تبلیغات

دانلود آهنگ جدید آهنگستان

تبلیغات

برای دانلود آهنگ جدید مورد نظرتون هر روزه به سایت آهنگستان سر بزنید

سایت آهنگستان یک سایت بسیار فعال در زمینه موسیقی است که هر روز دارای بروز رسانی می باشد و افراد عاشق موسیقی می توانند با مراجعه به سایت از شنیدن جدیدترین موسیقی های ایرانی در آن لذت ببرند.این وبسایت آهنگ تمامی خواننده های هیت ایرانی هر روزه پخش میکند که در ادامه به برخی از این خوانندگان و بیوگرافی آن ها اشاره میکنیم.

 محمد علیزاده

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال ۱۳۸۷ منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده است. این آلبوم دارای شماره مجوز (۴/۴۹۴۲ت) و شماره کتابخانه ملی (۸۹۱۸و) می‌باشد. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آنطور که باید معرفی کند، چندین سال پس از انتشار این آلبوم که فروش پایینی هم داشت یک آلبوم دیگر از وی با نام سوپرایز در آستانهٔ انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم‌های موسیقی سال کشور به شمار می‌رفت.

آخرین آلبوم محمد علیزاده در نیمه دوم اسفند ماه ۹۱ با نام «دلت با منه» به بازار عرضه شد که فروش بسیار خوبی در بازار موسیقی ایران داشت. در این آلبوم، ترانه‌های آلبوم سورپرایز که به صورت اینترنتی منتشر شده بود نیز قرار داشت.وی سال‌های زیادی تلاش کرد تا بتواند در عرصه موسیقی ایران نام آشنا شود. وی مدت‌های زیادی به همراه بسیاری از خواننده‌های مشهور کشور نظیر رضا صادقی در رادیو جوان به اجرای برنامه پرداخته است. اجرای وی در رادیو جوان و آشنایی علیزاده با فرزاد حسنی باعث شد تا او آهنگ «خداحافظ» با شعری از فرزاد حسنی را برای تیتراژ برنامه کوله پشتی که در سال ۱۳۸۵ پخش شد را اجرا کند.محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده‌هایی است که با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته است.

از جمله این ترک‌ها می‌توان از ساخت تیتراژ برای برنامه کوله پشتی، سریال سراب، شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل ۸۹وماه عسل ۹۶، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲، صبحی دیگر، سریال خروس، میشه نگاه کنی و بر آستان جانان و سریال‌های زخم و برادر نام برد. این تعداد همکاری با سازمان صدا و سیما ایران در کمتر خواننده‌ای مشاهده شده است با این حال علیزاده بازهم قطعاتی را برای این سازمان در دست تهیه دارد.

شما میتوانید برای دانلود جدیدترین آهنگ های این خواننده هم اکنون بر روی دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده کلیک کنید.

محمد اصفهانی

محمدمهدی واعظی معروف به محمد اصفهانی (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۴۵ در تهران)، پزشک، خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی است. او از خانواده‌ای اصالتاً اصفهانی در تهران متولد شد. محمد اصفهانی از دانشگاه علوم پزشکی ایران به سال ۱۳۷۶ فارغ‌التحصیل شد. او با بهره‌مندی از مکتب محمدرضا شجریان و علی جهاندار موسیقی ایرانی آموخت. اصفهانی ابتدا با اجرای آثاری روی اشعار شعرای معاصر مانند فریدون مشیری و همچنین اجرای تیتراژ سریال، پا به عرصه خوانندگی گذاشت.

او در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه‌سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد که از شبکه ۱ پخش شد. او تا به امروز بیش از ۱۵ تیتراژ سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را اجرای نموده که از این مجموعه می‌توان به تیتراژ سریال‌های یه تیکه زمین، ارمغان تاریکی، ولایت عشق، زیر هشت، تا ثریا، معصومیت از دست رفته، آخرین دعوت، پهلوانان نمی‌میرند، وفا و فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه و اخراجی‌ها اشاره کرد.

اصفهانی تا به امروز ۱۴ آلبوم منتشر کرده‌است. او در آلبوم‌های خود با اساتید بزرگ موسیقی چون همایون خرم، بابک بیات، فریدون شهبازیان کار کرده‌است. در میان آلبوم‌های او، آلبوم النور اولین آلبوم او بود که بدون موسیقی منتشر شد که شامل مجموعه ادعیه، مناجات و تواشیح می‌باشد که تک‌خوان آن عباس سلیمی و محمد اصفهانی هستند و با گروه تواشیح اهل بیت ضبط شده‌است. سه آلبوم تنهاترین سردار، ولایت عشق و اخراجی‌ها به ترتیب موسیقی متن سریالهای تنهاترین سردار، ولایت عشق و فیلم سینمایی اخراجی‌ها می‌باشد. آلبوم تنها ماندم، آلبوم باسازی‌شده از هفت اثر خاطره‌انگیز و ماندگار با آهنگسازی همایون خرم می‌باشد و آلبوم نون و دلقک در مورد چارلی چاپلین می‌باشد که طبق آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی پاپ تا به امروز در ایران می‌باشد. آلبوم حسرت نیز به علت پخش هم‌زمان نماهنگ آن در صدا و سیما به فروش بالایی دست یافت.

بی‌واژه نام یکی دیگر از آثار محمد اصفهانی است که در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ برابر با ۲ مه ۲۰۱۱ توسط شرکت نشر موسیقی ایران‌گام انتشار یافت، بی‌واژه در فضایی کاملاً جدید منتشر شد، بی‌واژه با نماهنگی دربارهٔ امام رضا همراه بوده که در این آلبوم منتشر شده‌است. شرکت پخش‌کننده آلبوم اعلام کرده‌است که در ۲ هفته اول انتشار این اثر ۲۰۰٬۰۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفته است.

اصفهانی در سال ۹۳ نیز آلبومی ۵ قطعه‌ای به نام شِکوه با موضوعیت «هشت سال دفاع مقدس» منتشر کرد که آهنگسازهای آن‌ها به عهدهٔ کسانی چون مجید اخشابی، علیرضا کهن دیری و پدرام کشتکار، و شعر ترانه‌ها از کسانی چون آیت‌الله روح‌الله خمینی، سید حسن حسینی و عبدالجبار کاکایی بود.

محمد اصفهانی به عنوان بهترین خواننده پاپ دهه ۸۰ از سوی مجله ترانه‌ماه، نشریه موسیقی پاپ ایران و به عنوان بهترین خواننده تیتراژ سال ۹۱ از طرف موسیقی ما به خاطر تیتراژ سریال یه تیکه زمین انتخاب شد.

شما برای دانلود جدیدترین آثار این خواننده نیز می توانید بر روی دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی کلیک کنید.

مجید خراطها

اولین آلبوم حرفه‌ای وی در سال ۸۴ به نام تنهاترین تنها منتشر شد و سپس آلبوم زخم زبون در زمستان ۸۵ منتشر شد. پس از ساخت تک موزیک‌ها و موزیک و تنظیم آلبوم برای دیگر هنرمندان، آلبوم سوم خود را با نام وداع به بازار عرضه داشت و آلبوم آواره در زمستان ۸۷ ارائه داد. وی در سال ۸۹ آلبوم “کنسل” را که مضامین اجتماعی را دربرداشت منتشر کرد که حاشیه‌های زیادی حاکی بر انتشار آهنگ “کنسل ” در پی داشت. مجید خراطها در ادامه تک ترک کنسل۲ و آهنگ‌های دیگری چون کما (جوابم کردن) و کارتن خواب را نیز با این مضامین عرضه کرد.

مجید خراطها در سال ۱۳۹۱ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز به انتشار رسمی آلبوم شد و اولین آلبوم رسمی خود را به نام «دیگه میرم» در آخرین روزهای اسفند۹۱ منتشر کرد. اولین کنسرت رسمی و مجاز وی در سالن میلاد در تهران بود. خراطها بعد از سه سال در سال ۱۳۹۴ آلبوم دارم میرم و موزیک ویدئو دارم میرم را با مضمون «مبارزه با بیماری سرطان» منتشر کرد.

آخرین ترک منتشر شده از ایشان آهنگ «آدم باش» می‌باشد.

شما هم اکنون می توانید با کلیک بر روی دانلود آهنگ جدید مجید خراطها جدید ترین آثار وی را دانلود نمایید.

دانلود آهنگ جدید کلیه خوانندگان

در پایان یادآور میشویم که سایت آهنگستان فقط موسیقی مربوط به این خوانندگان را منتشر نمیکند و شما میتوانید آهنگ های تمامی خوانندگان را بلافاصله بعد از انتشار از این سایت دانلود نمایید.با تشکر از همراهی همیشگی شما | دانلود آهنگ جدید اهنگستان

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا