دانلود استاندارد ISEA Z87.1 خرید Occupational And Educational Personal Eye And Face Protection Devices

خرید استاندارد ISEA Z87.1

برای دانلود استاندارد ISEA Z87.1 و دریافت پی دی اف تعریف ، ایجاد و تأیید فاصله های مرجع در کلینیک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد سال 2015 و در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای ISEA موجود است. برای دریافت PDF استانداردهای انجمــن بين المللى تجهيزات ايمنى، شماره استاندارد International Safety Equipment Association مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد ISEA Z87.1 دانلود استاندارد Occupational And Educational Personal Eye And Face Protection Devices
خرید استاندارد ISEA Z87.1 دانلود استاندارد Occupational And Educational Personal Eye And Face Protection Devices

ANSI/ISEA Z87.1-2015
American National Standard For Occupational And Educational Personal Eye And Face Protection Devices

لینک استاندارد ISEA Z87.1 :

https://webstore.ansi.org/Standards/ISEA/ANSIISEAZ872015

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد ISEA Z87.1

برای اطمینان از کیفیت استاندارد ISEA Z87.1 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد ISEA Z87.1

This standard sets forth criteria related to the general requirements, testing, permanent marking, selection, care, and use of protectors to minimize the occurrence and severity or prevention of injuries from such hazards as impact, non-ionizing radiation and liquid splash exposures in occupational and educational environments including, but not limited to, machinery operations, material welding and cutting, chemical handling, and assembly operations. Certain hazardous exposures are not covered in this standard. These include, but are not limited to: Bloodborne pathogens, X-rays, high energy particulate radiation, microwaves, radio-frequency radiation lasers, masers, and sports and recreation.

خرید استاندارد Occupational And Educational Personal Eye And Face Protection Devices

Published:12/02/2004ISBN(s):157020229XANSI ApprovedNumber of Pages:29Part of:AAMI STBK12-1

دانلود استاندارد دستگاه های محافظت از چهره

 

این استاندارد معیارهای مربوط به الزامات عمومی ، آزمایش ، علامت گذاری دائمی ، انتخاب ، مراقبت و استفاده از محافظ را به حداقل می رساند در بروز و شدت و یا جلوگیری از صدمات ناشی از خطرات ناشی از ضربه ، تابش غیر یونیزان و قرار گرفتن در معرض پاشش مایع در حرفه ای. و محیطهای آموزشی از جمله عملیات ماشین آلات ، جوشکاری و برش مواد ، کار با مواد شیمیایی و عملیات مونتاژ که شامل آنها محدود نمی شود. برخی از قرار گرفتن در معرض خطر در این استاندارد پوشش داده نمی شود. اینها شامل می شود ، اما به این موارد محدود نمی شود: پاتوژن های منتقله از خون ، اشعه ایکس ، اشعه ذرات با انرژی بالا ، مایکروویوها ، لیزرهای پرتوی فرکانس رادیویی ، ماسرورها و ورزش و تفریح.

دکمه بازگشت به بالا