دانلود کتاب LS-DYNA for Engineers A Practical Tutorial Book

خرید ایبوک LS-DYNA for Engineers A Practical Tutorial Book

برای دانلود کتاب LS-DYNA for Engineers A Practical Tutorial Book و خرید ایبوک LS-DYNA برای مهندسان کتاب عملی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت پی دی اف اورجینال و به زبان انگلیسی با کيفيت عالي و قابل اجرا و انتقال بر روي کامپيوتر، تبلت و موبايل است. نسخه الکترونیکی کتاب امکان جستجو و کپي متن و همچنين ذخيره تصاوير را دارد. تصاویر بدون واتر مارک و بدون صفحات تبلیغاتی است.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Independently دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب LS-DYNA for Engineers A Practical Tutorial Book دانلود ایبوک LS-DYNA برای مهندسان کتاب عملی ISBN-10: 1703208854ISBN-13: 978-1703208856
دانلود کتاب LS-DYNA for Engineers A Practical Tutorial Book دانلود ایبوک LS-DYNA برای مهندسان کتاب عملی ISBN-10: 1703208854ISBN-13: 978-1703208856

LS-DYNA for Engineers: A Practical Tutorial Book (FE analysis for Engineers 2)
by Ryan Lee (Author), Puneeth Latha (Translator)

Series: FE analysis for Engineers (Book 2)

Paperback: 295 pages
Publisher: Independently published (October 28, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1703208854
ISBN-13: 9781703208856

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب LS-DYNA for Engineers از سایت Amazon.org :

دانلود رایگان کتاب LS-DYNA for Engineers A Practical Tutorial Book

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

LS-DYNA (ال اس داینا) یک بسته نرم افزاری شبیه سازی چند منظوره پیشرفته است. از ویژگی های مهم این مجموعه نرم افزاری، توسعه مداوم محتوای آن به جهت در بر گرفتن مسائل پیچیده تر و درگیر با مشکلات امروزی است. پایه این مجموعه نرم افزاری بر روی تحلیل های المان محدود غیرخطی دینامیکی گذرا، استوار است. حوزه کاربرد این نرم افزار در صنایع هوایی، خودروسازی، ساخت و ساز و مهندسی عمران، صنایع نظامی و مهندسی پزشکی است. LS-DYNA، مسائل دینامیک گذرایی که شامل نتایج غیرخطی، اعم از مواردی مانند: برخورد، تغییر شکل بزرگ، رفتار غیرخطی مواد و برنامه های کاربردی که به عنوان دینامیک و گذرا (تصادف، پرتابه و رویدادهای شبه استاتیکی بسیار غیرخطی) در نظر گرفته می شوند را کنترل می نماید.

دانلود کتاب LS-DYNA for Engineers A Practical Tutorial Book

‘LS-DYNA for Engineers: A practical tutorial book’ introduces basic theory and practical engineering applications using LS-DYNA in each chapter. LS-DYNA is one of the best explicit finite element analysis software developed by LSTC. This book presents 17 chapters including workshop tutorials and can serve as a self-learning guidebook that enables readers to solve practical finite element based engineering problems. It offers step-by-step procedures to create the FE model using LS-Prepost and keyword edit. This book is focused on providing practical implementing knowledge for FE analysis with LS-DYNA, rather than emphasizing mathematical formulation. The workshop models have been developed by the authors for the purpose of training post-graduate students and beginning engineers. It is intended to help readers establish a solid basis for FE problem-solving capability with LS-DYNA. Access code of LS-DYNA models used in workshop examples is included in the book.

دانلود کتاب LS-DYNA برای مهندسان: کتاب آموزش کاربردی

LS-DYNA برای مهندسان: یک کتاب آموزشی عملی’ تئوری اساسی و برنامه های کاربردی مهندسی عملی را با استفاده از LS-DYNA در هر فصل معرفی می کند. LS-DYNA یکی از بهترین نرم افزارهای تحلیل المان محدود صریح است که توسط LSTC ساخته شده است. این کتاب 17 فصل شامل آموزش کارگاهی را ارائه می دهد و می تواند به عنوان یک کتاب راهنمای خودآموز که به خوانندگان امکان می دهد مشکلات مهندسی مبتنی بر عناصر محدود را حل کنند ، خدمت کند. این روش گام به گام برای ایجاد مدل FE با استفاده از LS-Prepost و ویرایش کلمه کلیدی ارائه می دهد. این کتاب به جای تأکید بر فرمول ریاضی ، بر ارائه دانش عملی عملی برای تجزیه و تحلیل FE با LS-DYNA متمرکز شده است. مدل های این کارگاه با هدف آموزش دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و مهندسین آغاز شده توسط نویسندگان تهیه شده است. این در نظر گرفته شده است تا به خوانندگان کمک کند تا پایه ای محکم برای توانایی حل مسئله FE با LS-DYNA ایجاد کنند. كد دسترسي مدل هاي LS-DYNA كه در نمونه هاي كارگاهي مورد استفاده قرار مي گيرد ، در كتاب موجود است.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل