پسورد دانشگاه

پسورد reaxys

دسترسی به سایت Reaxys

برای دریافت پسورد reaxys با ایمیل ما مکاتبه کنید.

برای اطلاع از هزینه پسورد Reaxys و دریافت دسترسی فول به امکانات ری اکسیس به لینک زیر وارد شوید:

https://www.gigapaper.ir/%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-reaxys-%d9%be%d8%b3%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b1%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c%d8%b3/

درباره پایگاه Reaxys

Reaxys یك پایگاه شیمی وب – پایه می باشد كه برای محققان امكان جستجو در حوزه شیمی و علوم وابسته را فراهم می اورد. این پایگاه با انجام جستجوهایی منسجم به منظور كشف واكنشها و مواد شیمیایی با طراحی سنتز و منبع شیمیایی طراحی شده است .

استفاده كنندگان از پایگاه Reaxys چهار گروه عمده از محققین در رشته های زیر هستند كه شامل موارد زیر هستند :

شیمی سنتز: عمق داده های شیمی موجود در پایگاه امكان خوبی را برای شما فراهم می اورد كه به ارزیابی و طراحی بهترین راه و روش ممكن برای سنتز تركیب مورد نظر خود دست یابید. دانشمندان شیمی سنتز از امكانات سایت بهره مند می شوند.

شیمی دارویی : امكانات چند گانه پایگاه Reaxys از داده های معتبر تجربی فراهم آمده كه با دقت از ژورنالها و پروانه های ثبت اختراع انتخاب شده اند .این پایگاه داده هایی با كیفیت بالا برای دانشمندان علوم زیستی نظیر داروشناسان ، سم شناسان ، زیست شیمیدانان فراهم می آورد.

متخصصان اطلاعاتی شیمی : این پایگاه امكان جستجوی مناسبی را برای شیمیدانان برقرار می سازد كه دامنه تاریخی آن از سال 1771 تا به امروز تحقیقات علم شیمی را شامل میشود .

علم مواد : Reaxys دانشمندان علم مواد را قادر می سازد كه داده های ارزشمند اخیر را كه شامل ویژگیها و ساختارهای شیمیایی و فیزیكی است بدست آورند بنابراین قبل از مراجعه شیمیدانان به ازمایشگاه آنها بهتر میتوانند ویژگیهای یك ماده جدید را پیش بینی كنند و تخمین بزنند.

هر سوالی در مورد پسورد Reaxys دارید، در قسمت نظرات مطرح کنید تا توسط مسیول مربوطه پاسخ داده شود.

 

پسورد رایگان پایگاه رکسیز

با معرفی پنج نفر از دوستان خود میتوانید پسورد رایگان Reaxys دریافت کنید. نحوه کار به این صورت است که ، پس از اینکه دوستان شما اکانت Reaxys را دریافت کردند، به ما ایمیل بزنید و ادرس ایمیل و مشخصات انها را اعلام کنید. پس از بررسی، درصورتی که حداقل پنج نفر اکانت Reaxys را از ما دریافت کرده بودند، اکانت رایگان ری اکسیس ارسال می شود.

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

‫4 دیدگاه ها

    1. پسورد ری اکسیس موجود است. ایمیل بزنید تا هزینه ان ارسال شود
      پسوردهایی هم موجود است که به سایتهای acs , scinecedirect , reaxys و چندین سایت دیگر هم دسترسی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا