دانلود کتاب Integrated Principles of Zoology 17rd Edition

خرید ایبوک Integrated Principles of Zoology 17rd Edition

برای دانلود کتاب Integrated Principles of Zoology 17rd Edition بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب اصول یکپارچه جانورشناسی نسخه هفدهم ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت PDF ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از ebookcentral.proquest.com دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Integrated Principles of Zoology 17rd Edition خرید هندبوک اصول یکپارچه جانورشناسی نسخه هفدهم ISBN-10: 1259665038ISBN-13: 978-1259665035
دانلود کتاب Integrated Principles of Zoology 17rd Edition خرید هندبوک اصول یکپارچه جانورشناسی نسخه هفدهم ISBN-10: 1259665038ISBN-13: 978-1259665035
 Connect Access Card for Integrated Principles of Zoology Printed Access Code

Printed Access Code
Publisher: McGraw-Hill Education; 17 edition
Language: English
ISBN-10: 1259665038
ISBN-13: 978-1259665035

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

لینک کتاب از امازون

دانلود رایگان کتاب اصول یکپارچه جانورشناسی نسخه هفدهم

برای اطمینان از کیفیت ایبوک اصول یکپارچه جانورشناسی نسخه هفدهم ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب Integrated Principles of Zoology 17rd Edition

Overview

Emphasizing the central role of evolution in generating diversity, this best-selling text describes animal life and the fascinating adaptations that enable animals to inhabit so many ecological niches. Featuring high quality illustrations and photographs set within an engaging narrative,Integrated Principles of Zoology is considered the standard by which other texts are measured. With its comprehensive coverage of biological and zoological principles, mechanisms of evolution, diversity, physiology, and ecology, organized into five parts for easy access, this text is suitable for one- or two-semester introductory courses.

دانلود ایبوک اصول یکپارچه جانورشناسی نسخه هفدهم

بررسی اجمالی
با تأکید بر نقش اصلی تکامل در ایجاد تنوع ، این متن پرفروش زندگی حیوانات و اقتباسهای جذاب را توصیف می کند که حیوانات را قادر می سازد تا در بسیاری از سوله های زیست محیطی ساکن شوند. با استفاده از تصاویر و عکسهای با کیفیت بالا که در یک روایت جذاب قرار دارد ، اصول یکپارچه جانورشناسی استانداردی است که با استفاده از آن متون دیگر سنجیده می شوند. این متن با پوشش گسترده ای از اصول بیولوژیکی و جانورشناسی ، مکانیسم های تکامل ، تنوع ، فیزیولوژی و محیط زیست ، که برای دسترسی آسان به پنج قسمت اختصاص یافته است ، برای دوره های مقدماتی یک یا دو ترم مناسب است.

 

دکمه بازگشت به بالا