دانلود کتاب Interventional Urology

خرید ایبوک Interventional Urology

برای دانلود کتاب Interventional Urology بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Interventional Urology دانلود اورولوژی مداخله
خرید ایبوک Interventional Urology دانلود اورولوژی مداخله

 Interventional Urology Softcover reprint of the original 1st ed. 2016 Edition
by Ardeshir R. Rastinehad (Editor), David N. Siegel (Editor), Peter A. Pinto (Editor), Bradford J. Wood (Editor)

Paperback: 424 pages
Publisher: Springer; Softcover reprint of the original 1st ed. 2016 edition (March 27, 2019)
Language: English
ISBN-10: 3319794876
ISBN-13: 978-3319794877

لینک: https://www.amazon.com/Interventional-Urology-Ardeshir-R-Rastinehad/dp/3319794876

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Interventional Urology

 

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب Interventional Urology

This book provides a concise yet comprehensive summary of the evolving techniques and current status of interventional urology. The book is organized by organ system with subtopics covering imaging technologies, interventional techniques, and clinical outcomes for the vast variety of interventional urologic procedures. It represents the first single text covering these topics and will help guide patient management and stimulate investigative efforts.

Written by experts in the field, Interventional Urology provides a richly illustrated, image-guided, state-of-the art review of this new field, that will serve as a valuable resource for clinicians, interventional urologists, interventional radiologists, researchers, and residents with an interest in interventional urology.

دانلود کتاب اورولوژی مداخله

این کتاب خلاصه مختصر و در عین حال جامع از تکنیک های در حال تحول و وضعیت فعلی اورولوژی مداخله را فراهم می کند. این کتاب توسط سیستم ارگان سازماندهی شده و با زیرپوشه های مربوط به فن آوری های تصویربرداری، تکنیک های مداخله و نتایج بالینی برای انواع وسیعی از روش های اورولوژی مداخله سازماندهی شده است. این نشان دهنده اولین تک متن است که این موضوعات را پوشش می دهد و به راهنمایی مدیریت بیمار و تحریک تلاش های تحقیقی کمک می کند.

اورولوژی مداخله ای که توسط متخصصین در زمینه تهیه شده است، یک بررسی جامع و تصویری مبتنی بر تصویری از این زمینه جدید را ارائه می دهد که به عنوان یک منبع ارزشمند برای پزشکان، اورولوژیست های مداخله، رادیولوژیست های مداخله، محققین و ساکنین با علاقه به اورولوژی مداخله

 

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل