دانلود کتاب Astrology For Stock Market

خرید ایبوک Astrology For Stock Market

برای دانلود ایبوک Astrology For Stock Market و خرید کتاب طالع بینی برای بازار سهام بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تیدیلی به همراه Epub و azw و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Krishna Kumar دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Astrology For Stock Market

دانلود کتاب Astrology For Stock Market Kindle Editionby Padam Singh دانلود ایبوک طالع بینی برای بازار سهام
دانلود کتاب Astrology For Stock Market Kindle Editionby Padam Singh دانلود ایبوک طالع بینی برای بازار سهام

Astrology For Stock Market Kindle Edition
by Padam Singh (Author), Krishna Attri (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1493219952
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1493219957
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب Astrology For Stock Market

دانلود رایگان کتاب Astrology For Stock Market

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Astrology For Stock Market

This is a very personal book for me, and one I have been planning to write for many years. Finally I have found the time to write it! I hope, that once you have read it, the single astro analytical trading technique I am going to share with you , will have as profound an effect on your trading, as it has had on mine. I stumbled on this methodology many years ago, in an almost surreal way, when I first became interested in trading. And I am eternally grateful that I did, even though, as you will see, it cost me a great deal of money at the time. Learning this method was a defining moment in my life and trading career.

دانلود ایبوک طالع بینی برای بازار سهام

این یک کتاب بسیار شخصی برای من است و سال هاست که قصد نوشتن آن را دارم. بالاخره وقت کردم که بنویسمش! امیدوارم وقتی آن را مطالعه کردید، تکنیک معاملاتی تحلیلی نجومی منفرد که با شما به اشتراک می‌گذارم، به همان اندازه که روی من داشته است، بر تجارت شما تأثیر بگذارد. من سال‌ها پیش، زمانی که برای اولین بار به تجارت علاقه‌مند شدم، به روشی تقریباً سورئال به این روش برخورد کردم. و من برای همیشه سپاسگزارم که این کار را انجام دادم، اگرچه، همانطور که خواهید دید، در آن زمان هزینه زیادی برای من داشت. یادگیری این روش یک لحظه تعیین کننده در زندگی و حرفه تجاری من بود.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل