دانلود کتاب Not All Claps and Cheers Humor in Business and Society Relationships

خرید ایبوک Not All Claps and Cheers Humor in Business and Society Relationships

برای دانلود کتاب Not All Claps and Cheers Humor in Business and Society Relationships بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  کتاب در قالب PDF کاملا اورجینال ارسال می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Not All Claps and Cheers Humor in Business and Society Relationships دانلود کتاب همه روابط و روابط تجاری با کلیپ و تشویق نیست
خرید ایبوک Not All Claps and Cheers Humor in Business and Society Relationships دانلود کتاب همه روابط و روابط تجاری با کلیپ و تشویق نیست

  Not All Claps and Cheers: Humor in Business and Society Relationships 1st Edition, Kindle Edition
by Francois Maon (Editor), Adam Lindgreen (Editor), Joelle Vanhamme (Editor), Robert J. Angell (Editor), Juliet Memery (Editor)

File Size: 2841 KB
Print Length: 282 pages
Simultaneous Device Usage: Up to 4 simultaneous devices, per publisher limits
Publisher: Routledge; 1 edition (February 15, 2018)
Publication Date: February 15, 2018
Language: English
ASIN: B079TZTVGB

لینک کتاب از تیلور :

https://www.taylorfrancis.com/books/e/9781315277288

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Not All Claps and Cheers Humor in Business and Society Relationships

 

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب Not All Claps and Cheers Humor in Business and Society Relationships

Scholars from various disciplines have studied humor since antiquity. Yet, over the centuries, these researchers have also struggled to conceptualize a viable, well-accepted notion of humor. Beyond pleasure and amusement, people use humor for a variety of social functions. On the one hand, humor can cause others to like the humorous source more, attract regard, ease conversations, promote expression and the exchange of ideas, introduce new topics of discussion, or smooth interactions. On the other hand, in aggressive forms, humor can halt verbal interactions, modify the usual rules of conversation, communicate critiques, or contribute to the creation of subversive environments.

Not All Claps and Cheers: Humor in Business and Society Relationships is an original research anthology that considers different angles from which to address the use of humor by individuals, groups and business actors in their interactions within, around, and across organizations—that is, at the interfaces of business and society. Accordingly, the research anthology is organized in four sections—”Humor, Business and Society,” “From Society to Business: Humor’s Use and Roles in Activist Movements,” “From Business to Society: Humor’s Use and Roles in Marketing, Corporate Communications, and Public Relations,” and “Society within Business: Humor’s Use and Roles in the Workplace and in Organizations.”

This ground-breaking research anthology draws on material from marketing, communications, human resources and stakeholder theory to throw light on this poorly understood facet of human business behavior.

دانلود کتاب همه روابط و روابط تجاری با کلیپ و تشویق نیست

محققان رشته های مختلف طنز را از دوران باستان مطالعه کرده اند. با این وجود ، طی قرن ها ، این محققان نیز در تلاش برای مفهوم سازی از مفهوم پایدار و پذیرفته شده از طنز تلاش کرده اند. فراتر از لذت و تفریح ​​، مردم از طنز برای انواع کارکردهای اجتماعی استفاده می کنند. از یک سو ، شوخ طبعی می تواند باعث شود دیگران از منبع طنز بیشتر خوشش بیایند ، توجه را به خود جلب کنند ، مکالمات را آسان کنند ، بیان و تبادل نظر را تسهیل کنند ، مباحث جدیدی از بحث و یا تعامل صاف را معرفی کنند. از طرف دیگر ، شوخ طبعی می تواند تعامل کلامی را متوقف کند ، قوانین معمول مکالمه را اصلاح کند ، نقد های ارتباطی را برقرار کند یا به ایجاد محیط های خرابکارانه کمک کند.

Not All Claps and Cheers: Humor in the Business و روابط عمومی یک گلچین اصلی تحقیق است که زوایای مختلفی را در نظر می گیرد که از آن استفاده می کنند تا از طنز توسط افراد ، گروه ها و بازیگران تجارت در تعامل خود در درون ، اطراف و در سراسر سازمان ها استفاده کنند. در واسطهای تجارت و جامعه. بر این اساس ، گلچین تحقیق در چهار بخش “طنز ، تجارت و جامعه” ، “از جامعه گرفته تا تجارت: استفاده از شوخ طبعی و نقش در حرکات فعالانه” ، “از مشاغل تا جامعه: استفاده از شوخ طبعی و نقش در بازاریابی ، ارتباطات شرکت” برگزار می شود. و روابط عمومی ، “و” جامعه در مشاغل: استفاده و نقش افراد در فضای کار و سازمانها “.

این گل شناسی تحقیقاتی مبتنی بر منابع از بازاریابی ، ارتباطات ، منابع انسانی و نظریه ذینفعان بهره می برد تا این جنبه ضعیف از رفتار تجارت انسانی را روشن کند.

دکمه بازگشت به بالا