دانلود کتاب Bates’ Guide To Physical Examination and History Taking 13th

خرید ایبوک Bates’ Guide To Physical Examination and History Taking

برای دانلود کتاب Bates’ Guide To Physical Examination and History Taking بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب راهنمای معاینات فیزیکی بیتز ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت  EPUB و  PDF تبدیلی بلافاصله ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از www.amazon.com دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Bates' Guide To Physical Examination and History Taking Lippincott 13th Edition خرید ایبوک معاینات فیزیکی باربارا بیتز 2021
دانلود کتاب Bates’ Guide To Physical Examination and History Taking Lippincott 13th Edition خرید ایبوک معاینات فیزیکی باربارا بیتز 2021

Bates’ Guide To Physical Examination and History Taking (Lippincott Connect) 13th Edition
by Lynn S. Bickley MD FACP (Author), Peter G. Szilagyi MD MPH (Author), Richard M. Hoffman MD MPH FACP (Author), Rainier P. Soriano MD (Editor)

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب معاینات فیزیکی باربارا بیتز Guide To Physical Examination and History Taking 13th

 

دانلود رایگان کتاب معاینات فیزیکی باربارا بیتز 2021

برای اطمینان از کیفیت ایبوک معاینات فیزیکی باربارا بیتز 2021 نسخه سیزدهم ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Bates’ Guide To Physical Examination and History Taking (Lippincott Connect) 13th Edition

 

Confidently Perform Accurate, Efficient, and Effective Physical Examinations.
Master the techniques for successful physical examinations with the #1 choice for complete, authoritative guidance. This highly regarded text includes fully illustrated, step-by-step techniques that outline the correct performance of the physical examination and an easy-to-follow two-column format that correlates examination techniques on the left and abnormalities (clearly indicated in red) with differential diagnoses on the right.

دانلود ایبوک معاینات بالینی و روش گرفتن شرح حال باربارابیتز ویرایش سیزده

تکنیک های مربوط به معاینات بدنی موفقیت آمیز را دنبال کنید. این متن بسیار مورد توجه شامل تکنیک های گام به گام کاملاً مصور است که به طور خلاصه عملکرد صحیح معاینه فیزیکی و قالب دو ستونی را دنبال می کند که تکنیک های معاینه در سمت چپ و ناهنجاری ها را با هم مرتبط می کند (به وضوح با رنگ قرمز مشخص شده است) با تشخیص افتراقی در سمت راست.

با راهنمایی کامل و معتبر ، از تکنیک های معاینات فیزیکی موفق مطلع شوید. این متن بسیار مورد توجه شامل تکنیکهای گام به گام کاملاً مصور است که به طور خلاصه عملکرد صحیح معاینه فیزیکی را نشان می دهد و یک قالب دو ستونی را که به راحتی قابل پیگیری است ، مرتبط می کند. تشخیص افتراقی در سمت راست.
جدید! واحد ۱ توسعه یافته مروری بر اجزای مواجهه بیمار است و به شما کمک می کند تا از موثرترین روشهای جمع آوری اطلاعات و تصمیم گیری اطمینان حاصل کنید.
جدید! اصطلاحات کلیدی در فصل ها پررنگ هستند و با واژه نامه آنلاین با تعاریف مطابقت دارند.
به روز شده! گسترش گسترده جمعیتهای خاص شما را با رویکردهای مهمی درمورد افرادی که به عنوان LGBTQ معرفی می شوند ، افراد دارای معلولیت جسمی و جمعیتهای مختلف در طول چرخه زندگی آشنا می کند.
به روز شده! فصل های آزمون منطقه ای بازسازی شده درک شما از مطالب کلی ، تکنیک های معاینه ، و ملاحظات ارتقا health بهداشت و مشاوره را افزایش می دهد.
به روز شده! عکس ها ، تصاویر و منابع محتوای اصلی را بر اساس آخرین اطلاعات مبتنی بر شواهد تقویت می کنند.
به روز شده! جعبه های متن شماره گذاری شده اند تا دسترسی سریع به خلاصه های مهم شرایط بالینی و نکاتی در مورد روشهای معاینه چالش برانگیز داشته باشند.
مرواریدهای بالینی که با رنگ آبی چاپ شده اند ، با یک نگاه نکات کلیدی را برجسته می کنند.
جداول دقیق و کاملاً مصور از شرایط غیر عادی ، معاینه و اطلاعات بالینی را در یک فرم آسان برای یافتن و مراجعه سریع در انتهای هر فصل نمایش می دهند.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل