پسورد دانشگاه

دانلود مقاله و کتاب از DeGruyter

دانلود مقاله از DeGruyter

برای دسترسی به پایگاه علمی DeGruyter  و دانلود مقالات و کتابهای سایت degruyter.com کافیست مشخصات ان را برای ما ایمیل و یا تلگرام کنید تا pdf انها ارسال شود. لیست ژورنالهای این سایت در آدرس https://www.degruyter.com/browse?type_0=journals قابل مشاهده است. امکان دانلود کل مقالات یک ژورنال بصورت ایشو ، ایشو هم فراهم است.

دانلود کتاب از De Gruyter

لیست کتابهای سایت de Gruyter در ادرس https://www.degruyter.com/browse?type_0=books قابل مشاهده است.

انتشارات De Gruyter با قدمتی بیش از 260 سال از قدیمی ترین ناشرین کشور آلمان می باشد. انتشارات De Gruyter عرضه کننده حدودا” 900 عنوان ژورنال می باشد که در تمام موضوعات شامل علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و پزشکی به چاپ میرسد. بیش از 70 درصد از ژورنالها به زبان انگلیسی می باشند. ناشر همچنین ارائه کننده بیش از 50 پایگاه الکترونیکی در موضوعات تخصصی مختلف است. از مجموع ژورنالها حدودا” 4855 عنوان در زمینه علوم انسانی و اجتماعی و گرایشهای تخصصی وابسته و 406 عنوان در زمینه علوم پایه، فنی و مهندسی و پزشکی است. آبونمان ژورنالها شامل دسترسی به مجموعه ژورنالهای ناشر از سال 1995 می باشد. دسترسی به بخش آرشیو شامل دسترسی به ژورنالهای ناشر چاپ شده از سال 1826 است. نزدیک به 200 عنوان از ژورنالهای ناشر نمایه شده در ISI می باشند و نزدیک به 100 عنوان اخیرا” با رشد چشمگیر شاخص تاثیرگذاری یا Impact Factor همراه بوده اند.

پسورد De Gruyter

برای دریافت یوزر و پسورد De Gruyter و دانلود مقاله و کتاب با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

 

انتشارات degruyter.com در موضوعات زیر فعالیت دارد.

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا