریافت گزارش بررسی سرقت ادبی به صورت فایل PDF در کوتاه ترین زمان ممکن

موسسه گیگاپیپر آمادگی دارد تا به عنوان دستیار دانشجویان و محققان گرامی، خدمات تشخیص سرقت ادبی مقاله با ترنیتین را بطور دقیق و با کیفیت بالا به انجام رسانده و گزارش نرم افزار را برای متقاضی ارسال نماید. به این منظور کافیست، مقاله خود را از طریق یکی از راهاای ارتباطی ارسال بفرمایید تا PDF گزارش Turnitinبرایتان ارسال شود.

نکات درخواست گزارش سرقت علمی

تنظیم Exclude sources در ترنیتین تشخیص سرقت ادبی مقاله بررسی درصد سرقت ادبی با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitin گیگاپیپر
تنظیم Exclude sources در ترنیتین

هنگامی که فایل مقاله یا هر متنی را برای ما ارسال می کنید تا با Turnitin چک کنیم و گزارش سرقت ادبی ان را خدمتتان ارسال کنیم، ما کلیه تنظیمات را در حالت پیش فرض Turnitin قرار داده ایم. بنابراین در صورتی که شما نیاز دارید تنظیم خاصی انجام شود، بایستی قبل از ارسال فایل گزارش سرقت ادبی ان را مطرح کنید. در صورتی که فایل PDF سرقت ادبی مقاله ارسال شد و شما پس از دیدن درصد تشابه و گزارش، درخواست تغییر در تنظیمات ترنیتین داشته باشید، بایستی هزینه دوباره برای گزارش سرقت علمی پرداخت کنید. بنابراین قبل از سفارش گزارش سرقت ادبی، راهنمای سایت Turnitin که به صورت رایگان قابل مشاهده است را بررسی کنید.

تنظیم Exclude sources در ترنیتین

به طور مثال یکی از تنظیماتی که برخی پژوهشگران می خواهند در Turnitin اعمال شود، گزینه Exclude Sources that are less than است. این تنظیم بصورت پیش فرض 1 می باشد. درصورتی که می خواهید این تنظیم را بر روی 10 اعمال کنیم و سپس گزارش گیری کنیم، بایستی قبل از ارسال فایل گزارش سرقت ادبی اعلام کنید.

تشخیص رایگان سرقت ادبی مقاله

برای بررسی رایگان سرقت ادبی مقاله و ارسال رایگان گزارش تشخیص سرقت ادبی مقاله، کافیست ما را به شش نفر از دوستان معرفی کنید. پس از خرید ان دوستان، یک امتیاز تشخیص سرقت ادبی مقاله توسط نرم افزار Turnitin و یا iThenticate بشما داده می شود. همچنین درصورتی که خودتان شش بار از سرویس تشخیص سرقت ادبی مقاله استفاده کنید، هفتمین بار ارسال گزارش درصدتشابه مقاله یا همان میزان درصد همپوشانی مقاله، به رایگان انجام میگیرد.

بررسی پلجریسم پایان نامه

بررسی درصد پلجریسم پایان نامه هم انجام می شود با این حال با توجه به تعداد صفحات تز، هزینه ان بیشتر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت دقیق هزینه سرقت ادبی در پایان نامه ، کافیست تعداد صفحات پایان نامه خود را اعلام کنید. پس از واریز هزینه ، سرقت ادبی در پایان نامه توسط iThenticae و یا turnitin بررسی می شود و در صورتی که سرقت پایان نامه و یا دزدی پایان نامه وجود داشته باشد، میزان درصد ان با توجه به گزارش پلاجریزم مشخص است.

نمونه هایی از سرقت ادبی مقاله

در زیر نمونه هایی از سرقت ادبی مقاله که تشخیص داده شده است، آمده است:

تشخیص سرقت ادبی مقاله بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitinگیگاپیپر
تشخیص سرقت ادبی مقاله بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین Turnitin
تشخیص سرقت ادبی مقاله بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitinگیگاپیپر
تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitin
تشخیص سرقت ادبی مقاله بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitinگیگاپیپر
تشخیص سرقت ادبی مقاله بررسی تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitin
تشخیص سرقت ادبی مقاله بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله با نرم افزار Turnitinگیگاپیپر
بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin تعیین مقدار پلجریسم با ترنیتین چک کردن انلاین Plagiarism مقاله

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا