دانلود استاندارد CLSI EP21 خرید Evaluation of Total Analytical Error for Quantitative Medical Laboratory Measurement Procedures 2nd Edition

خرید استاندارد CLSI EP21 نسخه دوم

برای دانلود استاندارد CLSI EP21-Ed2 و دریافت پی دی اف تعریف ، ایجاد و تأیید فاصله های مرجع در کلینیک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد سال 2016 و در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای CLSI موسسه استانداردهای آزمایشگاهی و بالینی (Clinical and Laboratory Standards Institute, CLSI موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد CLSI EP21-Ed2 دانلود استانداردQuality Assurance for Design Control and Implementation of Immunohistochemistry Assays
خرید استاندارد CLSI EP21-Ed2 دانلود استانداردQuality Assurance for Design Control and Implementation of Immunohistochemistry Assays

CLSI EP21
Evaluation of Total Analytical Error for Quantitative Medical Laboratory Measurement Procedures, 2nd Edition, EP21Ed2E
STANDARD by Clinical and Laboratory Standards Institute, 07/01/2016

J. Rex Astles, Ph.D., FACB, DABCC, et al.

لینک استاندارد CLSI :

https://www.techstreet.com/standards/clsi-ep21?product_id=1920817

https://clsi.org/standards/products/method-evaluation/documents/ep21/

https://webstore.ansi.org/Standards/CLSI/CLSIEP21Ed2

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد CLSI EP21-Ed2

برای اطمینان از کیفیت استاندارد CLSI EP21-Ed2 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

https://clsi.org/media/1432/ep14a3_sample.pdf

درباره استاندارد CLSI EP21-Ed2

This guideline provides manufacturers and end users with an understanding of concepts related to total analytical error (TAE) for quantitative measurement procedures. An experimental protocol and data analysis method are provided to estimate TAE based upon a comparison of methods experiment with patient specimens, and to assess it relative to a pre-established goal for clinical acceptability.

خرید استاندارد Quality Assurance for Design Control and Implementation of Immunohistochemistry Assays

Published:07/01/2016ISBN(s):1562389408Number of Pages:68File Size:1 file , 4.5 MB

 

دانلود استاندارد تضمین کیفیت برای کنترل طراحی و اجرای سنجش ایمونوهیستوشیمی

این راهنما درک درستی از مفاهیم مربوط به خطای تحلیلی کل (TAE) برای تولید کنندگان و کاربران نهایی را برای روشهای اندازه گیری کمی فراهم می کند. یک پروتکل تجربی و یک روش تجزیه و تحلیل داده ها برای برآورد TAE بر اساس مقایسه آزمایش آزمایش روش ها با نمونه های بیمار و ارزیابی آن نسبت به یک هدف از پیش تعیین شده برای پذیرش بالینی ارائه شده است.

دکمه بازگشت به بالا