دانلود کتاب Practice of Acupuncture از hans-ulrich-hecker

خرید ایبوک Practice of Acupuncture از hans-ulrich-hecker

برای دانلود کتاب دانلود کتاب Practice of Acupuncture از hans-ulrich-hecker  بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. ایبوک بصورت PDF orginal است. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Practice of Acupuncture از hans-ulrich-hecker دانلود کتاب تمرین طب سوزنی از hans-ulrich- download PDF خرید کتاب از امازون گیگاپیپر
خرید ایبوک Practice of Acupuncture از hans-ulrich-hecker دانلود کتاب تمرین طب سوزنی از hans-ulrich- download PDF خرید کتاب از امازون

Practice of Acupuncture: Point Location – Treatment Options – TCM Basics

Hans-Ulrich Hecker, Angelika Steveling

Print Length: 664 pages
Publisher: Thieme; 1 edition (January 1, 2011)
Publication Date: January 1, 2011
Language: English
ASIN: B005NA3WYI

لینک:

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود کتاب Practice of Acupuncture از hans-ulrich-hecker

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب Practice of Acupuncture از hans-ulrich-hecker

Combining the principles of Traditional Chinese Medicine (TCM) with Western medical acupuncture, this eagerly awaited new book and CD-ROM brings the entire field of acupuncture to a new professional standard. The authors, leading experts from diverse disciplines, systematically guide you though the channels, point locations and trigger points in the body, from head to toe. Each acupuncture point is shown in vivo and then explained in detail, using illustrations that show its exact anatomical location and characteristics.Plus — you will benefit from state-of-the-art information never published before, including: a universal point localization system based on anatomic principles; a comprehensive discussion of potential contraindications and side effects of acupuncture; and a focus on outcome-based models and scientific studies throughout. Ideal for those who practice Traditional Chinese Medicine as well as anyone studying for certification, this book covers all acupuncture point locations, as well as the fundamental concepts and methods of this ancient art. It is indispensable for practitioners who need the most complete, scientifically based, and reliable information available anywhere.

دانلود کتاب تمرین طب سوزنی از hans-ulrich-hecker

این ترکیب با اصول پزشکی طب سنتی چینی (TCM) با طب سوزنی پزشکی غربی، این کتاب مشتاقانه منتظر کتاب جدید و CD-ROM به ارمغان می آورد تمام زمینه طب سوزنی را به یک استاندارد حرفه ای جدید تبدیل می کند. نویسندگان، متخصصان برجسته از رشته های متنوع، به طور سیستماتیک شما را راهنمایی می کنند، هرچند کانال ها، مکان های نقطه ای و نقاط حرکت در بدن، از سر تا پا را هدایت می کنند. هر نقطه طب سوزنی به صورت in vivo نشان داده می شود و سپس به طور دقیق توضیح داده می شود، با استفاده از تصاویر که محل دقیق آناتومیک و ویژگی های آن را نشان می دهد. Plus – شما از اطلاعات پیشرفته ترین پیش از این هرگز منتشر نخواهید شد، از جمله: بر اساس اصول تشریحی؛ بحث جامع در مورد منع احتمالات بالقوه و عوارض جانبی طب سوزنی؛ و تمرکز بر مدل های مبتنی بر نتیجه و مطالعات علمی در سراسر. این کتاب ایده آل برای کسانی است که طب سنتی چینی را تحت درمان قرار می دهند و همچنین هر کسی که در صدد صدور گواهینامه می باشد، این کتاب تمام نقاط طب سوزنی و همچنین مفاهیم و روش های بنیادی این هنر باستانی را پوشش می دهد. برای پزشکانی که نیاز به اطلاعات کامل، علمی و قابل اعتماد در هر کجا را دارند، ضروری است.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل