دانلود کتاب

دانلود کتاب از JSTOR

خرید ایبوک از JSTOR

معرفی JSTOR

جی استور یک کتابخانه دیجیتال است که در سال ۱۹۹۵ میلادی بنیانگذاری شده است و در اصل شامل نسخه‌های دیجیتالی شده ژورنال‌های علمی بود اما هم اکنون شامل کتاب، منابع اولیه و شماره‌های جدید ژورنال‌ها نیز هست. این پایگاه اطلاعاتی، جستجو در میان متن کامل دوهزار ژورنال را فراهم می‌آورد. بیش از هشت هزار موسسه در بیش از ۱۶۰ کشور دنیا به این پایگاه دسترسی دارند.

دسترسی به JSTOR

برای دسترسی کامل به پایگاه JSTOR نیاز به یوزر و پسورد  جی استور دارید که می توانید ان را از گیگاپیپر دریافت کنید. برای دریافت یوزر و پسورد JSOR کافیست درخواست خود را تحت عنوان “یوزر و پسورد JSOR ” برای ما ارسال کنید. دسترسی به برخی مواد مانند آنهایی که در مالکیت عمومی قرار دارند بدون ثبت نام نیز مقدور است. همچنین جی استور در سال ۲۰۱۲ میلادی امکانی را فراهم آورد که از طریق آن پژوهشگرانی که ثبت نام کرده‌اند ژورنال‌هایی قدیمی را برای استفاده شخصی به طور رایگان می‌توانند از پایگاه بدست آورند.

رشته های تحت پوشش پایگاه JSTOR

پایگاه اطلاعاتی JSTOR، شامل مقالات نشریات تخصصی تمام متن معتبر در حوزه های گوناگون همانند: آمار، آموزش، اقتصاد،تاریخ، تجارت، جامعه شناسی، جغرافیا،حقوق،روان شناسی،زبان و ادبیات، علوم سیاسی، فلسفه، امور مالی، مذهب، مردم شناسی، مطالعات آسیا و … است. برای دانلود مقاله از JSOR می توانید مشخصات مقالات مورد نیاز به ما ایمیل کنید تا PDF انها خدمتتتان ارسال شود.

محتوای تحت پوشش پایگاه JSTOR

این پایگاه به طور کلی <span”>۳۷ موضوع کلی را در قالب ۵۱۸ عنوان نشریه تحت پوشش خود قرار می‌دهد

نشریاتی با زبان های مختلف از جمله اسپانیایی، هندی، امریکایی و … تحت پوشش این پایگاه هستند که این مسئله عمق بین المللی بیشتری به
پایگاه می بخشد
.

مجموعه علوم زیستی مفصل ترین و جامع ترین مجموعه این پایگاه با بیش از ۵۵ میلیون صفحه است که این رقم در آینده به بیش از ۷ میلیون صفحه خواهد رسید. این مجموعه متشکل از عنوان و قدیمی ترین بخش پایگاه است و شامل مذاکرات فلسفی نیز می باشد.

این مجموعه همچنین شامل نشریات مستند در زمینه های علوم زیست شناسی، گیاه شناسی، نباتات، بوم شناسی، تکامل زیست شناسی، ایمنی شناسی، پرنده شناسی و جانور شناسی می باشد.

مزیتی که این مجموعه نسبت به دیگر مجموعه ها دارد این است که هر دو نوع هزینه سالانه و هزینه آرشیو اصلی نسبت به مجموعه های دیگر کمتر است.

مراحل و شیوه جستجو در پایگاه :  JSTOR

به طور کلی به دو صورت می توان در این پایگاه به جستجو پرداخت:

  • از طریق Search  
  • از طریق  Browse

جستجو در جی استور از طریق Search:

در قسمت سرچ سه گزینه زیر وجود دارد:

1.        Advance search 2-      Basic search

اطلاعات مقاله شامل منابع و ماخذ مقاله مورد نظر، مقالاتی که در این پایگاه به مقاله مورد نظر استناد کرده اند و نیز اطلاعات کتابشناختی
مقاله است.

در نتایج بازیابی شده علاوه بر موارد مذکور گزینه ای وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا منابع بازیابی شده را بر اساس سه آیتم مرتب کند،
که این موارد عبارتند از:

  • Relevance
    ارتباط بین مدارک
  •   Newest
    to oldest  مدارک از جدید به قدیم
  • Oldest
    to newest مدارک از قدیم به جدید

همچنین می توان تعداد مدارک قابل نمایش در یک صفحه را انتخاب نمود.۱۰مدرک | در هر صفحه یا ۲۵ | یا ۵۰ و یا ۱۰۰مدرک در هرصفحه.

جستجو در JSOR از طریق از سه طریق امکان جستجو بوسیله Browse  وجود دارد :

1.       Browse by Discipline

2.       Browse by title

3.       Browse by publisher

در گزینه اول جستجو بر اساس موضوعات کلی ۳۷ گانه پایگاه که بر اساس حروف الفبا مرتب شده اند صورت می گیرد. با انتخاب گزینه اول جدولی مشاهده می شود که در یک قسمت آن موضوعات کلی و در زیر هر موضوع کلی موضوعات جزیی تر وجود دارند. قسمتی دیگر Jstor Coverage  است
که تاریخ های نشریات موجود در آن موضوع را مشخص می کند.

Links to recent content  جدیدترین تاریخ نشریاتی که به تازگی وارد پایگاه شده اند را نشان می دهد.

گزینه دوم به کاربر اجازه می دهد که بر اساس عنوان نشریات و گزینه سوم به کاربر اجازه می دهد تا بر اساس ناشر نشریات به جستجو بپردازد.

سرویس دانلود ایبوک از JSTOR

زمینه های ممکن برای دریافت سرویس دانلود ایبوک از JSTOR به شرح زیر می‌باشد.

  • ارائه مقالات از مراجع معتبر همانند: Elsevier, Springer, Science direct, Jstor, IEEE
  • ارائه کتاب از مراجع فوق و به خصوص منبع JSTOR و  Springer به صورت کامل
  • ارائه کتاب به صورت فصل به فصل از مراجع فوق (chapter) در صورت صلاح دید متقاضی

ارسال درخواست دانلود ایبوک از JSTOR

برای درنلود ایبوک مودر نظرتان از JSTOR کافیست مشخصات کتاب مورد نظر خود را از طریق فرم زیر و یا ایمیل و یا دیگر راههای ارتباطی برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما هزینه دریافت کتاب را به شما اعلام می کنند و پس از واریز هزینه ، ایبوک از JSTOR دریافت خدمتتان ارسال می شود.

نمونه ای از یک درخواست معتبر دانلود ایبوک از JSTOR

1-نام کتاب : The Sage Learning of Liu Zhi: Islamic Thought in Confucian Terms

یادگیری سی جی لیو ژی: اندیشه اسلامی در شرایط کنفوسیوس

2- ادرس اینترنتی کتاب : http://www.jstor.org/stable/j.ctt1dnn9mv

فرم درخواست کتاب از jstor



     

    دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

    برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

    مقاله های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا