دانلود مقاله

معرفی پایگاه Factiva

برای دسترسی به پایگاه علمی Factiva با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

Factiva یک ابزار کسب و کار و تحقیقاتی متعلق به Dow Jones & Company است. Factiva جمع آوری محتوا از منابع مجاز و رایگان است و سازمان ها را با جستجوی، هشدار، انتشار، و دیگر قابلیت های مدیریت اطلاعات فراهم می کند. محصولات Factiva دسترسی به بیش از 32،000 منبع (مانند روزنامه، مجله، مجله، تلویزیون و رونویسی رادیو، عکس و غیره) را از تقریبا هر کشور در سراسر جهان به 28 زبان دسترسی دارد، از جمله بیش از 600 خبرنامه روزانه به روز شده

Factiva، موتور جست‌وجوی تجارت گیگاپیپر

Factiva یک پایگاه داده خبره بین المللی اخیر است که توسط داو جونز، یکی از پیشگامان جهانی اطلاعات اقتصادی و مالی تهیه شده است.

Factiva.com، از داو جونز، بیش از 36،000 منبع را در اختیار دانش آموزان، استادان و کتابداران قرار می دهد تا به محتوای حقوقی از 200 کشور در 28 زبان دسترسی داشته باشند. کاربران دسترسی به طیف گسترده ای از اطلاعات از روزنامه ها، Newswires، نشریات صنعتی، وب سایت ها، گزارش های شرکت، و بیشتر. طیف گسترده ای از مطالب، بینش محلی و دیدگاه جهانی در مورد مسائل تجاری و رویدادهای جاری را فراهم می کند، به ویژه در مورد تحقیقات مورد نیاز اطلاعات فعلی در مورد شرکت ها، صنایع و بازارهای مالی.

آن شامل:

روزنامه های ملی، بین المللی و منطقه ای – محتوای و آرشیوهای جاری (مانند “نیویورک تایمز”، “واشنگتن پست”، “تایمز”، “وال استریت ژورنال”، “ال پیش”، “مالی تایمز”، “نگهبان” و غیره)
مجلات، مجلات و نشریات تجاری (به عنوان مثال Forbes، Newsweek و غیره)
Newswires (به عنوان مثال، خبرگزاری فرانسه، رویترز، داو جونز و غیره)
پادکست های تلویزیون یا رادیو (به عنوان مثال، بی بی سی، CNN، ABC، CBS، NBC، فاکس و غیره)
وب سایت های مهم اخبار و کسب و کار، وبلاگ ها و صفحات پیام
گزارشات شرکت
پایگاه های عکس (به عنوان مثال، رویترز، نایت ریدر، و غیره)
مواد در وب سایت EUR-Lex، دسترسی به قانون اتحادیه اروپا

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا