دانلود کتاب Research Methods for Cognitive Neuroscience

خرید ایبوک Research Methods for Cognitive Neuroscience

برای دانلود کتاب Research Methods for Cognitive Neuroscience بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این کتاب در فرمت کیندل است که به همراه ان PDF تبدیل شده ان، بلافاصله  ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Research Methods for Cognitive Neuroscience دانلود کتاب روش های تحقیق برای علوم اعصاب شناختی download Theobald PDF خرید kindle از امازون
خرید ایبوک Research Methods for Cognitive Neuroscience دانلود کتاب روش های تحقیق برای علوم اعصاب شناختی download Theobald PDF خرید kindle از امازون

Research Methods for Cognitive Neuroscience 1st Edition
by Aaron Newman (Author)

Hardcover: 640 pages
Publisher: SAGE Publications Ltd; 1 edition (May 1, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1446296490
ISBN-13: 978-1446296493

لینک کتاب علوم اعصاب شناختی:

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Research Methods for Cognitive Neuroscience

برای اطمینان از کیفیت کتاب علوم اعصاب شناختی، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب Research Methods for Cognitive Neuroscience

This fresh, new textbook provides a thorough and student-friendly guide to the different techniques used in cognitive neuroscience. Given the breadth of neuroimaging techniques available today, this text is invaluable, serving as an approachable text for students, researchers, and writers. This text provides the right level of detail for those who wish to understand the basics of neuroimaging and also provides more advanced material in order to learn further about particular techniques.

With a conversational, student-friendly writing style, Aaron Newman introduces the key principles of neuroimaging techniques, the relevant theory and the recent changes in the field.

 

دانلود کتاب روش های تحقیق برای علوم اعصاب شناختی

این کتاب تازه و جدید، راهنمای کامل و دانش آموزان را برای تکنیک های مختلفی در علوم اعصاب شناختی ارائه می دهد. با توجه به وسعت تکنیک های تصویربرداری عصبی امروزه، این متن بسیار ارزشمند است و به عنوان یک متن قابل دسترسی برای دانشجویان، محققان و نویسندگان خدمت می کند. این متن جزئیات دقیق را برای کسانی که مایل به درک مبانی عکاسی عصبی هستند را فراهم می کند و همچنین مطالب پیشرفته تر را برای اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های خاص فراهم می کند.

هارون نیومن با سبک نوشتاری مکالمه و دوستانه، آئورون نیومن، اصول کلیدی تکنیک های تصویر برداری عصبی، نظریه مربوطه و تغییرات اخیر در زمینه را معرفی می کند.

دکمه بازگشت به بالا