دانلود کتاب Open Innovation Results Going Beyond the Hype and Getting Down to Business by Henry Chesbrough

خرید ایبوک Open Innovation Results Going Beyond the Hype and Getting Down to Business by Henry Chesbrough

برای دانلود PDF Original کتاب Open Innovation Results Going Beyond the Hype and Getting Down to Business by Henry Chesbrough بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب آلرژی میدلتون: اصول و تمرین ایمیل می شود.  این ایبوک بصورت Epub به همراه PDF تبدیلی ان  است.

در صورتی که نیاز به هر کتابی از انتشارات ابسکو به ادرس ebscohost.com دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Open Innovation Results Going Beyond the Hype and Getting Down to Business by Henry Chesbrough خرید ایبوک نتایج نوآوری باز فراتر از هایپ و رفتن به تجارت توسط هنری چسبرو
دانلود کتاب Open Innovation Results Going Beyond the Hype and Getting Down to Business by Henry Chesbrough خرید ایبوک نتایج نوآوری باز فراتر از هایپ و رفتن به تجارت توسط هنری چسبرو
لینک کتاب از EBSCO :

  Open Innovation Results: Going Beyond the Hype and Getting Down to Business Kindle Edition
by Henry Chesbrough (Author)

File Size: 1269 KB
Print Length: 215 pages
Page Numbers Source ISBN: 0198841906
Publisher: OUP Oxford (November 28, 2019)
Publication Date: November 28, 2019
Language: English
ASIN: B081THM6C3

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

https://www.worldcat.org/title/open-innovation-results-going-beyond-the-hype-and-getting-down-to-business/oclc/1128825335

https://books.google.com/books/about/Open_Innovation_Results.html?id=WdG8DwAAQBAJ&printsec=frontcover&source=kp_read_button

دانلود رایگان کتاب Open Innovation Results Going Beyond the Hype and Getting Down to Business by Henry Chesbrough

برای اطمینان از کیفیت کتاب، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

Open Innovation Results: Going Beyond the Hype and Getting Down to Business by Henry Chesbrough
English | November 28th, 2019 | ISBN: 0198841906 | 224 pages | EPUB | 1.00 MB

 

دانلود کتاب Open Innovation Results Going Beyond the Hype and Getting Down to Business by Henry Chesbrough

We live in an age of exponential technology, but this is not so new. Indeed, technological innovation has been promoted so assiduously for so long that there is now a discernible pattern to its emergence known as the Gartner Hype Cycle. Open innovation is no exception. In this book Henry Chesbrough, the originator of open innovation, examines the hype behind its practice, shows where real results are taking place, and explains how companies can move beyond the hype
to achieve real business results.

The book begins with an exponential paradox; new technologies are emerging at an accelerating rate, yet we continue to see stagnant wages and lagging production. These realities are hard to reconcile with the promise of exponential technologies. A closer look suggests that exponential advocates are paying too little attention to the broad dissemination and absorption of a new technology before it delivers real profit and social benefit.

To get valuable results from innovation, businesses must open up their innovation processes and finish more of what they start. They need to open their knowledge flows to generate new growth, and unused internal knowledge must flow openly to others to generate new revenue and future business opportunities. Many of the best known aspects of open innovation such as crowdsourcing, open source software, or innovation intermediaries are often not well connected to the rest of the organization. Using
numerous real-world examples of these methods in practice, Chesbrough illustrates how they can, and must, be used in connection to the organization as a whole in order to have real long-term value.

Open Innovation Results offers a clear-eyed view of the challenges and realities that limit the ability of organizations to create and profit from innovation. Whether in the largest companies or in a small business, an advanced economy or a rural village, this book charts a course to enhance organizational growth and performance.

دانلود ایبوک نتایج نوآوری باز فراتر از هایپ و رفتن به تجارت توسط هنری چسبرو

ما در عصری از فناوری نمایی زندگی می کنیم ، اما این چندان جدید نیست. در واقع ، نوآوری های تکنولوژیکی تا مدتها چنان محکم ارتقا یافته است که اکنون الگویی قابل تشخیص برای ظهور آن وجود دارد که با نام چرخه گارتنر هیپ شناخته می شود. نوآوری باز نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این کتاب هنری چزبرو ، مبدأ نوآوری آزاد ، اعتیاد به مواد مخدره پشت تمرین خود را بررسی می کند ، نتایج واقعی را در کجا می گیرد ، و توضیح می دهد که چگونه شرکت ها می توانند فراتر از اعتیاد به مواد مخدره حرکت کنند
برای دستیابی به نتایج واقعی کسب و کار.

این کتاب با یک پارادوکس نمایی آغاز می شود. فن آوری های جدید با شتابی در حال ظهور هستند ، اما ما همچنان شاهد دستمزدهای راکد و کاهش تولید هستیم. این واقعیت ها به سختی با وعده های فن آوری های نمایی قابل آشتی هستند. یک نگاه دقیقتر نشان می دهد که طرفداران نمایی قبل از ارائه سود واقعی و منافع اجتماعی به انتشار گسترده و جذب یک فناوری جدید توجه زیادی نمی کنند.

برای به دست آوردن نتایج ارزشمند از نوآوری ، مشاغل باید فرایند نوآوری خود را باز کرده و بیشتر از آنچه شروع می شود به پایان برساند. آنها برای ایجاد رشد جدید باید جریان دانش خود را باز کنند و دانش داخلی بلااستفاده برای تولید درآمد جدید و فرصت های شغلی در آینده باید آشکارا به سمت دیگران جریان یابد. بسیاری از جنبه های شناخته شده نوآوری آزاد مانند شلوغ سازی ، نرم افزار منبع باز یا واسطه های نوآوری اغلب به خوبی با بقیه سازمان ها در ارتباط نیستند. استفاده كردن
چسبرو مثالهای بی شماری از این روشها را در عمل نشان می دهد که چگونه و در صورت استفاده از سازمان در کل می توانند از این روش استفاده کنند تا ارزش بلند مدت واقعی داشته باشند.

نتایج نوآوری باز ، چشم انداز روشن از چالش ها و واقعیت هایی که توانایی سازمان ها برای ایجاد و سودآوری از نوآوری را محدود می کند ، ارائه می دهد. چه در بزرگترین شرکت ها و چه در یک تجارت کوچک ، اقتصاد پیشرفته یا یک دهکده روستایی ، این کتاب یک دوره را ترسیم می کند تا رشد و عملکرد سازمان را ارتقا بخشد.

دکمه بازگشت به بالا