دانلود استاندارد ACI 239R-18 پی دی اف Ultra-High-Performance Concrete: An Emerging Technology Report

خرید استاندارد ACI 239R-18

برای دانلود استاندارد ACI 239R-18 خرید Ultra-High-Performance Concrete: An Emerging Technology Report بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود فورا ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2018 می باشد.

کلیه استانداردهای ACI موسسه بتن آمریکا (American Concrete Institute موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

 گیگاپیپر

ACI 239R-18
Ultra-High-Performance Concrete: An Emerging Technology Report

لینک استاندارد ACI 239R :

https://www.techstreet.com/standards/aci-239r-18?product_id=2025902

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد ACI 239R-18

برای اطمینان از کیفیت استاندارد ACI 239R، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

ACI 239R-18
Ultra-High-Performance Concrete: An Emerging Technology Report

درباره استاندارد ACI 239R-18

ACI encourages the development and appropriate use of new and emerging technologies through the publication of Emerging Technology Reports. These documents present information and recommendations based on available test data, technical reports, limited experience with field applications, and the opinions of committee members. The presented information and recommendations, and their basis, may not be as extensively developed and tested as those for more mature technologies. This report identifies areas in which information is believed to be less fully developed and describes related research needs. The professional using this document should understand the limitations of this document and exercise judgment as to the appropriate application of this emerging technology.

خرید استاندارد ACI 239R-18 خرید Ultra-High-Performance Concrete: An Emerging Technology Report

Published: 10/01/2018
ISBN(s): 9781641950343
Number of Pages: 28
File Size: 1 file , 13 MB

دانلود استاندارد ACI 239R بتن فوق العاده با کارایی بالا: گزارش تکنولوژی جدید

ACI از طریق انتشار نشریات فناوری های نوظهور توسعه و استفاده مناسب از فن آوری های جدید و نوظهور را تشویق می کند. این اسناد اطلاعات و توصیه های مبتنی بر داده های آزمایشی موجود، گزارش های فنی، تجربه محدودی در زمینه برنامه های کاربردی و نظرات اعضای کمیته را ارائه می دهد. اطلاعات و توصیه های ارائه شده و اساس آنها ممکن است به اندازه گسترده ای توسعه یافته و تست شده به عنوان کسانی که برای فن آوری های بالغ تر. این گزارش مناطقی را مشخص می کند که به نظر می رسد اطلاعات به طور کامل توسعه یافته و نیازهای پژوهشی مرتبط را توصیف می کند. حرفه ای با استفاده از این سند باید محدودیت های این سند و تصمیم گیری در مورد کاربرد مناسب این تکنولوژی در حال ظهور را درک کند.

.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل