دانلود کتاب Laboratory Investigations on Cold Asphalt Mixes

خرید ایبوک Laboratory Investigations on Cold Asphalt Mixes

برای دانلود کتاب Laboratory Investigations on Cold Asphalt Mixes بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت Epub و PDF تبدیلی ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Laboratory Investigations on Cold Asphalt Mixes دانلود ایبوک بررسی های آزمایشگاهی روی مخلوط های آسفالت سرد
دانلود کتاب Laboratory Investigations on Cold Asphalt Mixes دانلود ایبوک بررسی های آزمایشگاهی روی مخلوط های آسفالت سرد
Laboratory Investigations on Cold Asphalt Mixes: A Review Kindle Edition
by Oluwaseyi Oke (Author)
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Laboratory Investigations on Cold Asphalt Mixes از امازون

 

دانلود رایگان کتاب بررسی های آزمایشگاهی روی مخلوط های آسفالت سرد

برای اطمینان از کیفیت ایبوک بررسی های آزمایشگاهی روی مخلوط های آسفالت سرد، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Laboratory Investigations on Cold Asphalt Mixes

Cold mixes with focus on the use of reclaimed asphalt pavements (RAPs) with bitumen emulsions and foamed asphalt are increasingly becoming useful and popular in the construction/rehabilitation of bituminous roads in developed countries of the world. The major benefits of such materials and methods are that they assist in stretching funds available for roads, since they have been acclaimed among others to be economical (old materials are reused), energy and eco-efficient, when used for road construction or upgrading. This book mainly focuses on cold mixes with special interest in RAPs and bitumen emulsion as stabilizing agent.

دانلود ایبوک بررسی های آزمایشگاهی روی مخلوط های آسفالت سرد

مخلوط‌های سرد با تمرکز بر استفاده از روسازی‌های آسفالت احیا شده (RAPs) با امولسیون‌های قیر و آسفالت فوم‌دار به طور فزاینده‌ای در ساخت/بهسازی جاده‌های قیری در کشورهای توسعه‌یافته جهان مفید و محبوب می‌شوند. مزایای عمده چنین مواد و روش‌هایی این است که به افزایش بودجه در دسترس برای جاده‌ها کمک می‌کنند، زیرا در میان سایرین به عنوان مقرون به صرفه (مواد قدیمی استفاده مجدد)، انرژی و کارآمدی زیست‌محیطی، زمانی که برای ساخت و ساز راه یا ارتقاء استفاده می‌شوند، تحسین شده‌اند. این کتاب عمدتاً روی مخلوط‌های سرد با علاقه ویژه به RAPها و امولسیون قیر به عنوان عامل تثبیت‌کننده تمرکز دارد.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل