دانلود کتاب The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions

خرید ایبوک The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions

برای دانلود کتاب The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions و خرید ایبوک The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  کتاب در قالب Epub به همراه PDF تبدیلی بلافاصله ارسال می شود. ایبوک امکان جستجو و کپي متن و همچنين ذخيره تصاوير دارد.


در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از sagepub.com داشتید، کافیست مشخصات ایبوک درخواستی را برای ما ارسال کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions دانلود کتاب راه حل های کار شده به طور کامل راهنمای نهایی IMAT 650 تمرین
خرید ایبوک The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions دانلود کتاب راه حل های کار شده به طور کامل راهنمای نهایی IMAT 650 تمرین

The Ultimate IMAT Guide: 650 Practice Questions, Fully Worked Solutions, Time Saving Techniques, Score Boosting Strategies, 2019 Edition, UniAdmissions 1st Edition
by Dr Alex Ochakovski (Author), Dr Rohan Agarwal (Author

Paperback: 304 pages
Publisher: RAR Medical Services; 1 edition (July 19, 2018)
Language: English
ISBN-10: 191255707X
ISBN-13: 978-1912557073

لینک کتاب IMAT Guide 650 Practice از امازون :

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions

برای اطمینان از کیفیت کتاب The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 درباره کتاب The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions Fully Worked Solutions

Applying for Italian and international medical schools? Look no further than The Ultimate IMAT Guide.

The International Medical Admissions Test (IMAT) is a notoriously difficult exam, with a punishing mark scheme and huge time pressure. However, it’s also the test that can make or break your medical application – so it’s essential to prepare effectively and thoroughly.

Written by IMAT specialists, doctors and top medical tutors, and full of insider knowledge and tips, The Ultimate IMAT Collection is designed to help you make the most of your preparation, approach the test with confidence, and get those top scores.

The most fully comprehensive guide to the IMAT exam, updated for 2019, The Ultimate IMAT Guide includes:

650 practice questions, written by experts exactly in the style of the real exam, to allow you to practice and revise successfully.
Fully worked solutions to give you clear and thorough guidance to help you understand where the gaps in your knowledge are and to learn from your mistakes.
Containing score-boosting tips, tricks, techniques, and advice all written by medical experts, doctors, and IMAT tutors.
Time-saving strategies to help you beat the clock and answer efficiently.
Advice to cover every section extensively: Section 1: General Knowledge and Logical Reasoning , Section 2: Biology, Section 3: Chemistry, Section 4: Maths and Physics.
Hungry for more? Visit the Uni Admissions website for even more admissions test tips, personal statement resources, and application support

دانلود کتاب راه حل های کار شده به طور کامل راهنمای نهایی IMAT 650 تمرین

آیا برای مدارس پزشکی ایتالیا و بین المللی درخواست می کنید؟ به دنبال راهنمای نهایی IMAT نباشید.

آزمون بین المللی پذیرش پزشکی (IMAT) امتحان بسیار دشوار است ، با یک طرح علامت مجازات و فشار زمان زیادی. با این حال ، این تست نیز است که می تواند باعث شود برنامه پزشکی شما را خراب یا خراب کند – بنابراین تهیه و تهیه آن به طور مؤثر و ضروری ضروری است.

Ultimate IMAT Collection به کمک متخصصان IMAT ، پزشکان و مربیان برتر پزشکی و پر از دانش و نکات خودی طراحی شده است تا به شما کمک کند تا از آمادگی خود نهایت استفاده را ببرید ، به اعتماد به نفس به آزمون نزدیک شوید و از آن امتیازات برتر استفاده کنید.

راهنمای کامل ترین امتحان IMAT ، که برای سال 2019 به روز شده است ، راهنمای نهایی IMAT شامل موارد زیر است:

650 سوال تمرین ، دقیقاً به سبک امتحان واقعی توسط کارشناسان نوشته شده است ، تا به شما اجازه دهد با موفقیت تمرین و تجدید نظر کنید.
راه حلهای کاملاً کار شده برای راهنمایی های شفاف و کامل برای کمک به شما در درک شکاف های دانش شما و یادگیری از اشتباهات شما.
دارای نکات ، ترفندها ، تکنیکها و توصیه هایی برای افزایش نمره ، همه توسط متخصصان پزشکی ، پزشکان و مربیان IMAT نوشته شده است.
استراتژی های صرفه جویی در زمان برای کمک به شما در ضرب و شتم ساعت و پاسخگویی کارآمد.
مشاوره برای پوشش گسترده هر بخش: بخش 1: دانش عمومی و استدلال منطقی ، بخش 2: زیست شناسی ، بخش 3: شیمی ، بخش 4: ریاضیات و فیزیک.
گرسنه برای بیشتر؟ برای اطلاعات بیشتر درباره نکات آزمون پذیرش ، منابع اظهارنامه شخصی و پشتیبانی از برنامه ، به وب سایت پذیرش دانشگاه Uni مراجعه کنید.

کتاب The Ultimate IMAT Guide 650 Practice Questions :

راهنمای نهایی IMAT که توسط شرکت پذیرش دانشگاه پیشرو در انگلیس منتشر شده است ، جامع ترین کتاب IMAT موجود است. برای ورودی 2019 نوشته شده است ، در یک کتاب با اندازه آسان A4 ، حاوی استراتژی های قدرتمندی برای صرفه جویی در وقت است که به شما امکان می دهد در محدودیت زمانی به سوالات دشوار پاسخ دهید ، همچنین 650 سول تمرین عظیم که به سبک و دشواری واقعی نوشته شده اند امتحان هر سوال همراه با راه حل های کاملاً کار شده است که شما را در کار آمدترین راه برای دریافت پاسخ صحیح در اسرع وقت راهنمایی می کند.

این کتاب یک منبع عالی است زیرا شما را از نظر ذهنی آموزش می دهد تا ترفندهای مهارت ، تله هایی برای جلوگیری از استفاده و تکنیک هایی برای تسلط در آزمون واقعی را شناسایی کنید.

با مشارکت و مشاوره بیش از 20 معلم متخصص IMAT ، این همراه نهایی شما با IMAT است و برای کسانی که می خواهند در آزمون خوب عمل کنند ، باید خرید کنند.

نوشته شده توسط همكاران برنامه درسی جدید و رهبران برجسته كارگاه IB
برنامه درسی جدید – جامع ترین مسابقه را با پشتیبانی مستقیم از IB در هسته ، AHL و همه گزینه ها به طور دقیق پوشش دهید
به طور کامل رویکرد جدید مبتنی بر مفهوم را ادغام کنید ، به طور کلی به درک ، برنامه ها ، مهارت ها و ماهیت علم می پردازید
به طور ملموس پتانسیل ارزیابی را با پشتیبانی ارزیابی مستقیم از IB ایجاد کنید
اعتماد به نفس ایجاد کنید – سوالات مبتنی بر داده و تمرین متمرکز از موفقیت استثنایی پشتیبانی می کنند

دکمه بازگشت به بالا