دانلود کتاب Positive Psychotherapy Workbook

خرید ایبوک Positive Psychotherapy Workbook

برای دانلود کتاب Positive Psychotherapy Workbook و خرید ایبوک روان درمانی مثبت: کتاب کار بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب Positive Psychotherapy Workbook ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت پی دی اف اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Oxford University Press دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

Positive Psychotherapy: Workbook (Series in Positive Psychology) Ebook – January 14, 2019
by Tayyab Rashid (Author)
Series: Series in Positive Psychology
Paperback: 208 pages
Publisher: Oxford University Press; Workbook edition (January 14, 2019)
Language: English
ISBN-10: 0190920246
ISBN-13: 978019092024
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Positive Psychotherapy از سایت Amazon.org :

دانلود رایگان کتاب Positive Psychotherapy Workbook

برای اطمینان از کیفیت ایبوک روان درمانی مثبت: کتاب کار (مجموعه ای از روانشناسی مثبت) PDF اصلی، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

https://www.amazon.com/Positive-Psychotherapy-Workbook-Psychology-ebook/dp/B07KSFJ22K
https://www.amazon.com/dp/0190920246

دانلود کتاب Positive Psychotherapy Workbook

For over a century the focus of psychotherapy has been on what ails us, with the therapeutic process resting upon the assumption that unearthing past traumas, correcting faulty thinking, and restoring dysfunctional relationships is curative. But something important has been overlooked: the positives. Shouldn’t making us happier, better people be explicit goals of therapy?

Positive Psychotherapy: Workbook guides readers through a session-by-session therapeutic approach based on the principles of positive psychology, an exciting new area of study examining the factors that enable us to flourish. This workbook, designed to be used in conjunction with the accompanying clinician’s manual, first explains what exactly positive psychotherapy is, exploring the important concepts of character strengths. What follows are 15 positive psychotherapy sessions, each complete with lessons, guidelines, skills, and worksheets for practicing positive psychology skills learned in session. Those interested in improving well-being through psychotherapy will find in Positive Psychotherapy a refreshing complement to other approaches, endowing readers with a sense of purpose and meaning that many have found lacking in more traditional therapies.

دانلود ایبوک کتاب مثبت روان درمانی

برای بیش از یک قرن ، تمرکز روان درمانی بر آنچه ما را یاری می کند بوده است ، با انجام فرایند درمانی بر این فرض استوار است که یافتن آسیب های گذشته ، اصلاح تفکر ناصحیح ، و احیای روابط ناکارآمد ، درمانی است. اما نکته مهمی نادیده گرفته شده است: مثبت. آیا نباید ما را خوشحال تر ، افراد بهتر اهداف صریح درمان قرار دهند؟

روان درمانی مثبت: دفترچه کار خوانندگان را از طریق یک رویکرد درمانی جلسه ای بر اساس اصول روانشناسی مثبت هدایت می کند ، یک منطقه جدید جدید از مطالعه که به بررسی عوامل موثر در شکوفایی ما می پردازد. این کتاب کار ، طراحی شده است که در رابطه با کتابچه راهنمای پزشک همراه استفاده می شود ، ابتدا توضیح می دهد که روان درمانی دقیقاً چه مثبت است و به بررسی مفاهیم مهم نقاط قوت شخصیت می پردازد. آنچه در زیر می آید 15 جلسه روان درمانی مثبت است که هر یک با درس ، دستورالعمل ها ، مهارت ها و برگه هایی برای تمرین مهارت های روانشناسی مثبت آموخته شده در جلسه انجام می شود. علاقه مندان به بهبود بهزیستی از طریق روان درمانی می توانند در روان درمانی مثبت یک مکمل طراوت بخش دیگر رویکردها را پیدا کنند و خوانندگان را با احساس هدف و معنایی که بسیاری از آنها در درمان های سنتی تر فاقد آن هستند تحمل کنند.

دکمه بازگشت به بالا