دانلود کتاب

دانلود کتاب A Preface To Marketing Management 15Th Edition

خرید ایبوک مقدمه ای بر مدیریت بازاریابی نسخه پانزدهم

دانلود کتاب A Preface To Marketing Management 15Th Edition

جهت دانلود کتاب A Preface To Marketing Management 15Th Edition با ما مکاتبه کنبد.  کتاب مقدمه ای بر مدیریت بازاریابی نسخه پانزدهم پس از واریز هزینه ارسال میشود. ایبوک 1260287254 در آرشیو گیگاپیپر موجود است.

خرید کتاب A Preface To Marketing Management 15Th Edition

 

 دانلود کتاب A Preface To Marketing Management کتاب مقدمه ای بر مدیریت بازاریابی ایبوک ISBN-10: 1260287254 ISBN-13: 978-1260287257
دانلود کتاب A Preface To Marketing Management کتاب مقدمه ای بر مدیریت بازاریابی ایبوک ISBN-10: 1260287254 ISBN-13: 978-1260287257

A Preface To Marketing Management 15Th Edition – April 9, 2018
by Jr, James Donnelly (author) J. Paul Peter (author) (Author)

Paperback
Publisher: Mc Graw Hill; 15th edition edition (April 9, 2018)
Language: English
ISBN-10: 1260287254
ISBN-13: 978-1260287257

Price: 10$

Free Download Some Pages Before Pay

درباره ایبوک A Preface To Marketing Management 15Th Edition

 

Preface to Marketing Management 15e by Peter and Donnelly is praised in the market for its clear and concise presentation of the basic principles of marketing in such a way that the core concepts and ideas are covered in sufficient depth to ensure understanding. By offering an engaging clear and conceptually sound text this book has been able to maintain its position as a leading marketing management text. The fifteenth edition serves as an overview for critical issues in marketing management. Its brief inexpensive paperback format makes it a perfect fit for instructors who assign cases readings simulations or offer modules on marketing management for MBA students. The text also works in courses that implement a cross-functional curriculum where the students are required to purchase several texts.

فهرست مطالب ایبوک A Preface To Marketing Management 15Th Edition

SECTION I – ESSENTIALS OF MARKETING
Part A –  Introduction
Chapter 1: Strategic Planning and the Marketing Management Process
Part B – Marketing Information, Research, and Understanding
Chapter 2: Marketing Research: Process and Systems for Decision Making
Chapter 3: Consumer Behavior
Chapter 4: Business, Government, and Institutional Buying
Chapter 5: Market Segmentation
Part C – The Marketing Mix
Chapter 6: Product and Brand Strategy
Chapter 7: New Product Planning and Development
Chapter 8: Integrated Marketing Communications
Chapter 9: Personal Selling, Relationship Building, and Sales Management
Chapter 10: Distribution Strategy
Chapter 11: Pricing Strategy
Part D – Marketing in Special Fields
Chapter 12: The Marketing of Services
Chapter 13: Global Marketing
SECTION II  – ANALYZING MARKETING PROBLEMS AND CASES
SECTION III – FINANCIAL ANALYSIS FOR MARKETING DECISIONS
SECTION IV – DEVELOPING MARKETING PLANS

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا