دانلود ایبوک Pivotal Response Treatment for Autism Spectrum Disorders

خرید ایبوک Pivotal Response Treatment for Autism Spectrum Disorders

برای دانلود کتاب Pivotal Response Treatment for Autism Spectrum Disorders بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Pivotal Response Treatment for Autism Spectrum Disorders دانلود کتاب درمان واکنش محوری برای اختلالات طیف اوتیسم دانلود کتاب از امازونdownload PDF گیگاپیپر
خرید ایبوک Pivotal Response Treatment for Autism Spectrum Disorders دانلود کتاب درمان واکنش محوری برای اختلالات طیف اوتیسم دانلود کتاب از امازونdownload PDF

Pivotal Response Treatment for Autism Spectrum Disorders 2nd Edition, Kindle Edition
by Robert L. Koegel (Author), Lynn Kern Koegel (Author), Sunny Kim (Contributor), Jessica Bradshaw (Contributor), Grace W. Gengoux (Contributor), Laurie A. Vismara (Contributor), Daina Tagavi (Contributor), Kelsey Oliver (Contributor), Samantha K. Poyser (Contributor), & 5 more

File Size: 9793 KB
Print Length: 304 pages
Publisher: Brookes Publishing; 2 edition (November 27, 2018)
Publication Date: October 19, 2018
Sold by: Amazon Digital Services LLC
Language: English
ASIN: B07KY93HWH

 

 

لینک:  https://www.amazon.com/Pivotal-Response-Treatment-Spectrum-Disorders-ebook/dp/B07KY93HWH/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1543938929&sr=1-1&keywords=pivotal+response+treatment+for+autism+spectrum+disorder

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Pivotal Response Treatment for Autism Spectrum Disorders

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب Pivotal Response Treatment for Autism Spectrum Disorders

One of the most respected and widely used autism interventions, Pivotal Response Treatment uses natural learning opportunities to modify key behaviors in children—leading to widespread positive effects on communication, behavior, and social skills. Now the pioneering experts behind PRT have created a comprehensive modern guide to this research-based approach, completely reworked and revised for today’s therapists, educators, and parents.

Strengthened with new research and more step-by-step guidance, this bestselling PRT guidebook is now reorganized to support children on their whole developmental trajectory, from infancy through adulthood. New and revised chapters cover critical topics—including assessment, self-management, and life beyond the classroom—and the book’s down-to-earth, accessible style ensures that all readers can grasp PRT principles and apply them effectively. With this proven approach backed by more than 25 years of research, professionals and families will support children with autism as they enjoy more positive interactions, more effective communication, and higher academic achievement.

USE THE PROVEN PRT APPROACH TO:

PRACTICAL MATERIALS: Each chapter features learning goals, key insights to remember, and helpful study questions (also available online to download and print).
WHAT’S NEW

New and completely reworked chapters on:

دانلود کتاب درمان واکنش محوری برای اختلالات طیف اوتیسم

یکی از معتبر ترین و به طور گسترده ای از مداخلات اوتیسم، Treatment Response Peal است که از فرصت های یادگیری طبیعی برای تغییر رفتارهای کلیدی در کودکان استفاده می کند که منجر به تاثیرات مثبت گسترده در ارتباطات، رفتار و مهارت های اجتماعی می شود. در حال حاضر کارشناسان پیشرو در پشت PRT یک راهنمای جامع مدرن را برای این رویکرد مبتنی بر تحقیق ایجاد کرده اند، که به طور کامل برای درمانگران، مربیان و والدین امروز تجدید نظر شده و تجدید نظر شده است.

این تحقیق جدید و راهنمایی گام به گام تقویت شده است و این راهنمای کتاب PRT که اکنون محبوب ترین آن است، در حال حاضر برای حمایت از کودکان در تمام مسیر پیشرفت خود، از ابتدایی تا بزرگسالی، دوباره سازماندهی شده است. فصل های جدید و تجدید نظر شامل موضوعات مهم – از جمله ارزیابی، خود مدیریت و زندگی فراتر از کلاس – و سبک پایین کتاب به سبک در دسترس است و تضمین می کند که همه خوانندگان می توانند اصول PRT را درک کنند و به طور موثر اعمال کنند. با استفاده از این روش اثبات شده توسط بیش از 25 سال تحقیق، حرفه ای ها و خانواده ها از کودکان مبتلا به اوتیسم حمایت می کنند، زیرا آنها از تعاملات مثبت بیشتر، ارتباطات موثرتری و پیشرفت تحصیلی برخوردار هستند.

درباره اوتیسم و Pivotal Response Treatment

PRT یک مداخله درمانی رفتاری مبتنی بر ABA است. این روش توسط رابرت کوگل و لین کوگل ، دانلپ ، شریبمن ، هورنر و دیگر محققان دانشگاه سانتاباربارا در کالیفرنیا ارائه شده .

PRT مخفف pivotal response treatment است.

PRT (Pivotal Response Treatment)1 بمعنای درمان مبتنی بر پاسخهای محوری است.
این روش که مبتنی بر رفتار- درمانی است برای کودکان دارای اتیسم طراحی شده و از جدیدترین روشهای دنیاست و هم اکنون در آمریکا دردانشگاه سانتا باربارا ی کالیفرنیا و در اروپا نیز در کلینیک های درمانی در هلند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

استفاده از روش PRT اثبات شده به:

پیشرفت ارتباطات و مهارت های زبان کودکان، حتی در موارد بسیار چالش برانگیز
شناسایی و مداخله زود هنگام کمک کند
بهبود انگیزه و عملکرد کودکان در مدرسه
در طول بازی ها و سایر تعاملات اجتماعی، دوستی با همسالان خود را تقویت کنید
رفتار مثبت را با ترکیب ارزیابی عملکردی و راهبردهای خودمحور افزایش دهید
کاهش رفتار ناخوشایند
کمک به بزرگسالان جوان انتقال صحیح به کالج، حرفه، و زندگی اجتماعی است

مواد عملی: هر فصل اهداف یادگیری، بینش کلیدی برای یادآوری و سوالات مطالعه مفید (همچنین در دسترس برای دانلود و چاپ آنلاین) است.
چه خبر

فصل های جدید و کاملا بازسازی شده در:

کار با نوزادان و کودکان نوپا
پیوند ارزیابی مبتنی بر نقاط قوت به برنامه ریزی درمان
بهبود ارتباطات و مهارت های اجتماعی نوجوانان
آموزش والدین چگونگی پیاده سازی PRT
ترکیب ارزیابی رفتار رفتاری و راهبردهای خودمراقبتی
کمک به جوانان موفق در کالج و محل کار

 

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل