دانلود کتاب Bring Your Brain to Work Using Cognitive Science to Get a Job Do it Well and Advance Your Career

خرید ایبوک Bring Your Brain to Work Using Cognitive Science to Get a Job Do it Well and Advance Your Career

برای دانلود کتاب Bring Your Brain to Work Using Cognitive Science to Get a Job Do it Well and Advance Your Career بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود  بصورت PDF Original ایمیل می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از mheducation دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا sciencedirect.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Bring Your Brain to Work Using Cognitive Science to Get a Job Do it Well and Advance Your Career خرید کتاب مغز خود را با استفاده از علوم شناختی به کار خود بیاورید تا این کار را به خوبی انجام دهید و شغل خود را پیشرفت کنید
دانلود کتاب Bring Your Brain to Work Using Cognitive Science to Get a Job Do it Well and Advance Your Career خرید کتاب مغز خود را با استفاده از علوم شناختی به کار خود بیاورید تا این کار را به خوبی انجام دهید و شغل خود را پیشرفت کنید
Bring Your Brain to Work: Using Cognitive Science to Get a Job, Do it Well, and Advance Your Career Hardcover – June 11, 2019

 

Hardcover: 256 pages
Publisher: Harvard Business Review Press (June 11, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1633696111
ISBN-13: 978-1633696112
For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب  :

دانلود رایگان کتاب Bring Your Brain to Work Using Cognitive Science to Get a Job Do it Well and Advance Your Career

دانلود کتاب Bring Your Brain to Work Using Cognitive Science to Get a Job Do it Well and Advance Your Career

To succeed at work, first you need to understand your own brain

If you’re in a job interview, how should you think about the mindset of the interviewer? If you’ve just been promoted, how do you handle the tensions of managing former peers? And what are the telltale mental signs that it’s time to start planning your next career move?

We know that psychology can teach us much about behaviors and challenges relevant to work, such as making better decisions, influencing people, and dealing with stress. But many popular books on these topics analyze them as universal human phenomena without providing real-life, constructive career help.

Bring Your Brain to Work changes all that. Professor, author, and popular radio host Art Markman focuses on three essential elements of a successful career–getting a job, excelling at work, and finding your next position–and expertly illustrates how cognitive science, especially psychology, sheds fascinating and useful light on each of these elements.

To succeed at a job interview, for example, you need to understand the mindset of the interviewer and know how to come across as exactly the individual the company wants to hire. To keep that job, it’s critical to master the mental challenge of learning every day. Finally, careers require constant development, so you need to be able to sense when it’s time to move up or out and to prepare yourself for the move. So many of the hurdles you face throughout your career are, first and foremost, psychological challenges, and Markman shows you how to use your different mental systems–motivational, social, and cognitive–to manage them more effectively.

Integrating the latest research with engaging stories and examples from across the professional spectrum, Bring Your Brain to Work gets inside your head, helping you to succeed through a better understanding of yourself and those around you.

دانلود کتاب مغز خود را با استفاده از علوم شناختی به کار خود بیاورید تا این کار را به خوبی انجام دهید و شغل خود را پیشرفت کنید

برای موفقیت در کار ، ابتدا باید مغز خود را بفهمید

اگر در مصاحبه شغلی هستید ، چگونه باید در مورد طرز فکر مصاحبه کننده فکر کنید؟ اگر به تازگی تبلیغ شده اید ، چگونه می توانید تنش های مدیریت همسالان سابق را کنترل کنید؟ و چه علائم ذهنی ای وجود دارد که زمان آن است که شروع به برنامه ریزی حرکت بعدی شغلی خود کنید؟

ما می دانیم که روانشناسی می تواند در مورد رفتارها و چالشهای مربوط به کار ، مانند تصمیم گیری بهتر ، تأثیرگذاری بر افراد و مقابله با استرس ، به ما بیاموزد. اما بسیاری از کتابهای محبوب در مورد این مباحث ، آنها را به عنوان پدیده جهانی بشر بدون ارائه زندگی شغلی و کمکهای شغلی سازنده ، تحلیل می کنند.

مغز خود را برای کار تغییر دهید. استاد ، نویسنده و مجری محبوب رادیو ، هنر مارکمن ، بر سه عنصر اساسی یک حرفه موفق متمرکز است – اشتغال به کار ، تعالی در کار و یافتن موقعیت بعدی شما – و به طور ماهرانه ای نشان می دهد که چگونه علم شناختی ، به ویژه روانشناسی ، جذاب و مفید را ریخته است. نور به هر یک از این عناصر.

به عنوان مثال ، برای موفقیت در مصاحبه شغلی ، باید طرز فکر مصاحبه شونده را درک کنید و بدانید که چگونه دقیقاً فردی که شرکت می خواهد استخدام کند ، پیدا می شود. برای حفظ این شغل ، مهم است که هر روز بر چالش ذهنی یادگیری تسلط پیدا کنید. سرانجام ، مشاغل نیاز به پیشرفت مداوم دارند ، بنابراین شما باید بتوانید زمانی حساس شوید که زمان حرکت به سمت بالا یا خارج است و خود را برای حرکت آماده می کنید. بنابراین بسیاری از موانعی که شما در طول حرفه خود با آنها روبرو هستید ، قبل از هر چیز ، چالش های روانی است و مارکمن به شما نشان می دهد که چگونه از سیستم های ذهنی مختلف خود – انگیزشی ، اجتماعی و شناختی – برای مدیریت بهتر آنها استفاده کنید.

با ادغام آخرین تحقیقات با داستانها و مثالهای جذاب از طیف حرفه ای ، مغز خود را به سمت کار بیاورید و به شما کمک کند تا از طریق درک بهتر از خود و اطرافیان موفق شوید.

دکمه بازگشت به بالا