دانلود کتاب Service Strategy in Action A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business

خرید ایبوک Service Strategy in Action A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business

برای دانلود کتاب Service Strategy in Action A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب آلرژی میدلتون: اصول و تمرین ایمیل می شود.  این ایبوک بصورت PDF تبدیلی و همچنین فرمت Epub ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه Kindle هر کتابی از امارون دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Service Strategy in Action A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business خرید ایبوک استراتژی خدمات در عمل یک راهنمای عملی برای رشد خدمات و راه حل های تجاری B2B شما
دانلود کتاب Service Strategy in Action A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business خرید ایبوک استراتژی خدمات در عمل یک راهنمای عملی برای رشد خدمات و راه حل های تجاری B2B شما
Service Strategy in Action: A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business Paperback – Mar 29 2017
by Christian Kowalkowski (Author), Wolfgang Ulaga (Author)

Paperback: 324 pages
Publisher: Service Strategy Press (March 29 2017)
Language: English
ISBN-10: 069281910X
ISBN-13: 978-0692819104

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب :

دانلود رایگان کتاب  Service Strategy in Action A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business

English | ISBN: 069281910X | 2017 | EPUB | 324 pages | 2 MB

 

دانلود کتاب Service Strategy in Action A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business

In today’s competitive global markets, simply making a great product is not enough. To achieve profitable growth and stand out among competitors, you must start to strategically compete through service and innovative solutions for business customers.

Professors Christian Kowalkowski and Wolfgang Ulaga guide you how to shift your business from a goods-centric to a service-savvy model. The authors’ proprietary twelve-step roadmap to profitable service growth will help you break out of a narrow product-centric logic and discover how to

· determine if your company is “fit-for-service,”

· make the most of your existing services,

· innovate and create value-added services and customer solutions beyond your products,

· embed a true service-centric culture in your organization,

· drive change and align your service strategy with corporate goals,

· transform your product-centric sales force into a service-savvy sales organization,

· design an organizational structure that promotes service growth, and

· align your interests with distributors and partners.

Kowalkowski and Ulaga’s twelve-step roadmap is based on rigorous research and long-standing experience working with businesses. They have worked with hundreds of managers in industrial and professional services companies, conducted research projects, led executive workshops, and published numerous articles in scientific and managerial journals, including Harvard Business Review, among others. Here, they share not only their own insights but the lessons learned from successful case studies and years of extensive research

 

دانلود ایبوک استراتژی خدمات در عمل یک راهنمای عملی برای رشد خدمات و راه حل های تجاری B2B شما

در بازارهای جهانی رقابتی امروز ، تولید کالای عالی کافی نیست. برای دستیابی به رشد سودآوری و ایستادگی در بین رقبا ، باید از طریق خدمات و راه حل های نوآورانه برای مشتریان شغلی رقابت استراتژیک کنید.

اساتید کریستین کولاکوفسکی و ولفگانگ اولگا شما را راهنمایی می کنند که چگونه تجارت خود را از یک کالای محور به یک مدل صرفه جویی در خدمات تغییر دهید. نقشه راه اختصاصی دوازده مرحله ای نویسندگان به رشد خدمات سودمند به شما کمک می کند تا از یک منطق محکم محصول محور خارج شوید و نحوه کشف

· تعیین کنید که شرکت شما “مناسب برای خدمات” است ،

· از خدمات موجود خود نهایت استفاده را ببرید ،

· نوآوری و ایجاد خدمات با ارزش افزوده و راه حل های مشتری فراتر از محصولات خود ،

· یک فرهنگ واقعی خدمات محور را در سازمان خود بکارید ،

· تغییر درایو و هماهنگی استراتژی خدمات خود با اهداف شرکت ،

· نیروی فروش محور محصول خود را به یک سازمان فروش صرفه جویی در خدمات ،

· ساختاری سازمانی را توسعه می دهد که باعث افزایش رشد خدمات می شود ، و

· منافع خود را با توزیع کنندگان و شرکا هماهنگ کنید.

نقشه راه دوازده مرحله ای کووالاکوفسکی و اولاگا مبتنی بر تحقیقات دقیق و تجربه دیرینه کار با مشاغل است. آنها با صدها مدیر در شرکت های خدمات صنعتی و حرفه ای همکاری کرده اند ، پروژه های تحقیقاتی را انجام داده ، کارگاه های اجرایی را رهبری کرده اند ، و مقالات متعددی را در ژورنال های علمی و مدیریتی از جمله هاروارد بررسی بازرگانی از جمله دیگران منتشر کرده اند. در اینجا ، آنها نه تنها بینش خود را بلکه دروس آموخته شده از مطالعات موردی موفق و سالها تحقیق گسترده به اشتراک می گذارند

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل