دانلود استاندارد API STD 2510 خرید Design and Construction of LPG Installations, Ninth Edition

خرید استاندارد API STD 2510

برای دانلود استاندارد API STD 2510 و خرید استاندارد Design and Construction of LPG Installations, Ninth Edition بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2020 می باشد.کد chr

کلیه استانداردهای API استانداردهاي انجمن نفت و پتروشيمي آمريکا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد American Petroleum Institute مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

API STD 2510
Design and Construction of LPG Installations, Ninth Edition
STANDARD by American Petroleum Institute, 08/01/2020
خرید استاندارد API STD 2510 دانلود استاندارد Design and Construction of LPG Installations, Ninth Edition
خرید استاندارد API STD 2510 دانلود استاندارد Design and Construction of LPG Installations, Ninth Edition

لینک استاندارد API STD 2510:

https://www.techstreet.com/hei/standards/api-std-2510?product_id=2183894

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد API STD 2510

برای اطمینان از کیفیت استاندارد API STD 2510، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد API STD 2510 خرید API STD 2510

This standard provides minimum requirements for the design and construction of installations for the storage and handling of LPG at marine and pipeline terminals, natural gas processing plants, refineries, petrochemical plants, and tank farms. This standard covers storage vessels, loading and unloading systems, piping, and related equipment.

دانلود استاندارد طراحی و نصب تاسسیسات

این استاندارد حداقل الزامات لازم را برای طراحی و ساخت تاسیسات ذخیره سازی و اداره LPG در پایانه های دریایی و خط لوله ، کارخانه های پردازش گاز طبیعی ، پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و مزارع مخازن ارائه می دهد. این استاندارد شامل مخازن ذخیره سازی ، سیستم های بارگیری و تخلیه ، لوله گذاری و تجهیزات مربوطه است.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل