دانلود کتاب Fracture Reduction and Fixation Techniques

خرید ایبوک Fracture Reduction and Fixation Techniques

برای دانلود کتاب Fracture Reduction and Fixation Techniques بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  این کتاب در قالب pdf اورجینال پس از واریز ارسال می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Fracture Reduction and Fixation Techniques دانلود کتاب تکنیک های کاهش و رفع شکستگی
خرید ایبوک Fracture Reduction and Fixation Techniques دانلود کتاب تکنیک های کاهش و رفع شکستگی

Fracture Reduction and Fixation Techniques
Upper Extremities
Editors: Giannoudis, Peter V. (Ed.)

ISBN 978-3-319-68628-8

Included format:  PDF
ebooks can be used on all reading devices
Immediate eBook download after purchase

لینک: https://www.springer.com/gp/book/9783319686271

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Fracture Reduction and Fixation Techniques

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب Fracture Reduction and Fixation Techniques

In this highly illustrated book, the techniques of fracture reduction are clearly demonstrated using a step-wise approach with real time intra-operative photographs. Tips and tricks for how to avoid pitfalls are presented by a panel of experts and all upper extremity anatomical sites are included to give the readers a complete overview of how to perform reduction techniques for different fracture types. This book will be an essential guide for surgeons to utilise the available reduction instruments and preserve the vitality of the surrounding soft tissues and bone.

دانلود کتاب تکنیک های کاهش و رفع شکستگی

در این کتاب بسیار مصور ، تکنیک های کاهش شکستگی با استفاده از یک روش گام به گام و با عکس های حین عمل در زمان واقعی به روشنی نشان داده شده است. نکاتی و ترفندهای مربوط به چگونگی جلوگیری از ایجاد گرفتگی توسط یک هیئت متخصص ارائه شده است و کلیه سایتهای آناتومیکی اندام فوقانی درج شده است تا خوانندگان یک مرور کامل در مورد نحوه انجام تکنیک های کاهش در انواع مختلف شکستگی ارائه دهد. این کتاب راهنمایی اساسی برای جراحان برای استفاده از ابزارهای کاهش موجود و حفظ نشاط در بافت نرم و استخوان اطراف خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا