دانلود کتاب Food and Experiential Marketing Pleasure, Wellbeing and Consumption

خرید ایبوک Food and Experiential Marketing Pleasure, Wellbeing and Consumption

برای دانلود کتاب Food and Experiential Marketing Pleasure, Wellbeing and Consumption بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  کتاب در قالب PDF کاملا اورجینال ارسال می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Food and Experiential Marketing Pleasure, Wellbeing and Consumption دانلود کتاب غذا و لذت بازاریابی تجربی ، رفاه و مصرف
خرید ایبوک Food and Experiential Marketing Pleasure, Wellbeing and Consumption دانلود کتاب غذا و لذت بازاریابی تجربی ، رفاه و مصرف

  Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption (Routledge Interpretive Marketing Research) 1st Edition, Kindle Edition
by Wided Batat (Editor)

File Size: 3389 KB
Print Length: 268 pages
Simultaneous Device Usage: Up to 4 simultaneous devices, per publisher limits
Publisher: Routledge; 1 edition (June 11, 2019)
Publication Date: June 11, 2019
Language: English

لینک کتاب از آمازون :

https://www.taylorfrancis.com/books/e/9781351182201

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Food and Experiential Marketing Pleasure, Wellbeing and Consumption

 

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب Food and Experiential Marketing Pleasure, Wellbeing and Consumption

Pleasure plays a significant but often neglected role in the creation of consumer wellbeing and the relationship between the food consumption experience and healthy eating. This innovative collection focusses on the experiential and hedonic aspects of food and the sociocultural, economic, ideological, and symbolic factors that influence how pleasure can contribute to consumer health, food education, and individual and societal wellbeing.

Food and Experiential Marketing uses a holistic perspective to explore how the experiential side of food pleasure may drive healthy eating behaviors in varied food cultures. It questions: Is food pleasure an ally or an enemy of developing and adopting healthy eating habits? Can we design healthy offline and online food experiences that are pleasurable? What are the features of food consumption experiences, and how do they contribute to consumer wellbeing?

Providing an overview of experiential and cultural issues in food marketing, this book will be invaluable for consumer behavior and food marketing scholars, public policy professionals, and the food industry in understanding the importance of pleasure in promoting healthy eating behaviors.

دانلود کتاب غذا و لذت بازاریابی تجربی ، رفاه و مصرف

لذت در ایجاد رفاه مصرف کننده و رابطه بین تجربه مصرف مواد غذایی و تغذیه سالم نقش مهمی اما غفلت دارد. این مجموعه نوآورانه به جنبه های تجربی و هداونیک مواد غذایی و عوامل اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، ایدئولوژیک و نمادین تأثیر می گذارد که تأثیر می گذارد چگونه لذت می تواند به سلامت مصرف کننده ، آموزش غذا ، و بهزیستی فردی و اجتماعی کمک کند.

بازاریابی مواد غذایی و تجربی از یک دیدگاه جامع استفاده می کند تا بتواند چگونگی استفاده از طرف تجربی لذت غذاها را در رفتارهای غذایی سالم در فرهنگ های متنوع غذایی هدایت کند. این سؤال است: آیا لذت غذا یک متحد است یا دشمن در ایجاد و اتخاذ عادات غذایی سالم؟ آیا می توانیم غذاهای سالم و آفلاین و آنلاین را طراحی کنیم که لذت بخش باشد؟ ویژگی های تجربیات مصرف مواد غذایی چیست و چگونه آنها در رفاه مصرف کننده نقش دارند؟

با ارائه مروری بر موضوعات تجربی و فرهنگی در بازاریابی مواد غذایی ، این کتاب برای درک مصرف کننده و محققان بازاریابی مواد غذایی ، متخصصان سیاستگذاری عمومی و صنایع غذایی در درک اهمیت لذت در ارتقاء رفتارهای غذایی سالم بسیار ارزشمند خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا