دانلود کتاب B2B Customer Experience A Practical Guide to Delivering Exceptional CX

خرید ایبوک B2B Customer Experience A Practical Guide to Delivering Exceptional CX

برای دانلود کتاب B2B Customer Experience A Practical Guide to Delivering Exceptional CX بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود  در فرمت  PDF Orginal ایمیل می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از پروکوئست دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا public.ebookcentral.proquest.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب B2B Customer Experience A Practical Guide to Delivering Exceptional CX خرید کتاب B2B Customer Experience یک راهنمای عملی برای تحویل استثنایی CX
دانلود کتاب B2B Customer Experience A Practical Guide to Delivering Exceptional CX خرید کتاب B2B Customer Experience یک راهنمای عملی برای تحویل استثنایی CX
B2B Customer Experience: A Practical Guide to Delivering Exceptional CX 1st Edition
by Paul Hague (Author), Nicholas Hague (Author)

Paperback: 248 pages
Publisher: Kogan Page; 1 edition (June 28, 2018)
Language: English
ISBN-10: 9780749481858
ISBN-13: 978-0749481858
ASIN: 0749481854

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب :

https://public.ebookcentral.proquest.com/choice/publicfullrecord.aspx?p=5401156

دانلود رایگان کتاب  B2B Customer Experience A Practical Guide to Delivering Exceptional CX

 

دانلود کتاب B2B Customer Experience A Practical Guide to Delivering Exceptional CX

B2B Customer Experience shows readers how to deliver the very best customer experience (often referred to as CX), within the business-to-business realm. Marketers have long known that emotions are important in driving our experiences, and the subject is now high on the agenda of B2B companies who want to deliver a ‘wow’ to their customers. Achieving this ‘wow’ factor helps organizations distinguish themselves from their competition, while simultaneously winning new business and retaining existing clients. B2B Customer Experience is the essential handbook that guides the reader through the process of creating an exceptional customer experience.

Intensely practical in its approach, B2B Customer Experience is divided into five parts to walk readers through the journey of planning, mapping, structuring, implementing and controlling an effective customer experience, all bespoke for the B2B environment. Clearly argued and supported by real-world examples, this text will help readers understand critical features including the difference between customer experience, loyalty and inertia; how to use journey maps to establish strengths and weaknesses in an organization, and how to ensure that sales teams are engaged in the customer experience programme. Discussing some of the best known examples of consumer-focused customer experiences from companies such as Zappos, Nordstrom and John Lewis, B2B Customer Experience is the must-have text for any marketing professional working within a B2B environment.

دانلود کتاب B2B Customer Experience یک راهنمای عملی برای تحویل استثنایی CX

جربه مشتری B2B به خوانندگان نشان می دهد که چگونه می توانند بهترین تجربه مشتری (که اغلب به آن CX گفته می شود) را در درون قلمرو تجارت به کسب و کار ارائه دهند. بازاریابان از مدتها قبل می دانند که احساسات در رانندگی تجربیات ما مهم است و موضوع در حال حاضر در دستور کار شرکت های B2B که می خواهند یک Wow را به مشتریان خود تحویل دهند ، زیاد است. دستیابی به این عامل “wow” به سازمانها کمک می کند تا خود را از رقابت خود متمایز کنند ، در حالی که همزمان کسب و کار جدیدی را کسب می کنند و مشتری های موجود را نیز حفظ می کنند. B2B Experience Experience یک کتابچه راهنمای اساسی است که خواننده را از طریق ایجاد یک تجربه مشتری استثنایی راهنمایی می کند.

با استفاده از روش عملی ، تجربه مشتری B2B به پنج قسمت تقسیم می شود تا خوانندگان از طریق برنامه ریزی ، نقشه برداری ، ساختاری ، پیاده سازی و کنترل یک تجربه کارآمد مشتری ، همه را برای محیط زیست B2B در نظر بگیرند. واضح است که توسط نمونه های دنیای واقعی استدلال و پشتیبانی ، این متن به خوانندگان کمک خواهد کرد تا ویژگی های مهم بحرانی از جمله تفاوت بین تجربه مشتری ، وفاداری و بی تحرکی را درک کنند. نحوه استفاده از نقشه های سفر برای ایجاد نقاط قوت و ضعف در یک سازمان و چگونگی اطمینان از مشارکت تیم های فروش در برنامه تجربه مشتری. بحث در مورد برخی از بهترین نمونه های شناخته شده از تجربیات مشتری متمرکز بر مصرف کننده از شرکت هایی مانند Zappos ، Nordstrom و John Lewis ، B2B Customer Experience متن ضروری برای هر حرفه ای بازاریابی است که در یک محیط B2B کار می کند.

240,000 ریال – خرید
دکمه بازگشت به بالا
بستن