دانلود کتاب International Marketing Second Edition

خرید ایبوک International Marketing Second Edition

برای دانلود کتاب International Marketing Second Edition بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  این کتاب در قالب Epub به همراه پی دی اف تبدیلی ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه Kindle هر کتابی از امارون دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک International Marketing Second Edition دانلود کتاب بازاریابی بین المللی چاپ دوم
خرید ایبوک International Marketing Second Edition دانلود کتاب بازاریابی بین المللی چاپ دوم

International Marketing Second Edition
by Daniel W. Baack (Author), Barbara Czarnecka (Author), Donald E. Baack (Author)

Paperback: 672 pages
Publisher: SAGE Publications Ltd; Second edition (December 29, 2018)
Language: English
ISBN-10: 1506389228
ISBN-13: 978-1506389226

لینک: https://www.amazon.com/International-Marketing-Daniel-W-Baack/dp/1506389228

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک International Marketing Second Edition

 

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب International Marketing Second Edition

Now in its second edition, International Marketing continues to provide its trademark integrated approach that explores marketing concepts in depth within a truly international context.

The authors discuss five key factors that impact any international marketing venture – culture, language, political/legal systems, economic systems, and technological differences – in relation to the core marketing concepts of markets, products, pricing, distribution (place), and promotion.

The book also covers sustainability and bottom-of-the-pyramid issues within each chapter with rich illustrations and examples from both multinational companies and smaller local concerns.

New to the second edition:

More global focus through new examples, case studies and the experience brought by new co-author, Barbara Czarnecka
Brand new chapter on Culture & Cross-Cultural Marketing, including political unrest and the recent return to nationalism (e.g. Brexit and the Trump presidency) and further coverage of developing countries
New coverage of digital advances and social media marketing
Updated theory and methods, including Service Dominant Logic (S-DL), Consumer Culture Theory (CCT), and Netnography
Additional videos supplementing the comprehensive online resource package for students and lecturers
A wealth of online resources complement this book. These include a test bank of 50-65 questions per chapter, PowerPoint slides, sample syllabi, interactive maps, country fact sheets, flashcards, SAGE journal articles, and guidelines for developing a marketing plan.

 

 

دانلود کتاب بازاریابی بین المللی چاپ دوم

اکنون در نسخه دوم ، بازاریابی بین المللی همچنان رویکرد یکپارچه مارک تجاری خود را ارائه می دهد که مفاهیم بازاریابی را در عمق یک زمینه بین المللی مورد بررسی قرار می دهد.

نویسندگان در مورد پنج عامل اصلی تأثیرگذار بر هرگونه سرمایه گذاری بین المللی در بازاریابی – فرهنگ ، زبان ، سیستمهای سیاسی / حقوقی ، سیستمهای اقتصادی و تفاوتهای تکنولوژیکی – در رابطه با مفاهیم اصلی بازاریابی بازارها ، محصولات ، قیمت گذاری ، توزیع (مکان) و تبلیغات صحبت می کنند. .

این کتاب همچنین شامل پایداری و مسائل پایین هرم در هر فصل با تصاویر و نمونه های غنی از شرکت های چند ملیتی و نگرانی های محلی کوچکتر است.

نسخه جدید جدید:

تمرکز جهانی بیشتر از طریق نمونه های جدید ، مطالعات موردی و تجربه ای که توسط نویسنده جدید ، باربارا تمنیکا ارائه شده است
فصل جدید برند و بازاریابی فرهنگی و متقابل ، از جمله ناآرامی های سیاسی و بازگشت اخیر به ناسیونالیسم (به عنوان مثال Brexit و ریاست جمهوری ترامپ) و پوشش بیشتر کشورهای در حال توسعه
پوشش جدید پیشرفت های دیجیتال و بازاریابی رسانه های اجتماعی
نظریه و روشهای به روز شده ، از جمله Logic Dominant Service (S-DL) ، نظریه فرهنگ مصرف کننده (CCT) و نت نگاری
ویدئوهای اضافی که مکمل بسته جامع منابع آنلاین برای دانشجویان و مدرسین است

منابع زیادی از منابع آنلاین این کتاب را تکمیل می کنند. اینها شامل یک بانک آزمایشی 50-65 سؤال در هر فصل ، اسلایدهای پاورپوینت ، برنامه درسی نمونه ، نقشه های تعاملی ، برگه حقوقی کشور ، مرتبا ، مقالات مجله SAGE و دستورالعمل های مربوط به تهیه یک برنامه بازاریابی است.

 

دکمه بازگشت به بالا