دانلود کتاب A Guide to Behavioural Modelling

خرید ایبوک A Guide to Behavioural Modelling

برای دانلود ایبوک A Guide to Behavioural Modelling و خرید کتاب راهنمای مدل سازی رفتاری بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub و AZW و به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Risk books دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک A Guide to Behavioural Modelling

ایبوک A Guide to Behavioural Modelling خرید کتاب راهنمای مدل سازی رفتاری ISBN-10 : 1782724044 ISBN-13 : 978-1782724049
ایبوک A Guide to Behavioural Modelling خرید کتاب راهنمای مدل سازی رفتاری ISBN-10 : 1782724044 ISBN-13 : 978-1782724049
A Guide to Behavioural Modelling Kindle Edition
by Matteo Formenti (Author), Umberto Crespi (Editor)
ISBN-10 : 1782724044
ISBN-13 : 978-1782724049
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب A Guide to Behavioural Modelling

دانلود رایگان کتاب A Guide to Behavioural Modelling

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب A Guide to Behavioural Modelling

دانلود ایبوک راهنمای مدل سازی رفتاری

رفتار مشتری عمیقا بر نقدینگی ، بودجه ، موقعیت نرخ بهره و در نتیجه مدیریت عدم تطابق دارایی / بدهی و سودآوری مربوط به آن تأثیر می گذارد. بنابراین ضروری است که مدیران ریسک و مدل سازان به طور یکسان درک کنند که چگونه مشتری را با توجه به نیازهای شغلی خود مدلسازی کنند. هدف این کتاب بهبود درک و برجسته سازی تکنیک های مدل سازی از ساده تا پیچیده ، ارائه مجموعه وسیعی از ابزارها برای بهبود مدیریت ترازنامه یک م institutionسسه است.

از زمان بحران مالی جهانی 2008 ، علاقه ذی نفعان خارجی (تنظیم کنندگان ، سهامداران ، سرمایه گذاران نهادی) به درک چگونگی تأثیر رفتار مشتری بر سودآوری بانک ها و همچنین نحوه مدیریت نقدینگی ، بودجه و نرخ بهره توسط بانک ها افزایش یافته است.

Matteo Formenti و Umberto Crespi از گروه UniCredit نویسندگان فصل از سراسر جهان را که همه در زمینه تخصص خود متخصص هستند ، گرد هم آورده اند. هدف این کتاب این است که به روشی ساده و م howثر توضیح دهد که چگونه مدل سازی رفتار مشتری برای مدیریت صحیح ترازنامه یک مسسه امکان پذیر است و دانش خوانندگان در مورد محرکهای مدلهای رفتاری را گسترش می دهد.

این کتاب به پنج قسمت تقسیم شده است:
>> قسمت اول: مقدمه ای بر IRRBB
>> قسمت دوم: مدل های رفتاری NMD
>> قسمت سوم: مدل های رفتاری پیش پرداخت
>> قسمت چهارم: مدل های رفتاری برای خطوط غیر مواجهه و غیر متعهد
>> بخش V: حسابداری و مصون سازی

و برای توسعه دهندگان مدل ، مدیران ریسک ، اعتبارسنجان مدل و تنظیم کننده هایی که وظیفه آنها درک چگونگی برخورد مسسات با درخواستهای نظارتی است ، مورد نیاز است.

یک راهنما برای مدل سازی رفتاری ثابت می کند که مدل سازی رفتار مشتری چندین ذینفع را درگیر می کند و می تواند باعث افزایش آگاهی از تصمیمات تجاری در زمینه های مختلف – نقدینگی ، بودجه ، نرخ بهره ، سیستم های انتقال داخلی شود – اما هیچ مدلی برای همه وجود ندارد راه حل. بلکه رویکردهای مختلف ، از ساده تا پیشرفته ترین ، بسته به نیاز موسسه به همان اندازه مناسب هستند.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل