دانلود کتاب Is It Warm Enough For Ice Cream

خرید ایبوکIs It Warm Enough For Ice Cream

برای دانلود کتاب Is It Warm Enough For Ice Cream و خرید ایبوک آیا برای بستنی کافی است بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود. این ایبوک در فرمت پی دی اف پس از واریز ارسال می شود. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات DK Children; Brdbk edition دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Is It Warm Enough For Ice Cream دانلود ایبوک آیا برای بستنی کافی است Language: EnglishISBN-10: 1465467866ISBN-13: 978-1465467867
دانلود کتاب Is It Warm Enough For Ice Cream دانلود ایبوک آیا برای بستنی کافی است Language: EnglishISBN-10: 1465467866ISBN-13: 978-1465467867
Is It Warm Enough For Ice Cream? Kindle Edition
by DK  (Author)

Age Range: 2 – 5 years

Grade Level: Preschool – Kindergarten

Board book: 18 pages
Publisher: DK Children; Brdbk edition (February 13, 2018)
Language: English
ISBN-10: 1465467866
ISBN-13: 978-1465467867

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Is It Warm Enough For Ice Cream  از سایت Amazon.org :

 

دانلود رایگان کتاب Is It Warm Enough For Ice Cream

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Is It Warm Enough For Ice Cream

Winter, spring, summer, and fall are each represented by a vibrant outdoor scene revealing seasonal changes, from ponds freezing over, to baby birds leaving their nests for the first time. And with changes in weather come new things to try: it’s windy enough to fly a kite and spin pinwheels; it’s rainy enough to splash in puddles, use an umbrella, and search for worms; it’s snowy enough to build a snowman, go sledding, and drink hot chocolate. But is it warm enough for ice cream? When we reach the bright sun of the summer spread, we hear the answer: Yes it is!

دانلود ایبوک آیا برای بستنی کافی است

زمستان ، بهار ، تابستان و پاییز هر یک با صحنه ای پر جنب و جوش در فضای باز آشکار می شوند که تغییرات فصلی را نشان می دهد ، از یخ زدن برکه ها ، تا پرندگان کودک که برای اولین بار لانه های خود را ترک می کنند. و با تغییر در آب و هوا ، چیزهای جدیدی برای امتحان کردن به وجود آمده است: به اندازه کافی باد می کند که یک بادبادک و چرخ دنده های چرخان پرواز کنید. به اندازه کافی بارانی است که می توانید درون گودالها پاشیده شوید ، از یک چتر استفاده کنید و کرم ها را جستجو کنید. به اندازه کافی برفی است که یک آدم برفی بسازید ، به سورتمه بروید و شکلات گرم بنوشید. اما آیا به اندازه کافی برای بستنی گرم است؟ وقتی به خورشید درخشان تابستان گسترش می یابیم ، جواب می شنویم: بله همین طور است!

 

دکمه بازگشت به بالا