دانلود کتاب Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology

خرید ایبوک Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology

برای دانلود ایبوک Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology و خرید کتاب موارد بالینی درماتولوژی نوزادان و نوزادان روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت pdf اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Springer دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology

ایبوک Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology خرید کتاب موارد بالینی درماتولوژی نوزادان و نوزادان
ایبوک Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology خرید کتاب موارد بالینی درماتولوژی نوزادان و نوزادان
Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology (Clinical Cases in Dermatology) 1st ed. 2022 Edition
by Fabio Arcangeli (Editor), Torello M. Lotti (Editor)
ISBN-10 ‏ : ‎ 3030915220
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-3030915223
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology

https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-91523-0

دانلود رایگان کتاب Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Clinical Cases in Neonatal and Infant Dermatology

This book is a concise practical guide designed to facilitate the clinical decision-making process in the management of neonates and infants. Dermatologists and general pediatricians who offer primary care to children must be knowledgeable in managing pediatric dermatological problems, and this title provides insightful reviews of a number of common and rare dermatologic cases. Clinical cases are a key component in modern medical education, assisting the trainee or recertifying clinician to work through unusual cases using best practice techniques. Pediatric dermatology is a particularly important discipline in this regard since it is a highly visual subject requiring the reader to describe often very subtle differences in the presentation of patients and define accurately the diagnostic and management criteria to base their clinical decision-making on.

دانلود ایبوک موارد بالینی درماتولوژی نوزادان و نوزادان

این کتاب یک راهنمای عملی مختصر است که برای تسهیل فرآیند تصمیم گیری بالینی در مدیریت نوزادان و نوزادان طراحی شده است. متخصصان پوست و پزشکان عمومی اطفال که مراقبت های اولیه را به کودکان ارائه می دهند باید در مدیریت مشکلات پوستی کودکان آگاه باشند و این عنوان بررسی های روشنگرانه ای از تعدادی از موارد رایج و نادر پوستی ارائه می دهد. موارد بالینی یک مؤلفه کلیدی در آموزش پزشکی مدرن است که به کارآموز یا پزشک تأیید کننده مجدد کمک می کند تا با استفاده از بهترین تکنیک ها روی موارد غیرعادی کار کند. درماتولوژی اطفال رشته ای بسیار مهم در این زمینه است زیرا موضوعی بسیار بصری است که خواننده را ملزم می کند تا تفاوت های اغلب بسیار ظریف در ارائه بیماران را توصیف کند و معیارهای تشخیصی و مدیریتی را به طور دقیق برای تصمیم گیری بالینی خود تعریف کند.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل