دانلود مقاله

دانلود مقالات نشریه The New England Journal of Medicine

دسترسی به NEJM

دسترسی به NEJM

فروش اکانت برای دسترسی به سایت مجله New England Journal Medicine  به آدرس WWW.nejm.org فراهم شده است. محققان، دانشجویان و علاقمندان می­ توانند با مراجعه به سایت مجله از اطلاعات موجود در آن بهره مند شوند. برای خرید یوزر و پسورد NEJM با ما مکاتبه کنید. با دریافت اکانت NEJM، می توانید مقالات نشریه NEJM را دانلود کنید.

برای نحوه دسترسی و خرید اکانت مجله نیوانگلند، The New England Journal of Medicine از طریق مکاتبه (تلگرام یا ایمیل) با ما می توانید، آخرین ورژن این مجله را تهیه کنید.

ژورنال پزشکی نیوانگلند

نیوانگلند ژورنال آو مدیسین یا نشریه پزشکی نیوانگلند (به انگلیسی: New England Journal of Medicine) از مشهورترین و کهن‌ترین ژورنال‌های پزشکی جهان است، هم‌چنین هر ساله، در میان نشریات پزشکی بهترین ژورنال پزشکی و جراحی جهان شناخته‌ می‌شود.

 دانلود مقالات نشریه The New England Journal of Medicine خرید اکانت مجله پزشکی نیوانگلند The New England Journal of Medicine مجله NEJM دانلود از nejm.org
دانلود مقالات نشریه The New England Journal of Medicine خرید اکانت مجله پزشکی نیوانگلند The New England Journal of Medicine مجله NEJM دانلود از nejm.org

این نشریه تخصصی پزشکی در آمریکا چاپ می‌شود و از سال ۱۸۱۲ تاکنون در گردش بوده‌است. این ژورنال در سال 2012، دویستمین سالروز تأسیس خود را جشن گرفت. در حال حاضر سردبیر این ژورنال، پروفسور جفری دریزن می‌باشد که یکی از برجسته‌ترین اساتید دانشگاه هاروارد است.

خرید اکانت مجله پزشکی نیوانگلند – The New England Journal of Medicine

مجله پزشکی نیوانگلند یا NEJM یکی خاص ترین و پیشرو ترین مجلات پزشکی جهان می باشد و این ژورنال در حدود ۲۰۰ سال است که بدونه وقفه منتشر می شود. The New England Journal of Medicine که مخفف آن NEJM است، تلاش کرده تا با کیفیت ترین تحقیقات و محتوای بالینی را برای تعامل با پزشکان، مربیان و جامعه پزشکی جهانی ارائه دهد.

برای خرید اکانت دسترسی به نشریه پزشکی نیوانگلند با ما مکاتبه کنید. دسترسی به هر نشریه و یا مقاله و یا ایبوکی نیاز داشتید، کافیست مشخصات منبع مورد نیاز را به ما اطلاع دهید، تا دسترسی و یا فایل ان برایتان تهیه شود.

دسترسی به مجله New England Journal of Medicine

برای اطلاع از هزینه یوزر و پسورد سایت www.nejm.org با ما مکاتبه کنید.

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫24 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا