سرقت ادبی Plagiarism

بررسی سرقت ادبی مقاله و اکانت iThenticate

بررسي درصد تشابه مقاله با iThenticate

بررسی سرقت ادبی مقاله خود را با سرویس iThenticate ازنظر پلاجیاریزم (Plagiarism) چک کنید و نتیجه بررسی سرقت ادبی مقاله را، چند دقیقه بعد در ایمیل خود مشاهده کنید.

برای خرید اکانت سرقت ادبی ، اکانت iThenticate  با ما مکاتبه کنید. فروش اکانت iThenticate با کمترین قیمت

 

اين نرم افزار، به گونه­ اي طراحي شده است كه پيش از انتشار اثر، اصالت آن را تشخيص داده و در مرحله پيش­نويسي مقاله، اطمينان لازم را در خصوص عدم سرقت ادبي، به آگاهي مي­رساند. اين محصول نيز در تشخيص سرقت ادبي و فناوري جلوگيري از دست‌بُرد علمي، با همكاري بيش از ۳۱۰۸ مؤسسه آموزشي و انتشاراتي علمي، در سرتاسر جهان، به صورت حرفه­ اي طراحي شده است؛ به كمك اين پايگاه، در فاصله­­ اي اندك و در آغاز پذيرش مقاله توسط پايگاه و پيش از بازبيني مقاله توسط سردبير و ناظر، گزارش بسيار دقيقي از درصد سرقت ادبي، به اطلاع كاربر مي­رسد

 نرم‌افزار تشخیص سرقت علمی

گفتني است، ارائه گزارش سرقت ادبي در اين نرم افزار، به همراه نمايش مستندات مي ­باشد. اين محصول، به سردبيران، نويسندگان و محققان كمك مي­كند تا با مقايسه نسخه هاي پيش­نويس مقاله خود، با بيش از ۴۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ صفحه وب و ۱۲۲،۰۰۰،۰۰۰ محتواي اطلاعاتي، از جمله افزون بر ۳۸،۰۰۰،۰۰۰ اثر منتشرشده از بيش از ۳۰۰ انتشارات علمي كه عضو «Cross Check» هستند، از بروز سرقت‌هاي ادبي جلوگيري كنند.

بررسی سرقت ادبی مقاله با iThenticate

اين نرم افزار كه توسط «Turnitin» گسترش پيدا كرده، در شناسايي سرقت آثار علمي و بررسي اصالت آن­ها به منظور خدمت­رساني به مؤسسات آموزشي در سراسر جهان، پيش‌گام مي­باشد.

به كمك اين محصول، تا به امروز حدود ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ سند براي شناسايي سرقت ادبي مورد جستجو قرار گرفته است. از امكانات ويژه اين نرم افزار، آن است كه هنگام جستجوي مجلات تخصصي، درصد ضريب تأثير آن‌ها بر اساس: عنوان، نام و موضوع، مورد لحاظ قرار مي‌گيرد

بررسي درصد تشابه مقاله با iThenticate

با پرداخت مبالغي به صورت ساليانه كه شرح آن در خود پايگاه آمده است، بر اساس شمار كلمات مدرك و يا مدارك علمي، امكان مطلع شدن از سرقت ادبي وجود دارد. بنابراين، «Ithenticate»، خدماتش را با دريافت وجه نقد ارائه مي­دهد و رايگان نمي ­باشد.

از جمله ناشران تخصصي اين نرم افزار، مي­توان به: «اشپرينگر (Springer)»، «ابسكو (Ebsco)»، «الزوير(Elsevier)»، «پروكوئيست (Proquest)»، «آي تريپل اي (Institute of Electrical and Electronics Engineers: IEEE)»، و «وايلي (Wiley)» اشاره كرد. گفتني است، بيشتر كاربران پايگاه «Ithenticate»، پزشكان، دانشجويان و پژوهشگران هستند.

 بررسي درصد تشابه مقاله با تنظيمات زير بررسي مي گردد:

  • قسمتهايي كه در كوتيشن مارك قرار دارند (بدليل نقل قول بودن همراه با ذكر منبع) جزو موارد سرقت ادبي محسوب نمي شود.
  • حداقل ده كلمه ي پشت سرهم و بيشتر اگر مشابه باشد سرقت ادبي محسوب مي گردد.
  • گزارشها به صورت pdf , html  قابل ارسال مي باشد.
  • اگر درصد تشابه  بيشتر از 1% براي  يك منبع گزارش شود، سامانه آن را سرقت ادبي محسوب مي كند.
بررسی سرقت ادبی مقاله | سرقت ادبی مقاله | اکانت iThenticate | خرید اکانت iThenticate | تشخیص سرقت ادبی | سایت سرقت ادبی.

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام اگر عنوان مقالمون که اکسپت شده است متوجه شویم شباهت زیادی با مقاله ای از شحص دیکر که چاپ شده است دارد آیا سرقت علمی به حساب می اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا