دانلود کتاب

خرید کتاب از مهمترین ناشران

دانلود و خرید کتاب از مهمترین ناشران در کلیه رشته  ها فراهم شد.

برای خرید و دانلود کتاب از ناشران زیر، مشخصات کتاب را به ایمیل و یا تلگرام سایت گیگاپیپر ارسال کنید.

اسامی برخی از این ناشران به شرح زیر است:

Brill: از هلند با موضوعات : علوم انسانی، بخصوص مطالعات اسلام و ادیان

Taylor & Francis‌: از انگلستان با موضوعات: مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و پزشکی

Routledge: با موضوعات: علوم انسانی، معماری و هنر

CRC Press: با موضوعات: مهندسی، علوم پایه و مدیریت

Edward Elgar: با موضوعات: اقتصاد، بازرگانی و محیط زیست

DeGruyter : با موضوعات: ادیان، زبان، ادبیات، پزشکی و ریاضی

Edinburgh University: با موضوعات: مطالعات ادیان، تاریخ و هنر

Bloomsbury: با موضوعات: ادیان، ادبیات، تاریخ و هنر

Facet: با موضوعات علوم کتابداری

Quintessenz: با موضوعات: علوم پزشکی بخصوص دندانپزشکی

 کتاب‌های قابل عرضه تا سال 2017 و قبل از آن و در موضوعات مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، پزشکی، کشاورزی و هنر هستند که در اختیار عموم قرار می گیرند. و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از کتاب‌های موجود با سایت گیگاپیپر مکاتبه کنند.

 

مهمترین ناشرین تحت پوشش

برای خرید و دانلود کتاب از ناشران زیر، مشخصات کتاب را به ایمیل و یا تلگرام سایت گیگاپیپر ارسال کنید.

دانلود و خرید کتاب از IPS

دانلود و خرید کتاب از IPS

شرکت خدمات انتشاراتي است که در سال 1990 تأسيس شده و از همان ابتدا روي خدمات بازاريابي و تبليغ براي ناشران مطرح اروپايي- آمريکايي تمرکز کرد.

IPS طي اين مدت توانسته است روابط کاري بسيار خوبي با دانشگاهها و موسسات در سرتاسر خاورميانه برقرار کند. روابطي که سال به سال گسترده تر مي شود.IPS توانسته جايگاه مناسبي در کشورهاي حوزه خليج فارس، آفريقاي شمالي، لبنان، سوريه، اردن، ترکيه و ايران بيايد. نمايندگان IPS مرتباً با موسسات و دانشگاهها ملاقات مي کنند و با برقراري رابطه خوب، فرستادن ايمل هاي گسترده و فرستادن مرسولات ناشر به آنها در امر تبليغ ناشرين و محصولات آنها بسيار فعال هستند.

دانلود و خرید کتاب از TAYLOR & FRANCIS

دانلود و خرید کتاب از Taylor
اين ناشر روز به روز بر شهرت خود به عنوان ناشري که کتابهايش کيفيتي بالا در تمامي زمينه هاي دانشگاهي دارد، مي افزايد. T&F براي کتابهاي مرجع و علمي اش شهرت فراواني دارد. تخصص آن در زمينه هاي ارگونوميک، رشته هاي سيستم هاي اطلاعات جغرافيايي، بيوتکنولوژي و مهندسي است. به اين گروه اخيراً علوم پايه، پزشکي و ساخت محيط هم افزوده شده است. هم اکنون اين موسسه از مجموعه ايي از ناشران برتر تشکيل شده که در کليه موضوعات کتاب منتشر مي نمايد. اسامي تعدادي از اين ناشران بدين شرح مي باشد: ROUTLEDGE, FALMER, SPON PRESS, CURZON, PSYCHOLOGY PRESS, EUROPA, A.A.BALKEMA, FRANKCASS, CRC PRESS, PARTHENON, MARTIN DUNITZ, BIOS SCIENTIFIC PUB, MARCEL DEKKER, G

دانلود و خرید کتاب از ROUTLEDGE

دانلود و خرید کتاب از Routledge
ناشر جهانی کتب، مجلات و منابع آنلاین در علوم انسانی و اجتماعی است. این ناشر اکنون 600 ژورنال و 2000 کتاب جدید در سال چاپ می کند. برنامه های ان اکنون روی متون زنده و بهترین تحقیقات متمرکز است. Back list های ان  نیز شامل 35000 عنوان چاپی است.این حجم بالای کتاب باعث افتحار ما است و ما همه تلاش خود را برای ارائه منابع چاپی و online به کار می گیریم.

دانلود و خرید کتاب از CRC PRESS

دانلود و خرید کتاب از CRC
CRC Press ناشر برتر جهانی در شاخه های علمی، فنی، و پزشکی است که اکنون تبدیل به منبع ضروری برای دانشگاهیان، متخصصان، و دانشجویان. است. محصولات CRC شامل مجلات، استانداردها ، هندبوک ها و کتاب های درسی در سطح بین المللی است که تا کنون بارها و بارها جایزه های معتبر جهانی را به دست آورده است. آنچه این ناشر اکنون به عنوان هدف خود در نظر دارد رفع نیازهای دانشمندان و جامعه علمی جهانی ، با به خدمت گرفتن محققان توانا و حرفه ای از سراسر جهان ، جهت تولید دقیق ترین و به روزترین مطالب علمی، فنی و پزشکی است.

دانلود و خرید کتاب از Psychology Press

دانلود و خرید کتاب از
انتشارات Psychology Press کتابهاي بسيار ارزنده اي در تمامي حوزه هاي علوم روانشناسي از جمله روانشناسي روانشناختي، عصب شناسي، روانشناسي رشد، روانشناسي اجتماعي، روانشناسي عصبي و روانشناسي صنعتي عرضه مي کنند. کتابهاي دانشگاهي ما در همه اين زمينه ها ( با همکاري و مشارکت دانشجويان، اساتيد ابداع گر) چاپ مي شوند که از جمله آنها مي توان به کتاب:(Cognitive Psychology: A Student’s Handbook (5th Edition اشاره کرد. علاوه بر همه اينها ما در زمينه مقالات علمي و ژورنالهاي پژوهشي بين المللي فعاليت بسیار زیادی داریم.

دانلود و خرید کتاب از Garland Science

دانلود و خرید کتاب از GS
Garland Science توليد کننده کتابها و محصولات چند رسانه اي در شاخه هاي مختلف علمي همچون فيزيک ،علوم زيستي و شيمي مي باشد. ما همچنين حدود 3 دهه است که بهترين محصولات آموزشي را ارائه مي دهد. از شما دعوت مي کنيم ضمن بررسي سايت اين ناشر به آنچه مورد علاقه شما است توجه کنيد. در قسمت Product اين سايت مي توانيد اطلاعاتي در مورد همه کتابهاي ما محصولات چند رسانه اي خريد کتب درسي کسب نماييد. همچنين لينک محصولات ebook را مي توانيد ملاحظه فرمائيد.در قسمت منابع دانش آموزان و اساتيد نيز مي توانيد کليه محصولات چند رسانه اي که به همراه کتاب عرضه مي شوند را جستجو کنید.

دانلود و خرید کتاب از Focal Press

دانلود و خرید کتاب از Focal
Focal Press ناشری مطرح در رسانه است که 75 سال پیش تأسیس شده، این انتشارات با این هدف تأسیس شد که به هر فرد در هر زمینه شغلی به روزترین اطلاعات را انتقال دهد. کار خود را با رشته عکاسی آغاز کرد و حالا بعد از هفت دهه فعالیت تبدیل به ناشری نام آشنا در عکاسی،فیلم سازی،انیمیشن،تئاتر،فرهنگ ورسانه ،مهندسی صدا، تکنولوژی موسیقی و … شده است. با اضافه شدن این مجموعه به گروه Taylor & Francisبه جرأت میتوان گفت که علاقه مندان به هنر و رسانه می توانند همه اطلاعات علمی مورد نیاز خود را در گروه T&F بیابند.

دانلود و خرید کتاب از Cengage Learning

دانلود و خرید کتاب از Cengage

انتـشارات Cengage ارائه دهنده روش تدريس هاي ابتکاري، آموزش و راهنمائي هاي مطالعه در سطح جهان است. تمرکز محصولات بر روي ارتقاء سطح علمي دانشگاهها و افزايش مشارکت دانش آموزان ودر نتيجه بازده بيشتر بوده است. همه ي سعي ما بر اين است که محصولاتي ارائه دهيم که نيازها را پاسخگو باشد در کتابهايي براي دانشجويان همچون تحصيلات تکميلي و رفرنس هاي تدريسي کتابخانه کتب درسي در موضوعات متنوعي از حسابداري گرفته تا حرفه هاي تخصصي مانند درمان مو و زيبايي و پرستاري ارائه از جمله محصولات ما مي باشد.

ما همواره به دنبال يافتن راه جديد هستيم تا اساتيد را بيشتر حمايت کنيم و ابزار مفيدتري جهت امتحان و ارزيابي ارائه دهيم.حل المسائل، از جمله ابزارهايي هستند که استفاده از آنها زمان زيادي از وقت گرانبهاي اساتيد را خالي مي کند به اين ترتيب دانش آموزان نيز در بحث درسي موفق تر خواهند بود.مرجع کتابخانه اي: Cengage در زمينه آموزش الکترونيک و تجصيلي براي کتابخانه ها، مدارس و … حدود 6000 بانک اطلاعاتي که به صورت Online ، چاپي و Ebook هستند ارائه مي دهد. براي کتابهاي EMEA نيز محصولات ما شامل مجلات جهاني تا منابع تاريخي کوچکتر مي شوند.

دانلود و خرید کتاب از World Scientific

دانلود و خرید کتاب از World
انتشارات World Scientific کارش را تنها با 5 کارمند در سال 1981 آغاز کرد و بعد از گذشت کمتر از سه دهه در نیوجرسی، لندن، هنگ کنک، بیجینگ، شانگهایی و … دارای دفتر است. دفتر اصلی در سنگاپور واقع شده است و بیش از 200 کارمند در زمینه های مختلف مشغول به کار هستند. همین رشد چشمگیر باعث شده است که world Scientific امروزه به عنوان یکی از مطرحترین ناشرین علمی جهان شناخته شود. این ناشر در سال، 500 عنوان کتاب و 120 مجله چاپ می کند و تا کنون بسیاری از عناوینش در دانشگاههای مطرح دنیا از جمله Harvard و California institute of technology به عنوان کتاب درسی معرفی شده است.

دانلود و خرید کتاب از BRILL

دانلود و خرید کتاب از Brill
Brill در سال 1683 تأسيس شد، داراي تاريخي قوي و متمرکز روي بازار بين المللي است. دفتر اصلي در هلند است و دو شعبه در آمريکا دارد. خلاصه اي از بازارهاي مورد فعاليت Brill در Euronext آمده است. تمرکز اين ناشر روي علوم انساني، علوم اجتماعي و ساير شاخه هاي منتخبي از علم است. اين شرکت هم اکنون سالانه بيش از 500 عنوان کتاب به بازار عرضه مي کند. Brill:eBook زودي پايگاه اختصاصي ebook خود را نيز راه اندازي مي کند. فروش ebookها به صورت خريد سالانه است.موسساتي که تمايل به خريد eBookهاي اين شرکت را داشته باشند مي توانند با گیگاپیپر تماس بگيرند.ژورنال: از سال 2012، 175Brillژورنال چاپ خواهد کرد به علاوه 16 عنوان الکترونيک و 3 عنوان با دسترسي باز. به طور کامل محتواي بعضي از مجلات چکيده مطالب علمي محصولات ديگر است.آثار مرجع: Brill کتاب هاي مرجع را به صورت چاپي و Online ارائه مي دهد شامل دايره المعارف اسلام، واحدهاي علمي جمع آوري شده و جدید…..است.

دانلود و خرید کتاب از HODDER EDUCATION

دانلود و خرید کتاب از Hodder
HODDER EDUCATION سالهاست که با انتشار کتابهای متعدد علمی در شاخه های متنوع تحصیلی در مقاطع علمی مختلف، خود را به عنوان یکی از قویترین ناشرین این حیطه معرفی کرده است. علوم دینی، تجاری و اجتماعی دیگر حوزه هایی هستند که این ناشر روی آنها تمرکز کرده است. محصولات Hodder Education محدود به کتاب نیست و به صورت دیجیتال نیز عرضه می شوند، ازجمله آنها می توان Dynamic learning نام برد که با همکاری OCR در شاخه های متعددی تولید شده و منبع علمی بی بدیل برای اساتید و دانشجویان است.این ناشر بزرگ به مجموعه ROUTLEDGE پیوسته است.

دانلود و خرید کتاب از ROCKPORT

دانلود و خرید کتاب از
اگر به دنبال آخرین آثار در صنعت طراحی یا هنر گرافیک هستید،می توانید آن را در بین کتب Rockport ببینید.Rockport کتابهای مرجع که به زیبایی به تصویر کشیده شده اند را برای طراحان حرفه ای و هنرمندان در همه زمینه ها ارائه می دهد.برای اینکار بهترین طراحی ها را از سراسر جهان گردآوری می کند،این آثار در موضوعات :گرافيک،تبليغات،طراحي صنعتی،صنايع دستي،معماري و… است.

دانلود و خرید کتاب از ROTOVISION

دانلود و خرید کتاب از
از بزرگترين ناشران کتابهاي هنري هستند که در موضوعات تبليغات، معماري، طراحي، گرافيک، صنايع دستي و… کتاب منتشر مي کنند. APPLE PRESS, FAIR WINDS نيز دو ناشر زير مجموعه هستند.

دانلود و خرید کتاب از The Bloomsbury Group

دانلود و خرید کتاب از Blomsbergy

Bloomsbury ناشري است که تحقيقات گسترده اي در علوم انساني و علوم اجتماعي بنا نهاده و سعي نموده کتابهاي خود را در سبک و محتوايي خلاقانه ارائه دهد. همه کتابهاي ما همزمان به صورت چاپي و Online عرضه مي شوند. از آنجائي که تحقيق و تدريس دو مقوله مرتبط به هم هستند ما تعدادي کتاب دانشگاهي از Hodder Higher Education خريداري کرديم که در واقع مکمل محصولات ما در زمينه هاي رسانه، ارتباطات، تاريخ و ادبيات انگليسي هستند. براي بسياري از عناوين نيز فصل هايي به صورت رايگان و Online در نظر گرفته شده است ما همچنن Duckworth Academic and Bristol Classical Press از آن خود کرديم تا در زمينه هاي باستان شناسي، کلاسيک و زبانهاي مدرن نيز قوي شويم.

در اواخر سال 2011 اين ناشر با در اختيار گرفتن 2 انتشارات بزرگ به نامهاي Continuum و Berg در آينده نزديک محصولات خود را در وسعت و موضوعات متنوعتری به بازار عرضه خواهد نمود.

دانلود و خرید کتاب از CONTINUUM

دانلود و خرید کتاب از
با اتحاد انتشارات ACADEMIC، CONTINUUM و CASSELL نيويورک، موسسه جديدي ايجاد شد. تخصص اين موسسه چاپ کتابهاي رفرنس و مرجع کتابخانه ها و مراکز تحقيقاتي است. فلسفه، اديان، علوم سياسي، آموزش و پرورش و ساير موضوعاتي هستند که اين ناشر در آن حوزه‏ها فعالیت میکند.

دانلود و خرید کتاب ازinforma healthcare

دانلود و خرید کتاب از informa
همه تلاش ما اين است که Informa Healthcare تبديل به ناشري فعال شود که همواره از نظريات مشتريان و نتايج تحقيقات پژوهشگران استفاده مي کند. اين انتشارات بخصوص در جهت ارتقائ سطح دارويي و کشف آنها از طريق تقويت ارتباط بين داروسازان، پژوهشگران و تصميم گيرندگان از هيچ تلاشي فروگذار نمي کند. به طور کلي آنچه محصولات ما را متفاوت مي کند عبارتند از:1-پاسخ مناسب به نياز به اطلاعات صنايع پزشکي و دارويي 2-ارائه اطلاعات موثق، به روز و قابل استفاده 3-توليد کارآمد و در دسترس بودن هميشگي اطلاعات. کتابهاي ما در موضوعاتي همچون: قلب وعروق، زنان و مامايي، پوست و زيبايي، راديولوژي، نورولوژي و سایر موضوعات تخصصی پزشکی است.

دانلود و خرید کتاب ازinforma law

دانلود و خرید کتاب از informa

هدف ما کمک به شما است تا بتوانيد تصميمات تجاري بهتري بگيريد و کسب و کار خود را رونق بخشيد. زمينه هاي فعاليت ما قانون بيمه، امور مالي و بانکداري است. ما تلاش مي کنيم اطلاعات را در هر شکلي و قالبي که مورد نياز شما است،ارائه دهيم. از جمله گزارش، کتاب، خبر، مجله، کنفرانس و حتي اشتراک Online ، موضوعات کليدي که روي آنها کار مي کنيم:امور مالي، تکنولوژي اطلاعات و بانکداری

دانلود و خرید کتاب ازEarthscan

دانلود و خرید کتاب از earth
برجسته ترين ناشر بريتانيا در زمينه توسعه محيطي و پوياست اين ناشر قصد دارد که درک مسايل محيطي و موارد مربوط را در تمامي سطوح، از شکل محلي به شکل جهاني افزايش دهد و بر عقايد و سياست از طرقي تاثير بگذارد که توسعه پايدار را ارتقا بخشد. اين ناشر بين المللي است و خوانندگانش شامل: دانشگاهيان، افراد حرفه اي وسياستگذارن حوزه هاي ذكر شده در بالا ميباشند.

دانلود و خرید کتاب ازSPON PRESS

دانلود و خرید کتاب از spon
Spon Press ناشري مطرح در حوزه هاي ساختمان، ساختمان سازي و مهندسي عمران است. ماهمواره مطالب علمي بسياري در اختيار محققين، اساتيد و دانشجويان بوسيله کتاب و ژورنالهاي:Routledge ,Taylor& Francis Group, Spon Press قرار مي دهيم. با افتخار به اطلاع مي رسانيم که کتابهاي ما از طريق Taylor&Francis.com , Routledge.com و ژورنالهاي ما از طريق InformaWorld.com به فروش مي رسند.

دانلود و خرید کتاب ازfacet publishing

دانلود و خرید کتاب از facet
بهترين ناشر کتابهاي مفيد و به روز و با کيفيت براي کتابخانه و متخصصان امر اطلاعات و کتابداران در سطوح مختلف میباشد.

دانلود و خرید کتاب ازWorld Tourism Organization

دانلود و خرید کتاب از
World Tourism Organization تنها موسسه بين دولتي است که جهت ارائه دادن چهارچوبي مناسب در سطح بين الملل در زمينه سياستهاي جهانگردي و موضوعات مربوطه تأسيس شده است.هدف ما حمايت پيوسته از رشد صنعت جهانگردي، سرمايه گذاري، ايجاد شغل و درک بهتري از همه نژادها و دين ها در جهان است.WTOمهمترين وظيفه اش اين است که منبعي قابل اطمينان براي اعضايش و جامعه جهاني باشد. براي رسيدن به اين هدف؛ ما علاوه بر ارائه محصولات به صورت چاپي ، محصولات الکترونيک نيز توليد مي کنيم. ما حتي برخي نسخه ها را به زبانهاي فرانسه، اسپانيايي، روسي و … ترجمه كرده ايم تا به اين ترتيب افراد علاقمند بتوانند به راحتي از منابع مورد نياز خود بهره ببرند.

دانلود و خرید کتاب ازScion Publishing

دانلود و خرید کتاب از
انتشارات Scion در سپتامبر 2003 و با هدف توليد کتابهاي پزشکي و علوم زيستي تأسيس شد همواره سعي بر اين بوده است که به نويسندگان، مشتريان و ناشرين همکار بهترين خدمات را ارائه دهيم. در عصري که ناشرين مطرح بسيار زيادي وجود دارند ما معتقديم کتابهاي ما دارای کیفیتی متفاوت هستند.

دانلود و خرید کتاب ازIWA Publishing

دانلود و خرید کتاب از iwa
اين مجموعه که به طور کامل متعلق به انجمن آبهاي بين المللي (IWA) است خدمات اطلاعاتي در همه ابعاد آب، پساب و ساير شاخه هاي محيطي مرتبط ارائه مي دهد. به نام انتشارات شامل Water1 (عضويت در مجله IWA ) و تعداد بسيار زيادي ژورنال، کتاب، گزارش تحقيق و خدمات online است. IWA به عنوان يکي از مطرحترين ناشرين در زمينه آب، پساب و مسائل محيطي در هر دو مشکل چاپي و online خود را نسبت به انتقال اطلاعات صحيح متعهد مي داند و به تلاش در جهت ارائه خدمات بهتر ادامه می دهد.

دانلود و خرید کتاب ازtfm publishing

دانلود و خرید کتاب از

TFM يک انتشاراتي مستقل است که تمرکز خود را روي تخصص هاي پزشکي قرار داده است و در طول 10 سال سابقه خود را به عنوان ناشري که کتابهاي با کيفيت و نوشته ي نويسندگان مطرح چاپ مي کند مشهور شده است. از جمله حيطه هاي کاري ما عبارتند از داروهاي قلب شناسي، جراحي مرتبط به قلب،جراحي پلاستيکي، راديولوژي، عصب شناسي هستند.اين انتشارات تا به اين لحظه موفق شده است جايزه هاي بسياري از جمله :Lancet, the BMJ, the British Journal of Surgery, the Annals of Surgery, JAMA and the World Journal of Surgery.

را دريافت کند. نويسندگان آثار ما از لحظه اي که شروع به کار مي کنند تا انتهاي کار مورد حمايت و پشتيباني کامل ما هستند. يکي ديگر از ويژگي هايي که آثار ما را متمايز مي کند سرعت بالاي ماست. معمولاً از لحظه اي که نويسنده شروع به نوشتن مي کند تا عرضه آن به بازار تنها 8 ماه طول مي کشد و اين باعث مي شود که زمانيکه کتاب وارد بازار مي شود اطلاعات آن کاملاً به روز هستند.

دانلود و خرید کتاب ازRadcliffe

دانلود و خرید کتاب از
انتشارات Radcliffe خود را نسبت به چاپ کتابهاي تخصصي مراقبت درماني و کمک به اين بحث متعهد مي داند. شما در هر جايگاهي که باشيد از قبيل دانش آموز ، دکتر، پرستار، ماما، استاد، مدير مراقبت درماني مي توانيد در مجموعه کتابهاي Radcliffe عناويني بيابيد که اطلاعات زيادي در آن زمينه در اختيار شما قرار مي دهد. اين انتشاراتي که در سال 1987 و با نام Radcliffe Medical Pressتأسيس شد شهرت زيادي در کتب جهاني خود به ويژه در حوزه هاي زير دارد.مراقبت اوليه-رشد حرفه اي- پرستاري- سلامت نوزادان- آمادگي امتحان- دندانپزشکي- تحصيلات درماني و مراقبتي- سلامت روان و داروهاي مورد استفاده- درمان به شيوه روانشناسي- مراقبت آرامش دهنده- داروسازي- تخصص هاي مرتبط به سلامتی- مراقبت اجتماعی

دانلود و خرید کتاب ازEDWARD ELGAR

دانلود و خرید کتاب از
این ناشر در سال 1986 تأسیس شده است. ناشری مطرح در اقتصاد تجارت، امور مالی، مدیریت، قانون و سلامت عمومی. ما لیست ارزشمندی از بیش از 3000 عنوان داریم و سالانه 300 عنوان جدید چاپ می کنیم.ما 3دفتر در انگلستان ، مالزی و آمریکا داریم. نماینده ما در ایران ویژه نشر می باشد.

دانلود و خرید کتاب ازWALTER DE GRUYTER

دانلود و خرید کتاب از
W D G طي دهه هاي متناوب با متون علمي عالي مترادف بوده است. سالانه بيش از 250 کتاب و بيشتر از 50 عنوان مجله آکادميک و همچنين رسانه هاي الکترونيکي در زمينه هاي زير توسط اين ناشر چاپ ميشود: مطالعات شرق نزديک کلاسيک، تاريخ، فلسفه، خداشناسي، يهوديت، ديني، مطالعات ادبي، زبانشناسي، ارتباطات، پزشکي، علوم طبيعي، فیزیک،شیمی و رياضيات و قانون. WDG در تمامي اين زمينه ها با همكاري دانش پژوهان فرهيخته مشاركت كرده و خود را به عنوان يك ناشر كليدي بين الملل اثبات كرده است.

دانلود و خرید کتاب ازHODDER ARNOLD

تخصص HODDER ARNOLD حوزه های پزشکی، پرستاری و سایر موضوعات مرتبط است که از جمله می توان به علم بیهوشی، قلب شناسی، غده شناسی، دستگاه تنفسی و جراحی اشاره کرد. این ناشر علاوه بر کتاب منابع علمی خود را به صورت دیجیتال نیز عرضه می کند. این ناشر که تا کنون بیش از 600 عنوان چاپ کرده است هر سال 80 جلد دیگر نیز به مجموعه ارزشمند خود اضافه می کند تا به این ترتیب علاقه مندان به حوزه پزشکی در هر سطحی هستند بتوانند از این کتابها بهره ببرند. با اضافه شدن این ناشر به Taylor & Francis گروه پزشکی T&F نیز همانند سایر رشته های آن ناشر علاقه مندان خاص خود را بیشتر از گذشته راضی نگه خواهد داشت.

دانلود و خرید کتاب ازMore Books

دانلود و خرید کتاب از more books
More Books در حال حاضر در فروشگاه آنلاین خود ، بیش از 2،500،000 محصول مختلف وجود دارد که شامل طیف وسیعی از کتاب های آلمانی و انگلیسی است. همکاری با زبده ترین محققین و افزایش احساس مسئولیت نسبت به جامعه حهانی، همکاری تنگاتنگ با سازمان ملل و سازمان جهانی محیط زیست از اهداف این ناشر بین المللی است.

دانلود و خرید کتاب ازدار الفکر المعاصر

دانلود و خرید کتاب از

دارالفکر در سال 1957 در دمشق تأسيس شد و هم اکنون زيرمجموعه هاي متعدد اين ناشر در نقاط مختلف جهان در حال فعاليت هستند.به عنوان مثال دارالفکرالمعاصر از لبنان لبنان را مي توان ازاين زيرمجموعه نام برد.اين ناشر تا کنون بيش از 3000 عنوان کتاب از بيش از 500 نويسنده (کتب بزرگسال) و 100 نويسنده (کتب کودک) به چاپ رسانده است که بيش از 100 عنوان آن در زمينه هاي آموزشي- تربيتي براي کودکان است.اين ناشر تا کنون با عرضه کتابهاي متنوع در بازار توانسته جوايز متعددي را دريافت کند که جوايز زير از جمله آنها است: 1-برنده جايزه بهترين ناشر عرب از (الهيئه العامه المصريه للکتاب) در سال2003 ، 2-برنده 4 جايزه بهترين کتاب از (موسسه التقدم الحلمي في الکويت) 3-دارنده گواهينامه ISO 9001,20084- ناشر برگزيده در چند دوره نمايشگاه بين المللي کتاب تهران در طی سالهای گذشته.

دانلود و خرید کتاب از المدارالاسلامی-کتاب الجدید

دانلود و خرید کتاب از
دارالمدارالاسلامي در اوايل هزاره سوم ميلادي در بيروت تأسيس شد تا به مهمترين دغدغه ي خود که رسيدگي به موضوعات مهم فراموش شده و تضعيف شده در زمينه نشر عربي است بپردازد.هدف دارالمدار و نه آرزويش اين است که منابعي مفيد، متقن و مهم را براي خوانندگان کتب عربي فراهم آورد. براي رسيدن به اين هدف برنامه هاي زير را سرلوحه کار خود قرار داده است: 1-تعامل با نخبگان و اساتيدي که در دانشگاههاي آمريکايي و اروپايي تحصيل کرده اند. 2-برقراري ارتباط با ناشرين مهم بين المللي و سايتهاي علمي مختلف به منظوراطلاع ازکتابهاي جديدمنتشره جهت ترجمه به زبان عربي.
عالم الکتب
دانلود و خرید کتاب از
عالم الکتب درسال 1958 توسط آقاي نزيه بعلبکي تأسيس شد. اکثر کتابهاي ما در رابطه با اسلام، حديث تاريخ و … است.اکنون 1085 عنوان چاپ کرده ايم و به زودي تعدادي ديگر چاپ مي کنيم. ما با همه کشورهاي عربي و هرجايي که جمعيتي باشد که به زبان عربي صحبت کنند يا بخوانند کار مي کنيم.

دارالنهضة العربیة

دانلود و خرید کتاب از
انتشارات دارالنهضة العربیة از بارزترين ناشران عرب است که در سال 1966 در بيروت تأسيس شد. هدفش محافظت از زبان عربي و حمايت از تمدن و فرهنگ زبان عربي است. در زمينه هاي شعر، رسانه، تاريخ ، ادبيات، روانشناسي، علوم اجتماعي، جغرافي، علوم اقتصادي، ديني، دانشگاهي و آموزشي و کتب کودک و نيز کتب معلولين کتابهاي بسيار دارد.بعضي از کتابهاي اين ناشر در مدارس جهان عرب تدریس می شود.

دار السلام

دانلود و خرید کتاب از

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا