دانلود استاندارد ASAE/ASABE AD8759 خرید Agricultural tractors Front mounted equipment Part 4

خرید استاندارد ASAE/ASABE AD8759

برای دانلود استاندارد ASAE/ASABE AD8759 و خرید آیین نامه Agricultural tractors Front mounted equipment Part 4 بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای ASABE از استاندارد های انجمن مهندسین کشاورزی و بیولوژیکی آمریکا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد American Society of Agricultural and Biological Engineers، شماره استاندارد IESNA مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

استاندارد American Society of Agricultural and Biological Engineers استاندارد انجمن مهندسین کشاورزی و بیولوژیکی آمریکا دانلود استاندارد ASABE خرید استاندارد ASABE
استاندارد American Society of Agricultural and Biological Engineers استاندارد انجمن مهندسین کشاورزی و بیولوژیکی آمریکا دانلود استاندارد ASABE خرید استاندارد ASABE

ASAE/ASABE AD8759-4:2018
Agricultural tractors – Front-mounted equipment – Part 4: Three-point linkage
STANDARD by The American Society of Agricultural and Biological Engineers, 08/01/2019

لینک استاندارد ASAE/ASABE AD8759 :

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

https://www.techstreet.com/standards/asae-asabe-s211-7?product_id=1988045

دانلود رایگان استاندارد ASAE/ASABE AD8759

برای اطمینان از کیفیت فایل استاندارد ASAE/ASABE AD8759 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد ASAE/ASABE AD8759

This document specifies dimensions and requirements for three-point linkage in association with a power lift for the attachment of implements or equipment to the front of agricultural tractors.

It is not applicable to tractors which are designed to run in two directions, where either end can be considered to be the front or the rear.

Note: In this case, ANSI/ASABE AD730:2009 W/Amd. 1:2014 applies.

دانلود آیین نامه ASAE/ASABE AD8759  دانلود Agricultural tractors Front mounted equipment Part 4

Published:08/01/2019
ANSI Approved
Number of Pages:4
File Size:1 file , 270 KB

 

دانلود استاندارد ASAE/ASABE AD8759 تراکتورهای کشاورزی تجهیزات نصب شده در قسمت جلو 4

این سند ابعاد و الزامات مربوط به اتصال سه نقطه در رابطه با بالابر را برای اتصال تجهیزات یا تجهیزات به جلو تراکتورهای کشاورزی مشخص می کند.

این برای تراکتورهایی که طراحی شده اند از دو جهت قابل اجرا نیست ، کاربرد دارد که در آن می توان جلوی عقب یا عقب را در نظر گرفت.

 

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل