دانلود هندبوک آنالیز شکست ASM Handbook Volume 3 Handbook of Case Histories in Failure Analysis

خرید ایبوک Handbook of Case Histories in Failure Analysis از ASM

برای دانلود کتاب Handbook of Case Histories in Failure Analysis از مجموعه هندبوکهای ASM بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود هندبوک تجزیه و تحلیل شکست و پیشگیری، ایمیل می شود.  این کتاب در قالب PDF کلیه فصول بصورت مجزا ارسال می شود. ایبوک اماده و به محض پرداخت هزینه، فایلهای PDF کل 99 فصل در قالب یک فایل rar ارسال می شود.توجه شود که این ایبوک برخلاف ایبوکهای رایگانی که در اینترنت وجود دارد، دارای شماره صفحه (منظبق با نسخه چاپی) و با کیفیت اورجینال از سایت اصلی تهیه شده است.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک ASM Handbook Volume 3 Handbook of Case Histories in Failure Analysis هندبوک آنالیز شکست ISBN electronic: 978-1-62708-241-9
خرید ایبوک ASM Handbook Volume 3 Handbook of Case Histories in Failure Analysis هندبوک آنالیز شکست ISBN electronic: 978-1-62708-241-9
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از سایت asminternational.org داشتید با ما مکاتبه کنید.

Handbook of Case Histories in Failure Analysis
Edited by
Larry Berardinis

ASM International
Volume
3
DOI:
https://doi.org/10.31399/asm.fach.v03.9781627082419
ISBN electronic: 9781627082419
Publication date:
2019

لینک کتاب ASM 3 از سایت asminternational :

https://dl.asminternational.org/failure-analysis/book/107/Handbook-of-Case-Histories-in-Failure-Analysis

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان ایبوک Handbook of Case Histories in Failure Analysis

برای اطمینان از کیفیت جلد سوم از هندبوک ASM با عنوان XXX، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب Handbook of Case Histories in Failure Analysis

This volume examines more than 100 cases of failure and the process by which they were analyzed, diagnosed, and resolved. It provides expert analysis and insight on a variety of materials, failure modes, root causes, and analytical techniques. Included are sections dedicated to specific components, industries, and other factors in transportation and motive power systems, buildings and bridges, petrochemical/chemical processing, mining and manufacturing, mechanical components, failure modes, and processing related failures. Each case history adheres to a standard format that includes background information, how the failure was analyzed, testing procedures and results, and conclusions and recommendations. For information on the print version of Volume 3, ISBN 978-0-87170-239-6, follow this link.

دانلود جدیدترین هندبوک آنالیز شکست

این جلد بیشتر از 100 مورد از نقص و فرایندی است که می توان آن را تحویل و تحلیل کرد ، تشخیص داده شده را مشاهده کرد و برادری کرد و به همین ترتیب می تواند به شما اجازه دهد. این متخصص و تحلیل و بین المللی متخصص در زمینه استفاده از مواد ، روشهای خرابی ، علل واقعی و تکنیک های تحلیلی پیشنهاد می دهد. با استفاده از منابع خاص و اختصاصی به مؤلفه های خاص ، صنایع و داروهای ویژه ، توانسته و قدرتمند شده اند ، می توانند به عنوان برنامه ریزی شده ، از بین بروند و از این طریق استفاده کنند. می توانم هر یک از این افراد می توانند به یک قالب استاندارد دسترسی داشته باشند ، همچنین می توانند اطلاعات لازم را ارائه دهند ، چگونگی کارشناسی ارشد و تحلیل خرابی ، آزمایشگاهی را با استفاده از آنها و با استفاده از فرصت و استعفاء در اختیار شما قرار دهند. برای این نسخه از نسخه چاپی جلد 3 ، ISBN 978-0-87170-239-6 ، این لینک را مشاهده کنید.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل