دانلود گزارش

دانلود گزارشهای بیزنس مانیتور

دانلود گزارشهای بیزنس مانیتور

برای دانلود و خرید گزارشهای سایت  www.bmiresearch.com  با ما مکاتبه کنید.

گزارشات تحلیلی، آینده نگارانه و داده های آماری اقتصادی BMI Research

BMI Research is a research firm that provides macroeconomic, industry and financial market analysis, covering 24 industries and 200 global markets. It was founded in 1984 as Business Monitor International. In 2014 it was acquired by Fitch Group

 گیگاپیپر

 

آخرین گزارشات منتشر شده ایران در بیزنس مانیتور 2018

BMI  Iran Agribusiness Report – Q1 2018

BMI  Iran Banking and Financial Services Report – Q1 2018

BMI  Iran Consumer and Retail Report – Q1 2018

BMI  Iran Consumer Electronics Report – Q1 2018

BMI  Iran Country Risk Report – Q1 2018

BMI  Iran Food and Drink Report – Q1 2018

BMI  Iran Freight Transport and Shipping Report – Q1 2018

BMI  Iran Infrastructure Report – Q1 2018

BMI  Iran Insurance Report – Q1 2018

BMI  Iran Medical Devices Report – Q1 2018

BMI  Iran Mining Report – Q1 2018

BMI  Iran Oil and Gas Report – Q1 2018

BMI  Iran Petrochemicals Report – Q1 2018

BMI  Iran Pharmaceuticals and Healthcare Report – Q1 2018

BMI  Iran Power Report – Q1 2018

BMI  Iran Renewables Report – Q1 2018

BMI  Iran Telecommunications Report – Q1 2018

گزارشات بیزنس مانیتور به زبان فارسی

گیگاپیپر برای استفاده حداکثری از دانش کاربردی در صنایع و بازارهای مختلف اقدام به انتشار گزارش های بیزنس مانیتور به زبان فارسی کردند. این گزارش ها حاوی شناخت بازارها و پیش بینی آنهاست که برای 140 کشور مختلف منتشر می شود.

این گزارش ها را می توان معتبرترین مرجع پیش بینی در خصوص بازارها و صنایع مختلف در کشورهای گوناگون دانست که چراغ راه بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این کشورهاست. برای صنایع مختلف ایرانی نیز این گزارش ها در مقیاس قابل توجهی منتشر می شود که متاسفانه به دلیل قیمت بالا و نیز انگلیسی بودن آنها، عملا امکان دسترسی مدیران و صنعتگران ایرانی به این گزارش ها بسیار محدود شده بود.

در نتیجه مدیران توانمند ایرانی بدون داشتن پیش بینی های دقیق و منسجم اقدام به سرمایه گذاری می کردند و این امر بعضا صدمات جبران ناپذیری به شرکت های ایرانی وارد می ساخت. اهمیت این گزارش ها زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم سرمایه گذاران بین المللی بدون اتکا به چنین گزارش هایی عملا دست به سرمایه گذاری نمی زنند چرا که بدون پیش بینی های علمی از بازارها و صنایع عملا “امکان سنجی اقتصادی” بی معنا می شود. از این رو در اختیار داشتن این گزارشها، بررسی آنها و دنبال کردن آنها یکی از وظایف مدیران توانمند در سراسر دنیا محسوب می شود.

دانلود گزارشات Business Monitor International  به زبان فارسی

در صنایع ایران، بیزنس مانیتور سالانه 14 گزارش منتشر می کند که هر یک از این گزارش‌های چهارده‌گانه درباره اقتصاد ایران به قیمت های گزاف حدود 1250 الی 1700 دلار(یعنی حدود 5 میلیون تومان) قابل خریداری است. از مشکلات نقل و انتقال پول که بگذریم، ترجمه، ویرایش و متناسب سازی این گزارش ها به زبان فارسی نیز خود مشکل دیگری است که هزینه این گزارش ها را برای مدیران ایرانی به بیش از دو برابر افزایش می دهد و نیز زمان را نیز از مدیران ایرانی می گیرد.

همین امر باعث شده تا به رغم مفید و ارزشمند بودن گزارش‌های مذکور، احتمالاً تهیه انفرادی آن برای شرکت‌های ایران توجیه اقتصادی نداشته باشد. و مدیران توانمند ایرانی از این گزارش های مهم محروم بمانند.

در همین راستا گیگاپیپر اقدام به انتشار نسخه های فارسی این گزارش کرده است. جهت تهیه این گزارشات به زبان انگلیسی و فارسی با ما مکاتبه کنید.

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام.
    گزارش های فارسی بیزنس مانیتور برای هر فصل و یک صنعت چقدر هزینه دارد.
    آیا می توان اشتراک گرفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا