دانلود کتاب The Basics of Bioethics 4th Veatch

خرید ایبوک The Basics of Bioethics 4th Veatch

برای دانلود کتاب The Basics of Bioethics 4th Veatch بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب آلرژی میدلتون: اصول و تمرین ایمیل می شود.  این ایبوک بصورت پی دی اف اورجینال است.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از امارون دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب The Basics of Bioethics 4th Veatch خرید ایبوک مبانی Bioethics 4 Veatch Language: EnglishASIN: B07V7FNCF1
دانلود کتاب The Basics of Bioethics 4th Veatch خرید ایبوک مبانی Bioethics 4 Veatch Language: EnglishASIN: B07V7FNCF1
لینک کتاب از EBL :
  The Basics of Bioethics 4th Edition, Kindle Edition
by Robert M. Veatch (Author), Laura K. Guidry-Grimes (Author)

File Size: 7895 KB
Print Length: 324 pages
Simultaneous Device Usage: Up to 4 simultaneous devices, per publisher limits
Publisher: Routledge; 4 edition (October 18, 2019)
Publication Date: October 18, 2019
Language: English
ASIN: B07V7FNCF1

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

 

 

دانلود رایگان کتاب The Basics of Bioethics 4th Veatch

برای اطمینان از کیفیت کتاب آلرژی میدلتون 2019 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است. همانطور که در صفحات رایگان کتاب الکترونیکی  آلرژی 2 مجموعه میدلتون: اصول و تمرین نسخه 9 مشخص است امکان هایلایت و کپی برداری ساده از متون و تصاویر موجود در کتاب می باشد.

 

دانلود کتاب The Basics of Bioethics 4th Veatch

The Basics of Bioethics, Fourth Edition offers an easy-to-follow introduction to this dynamic field, intended for healthcare professionals, teachers, students, and anyone interested in bioethics. Accessible and enjoyable for readers of all backgrounds, the book contains numerous cases—including ones that recently have dominated international headlines—to help anchor the broader discussion. The text is suitable for use in short courses in schools of medicine, nursing, and other health professions; continuing professional education; various undergraduate departments; and adult education. Chapters are organized around common moral themes in order to help readers understand the values and other connections that tie together different positions in bioethics. This fourth edition adds a new chapter on alternative frameworks in bioethics, including narrative ethics and casuistry, feminist approaches, care ethics, and virtue ethics. Due to significant advances in genetics and reproductive possibilities, this new edition devotes a full chapter to each. The combined teaching, research, and clinical experience of the two authors helps make this edition current with the evolving field of bioethics, while still embedding the major issues in a systematic framework that allows readers easily to navigate the larger field.

Key Changes to the Fourth Edition:
• An added chapter on new and emerging approaches in bioethics, including those based on virtue ethics, casuistry and narrative ethics, feminist ethics, and care ethics
• Updates throughout the book based on developments in ethical theory and new medical research
• Revisions and updates to the Learning Objectives, Key Terms, Bibliographies, and URLs
• The addition of multiple recent case studies, including:

Jahi McMath

an undocumented patient who needs a rule bent

a pediatrician who turns away unvaccinated patients

a minor eligible for pediatric bariatric surgery

a daughter suing a hospital for non-disclosure of her father’s Huntington’s diagnosis

CRISPR-edited newborn babies

 

دانلود ایبوک مبانی Bioethics 4 Veatch

The Basics of Bioethics، Fourth Edition مقدمه ای آسان برای پیگیری این زمینه پویا را برای متخصصان مراقبت های بهداشتی ، معلمان ، دانش آموزان و هر کسی که علاقه مند به زیست پزشکی است ، ارائه می دهد. در دسترس و لذت بخش برای خوانندگان از همه سوابق ، این کتاب شامل موارد بی شماری از جمله مواردی است که اخیراً در عناوین بین المللی حاکم شده است – برای کمک به بحث و گفتگو گسترده تر. متن مناسب برای استفاده در دوره های کوتاه در مدارس پزشکی ، پرستاری و سایر حرفه های بهداشتی است. ادامه تحصیل حرفه ای؛ بخش های مختلف کارشناسی و آموزش بزرگسالان برای کمک به خوانندگان در درک مقادیر و سایر ارتباطاتی که موقعیتهای مختلف در زیست شناسی را با یکدیگر گره می زند ، فصلهایی در مورد مضامین اخلاقی مشترک برگزار می شود. این ویرایش چهارم فصل جدیدی را درمورد چارچوبهای جایگزین در زیست شناسی از جمله اخلاق روایی و تعصب ، رویکردهای فمینیستی ، اخلاق مراقبت و اخلاق فضیلت می افزاید. با توجه به پیشرفت های چشمگیر در ژنتیک و امکان تولید مثل ، این نسخه جدید فصل کاملی را برای هر یک اختصاص می دهد. تدریس ، تحقیق و تجربه بالینی دو نویسنده به این امر کمک می کند تا این نسخه با زمینه تحول بیولوژیک جریان یابد ، در حالی که هنوز هم مباحث اصلی را در یک چارچوب منظم جاسازی می کند که به خوانندگان اجازه می دهد تا به راحتی از قسمت بزرگتر حرکت کنند.

تغییرات اساسی در نسخه چهارم:
• یک فصل اضافه شده در مورد رویکردهای جدید و نوظهور در زیست شناسی ، از جمله مواردی که مبتنی بر اخلاق فضیلت ، اخلاقیات و اخلاق روایی ، اخلاق فمینیستی و اخلاق مراقبت است
• به روز رسانی در طول کتاب بر اساس تحولات در تئوری اخلاق و تحقیقات پزشکی جدید
• بازنگری ها و به روزرسانی های اهداف یادگیری ، اصطلاحات کلیدی ، کتابشناسی و URL ها
• اضافه کردن چندین مورد مورد اخیر ، از جمله:

Jahi McMath

یک بیمار بدون مستند که نیاز به خم شدن به قانون دارد

یک متخصص اطفال که بیماران واکسینه نشده را دور می کند

یک فرد واجد شرایط برای جراحی کودکان در کودکان

یک دختر به دلیل عدم افشای تشخیص هانتینگتون پدرش در بیمارستان شکایت دارد

نوزادان تازه متولد شده CRISPR

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل