دانلود کتاب The Compassionate Mind Approach to Difficult Emotions Using Compassion Focused Therapy

خرید ایبوک The Compassionate Mind Approach to Difficult Emotions Using Compassion Focused Therapy

برای دانلود کتاب The Compassionate Mind Approach to Difficult Emotions Using Compassion Focused Therapy بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب آلرژی میدلتون: اصول و تمرین ایمیل می شود.  این ایبوک بصورت PDF تبدیلی و همچنین فرمت Epub ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه Kindle هر کتابی از امارون دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب The Compassionate Mind Approach to Difficult Emotions Using Compassion Focused Therapy خرید ایبوک رویکرد ذهن دلسوزانه به احساسات دشوار با استفاده از روش درمانی متمرکز
دانلود کتاب The Compassionate Mind Approach to Difficult Emotions Using Compassion Focused Therapy خرید ایبوک رویکرد ذهن دلسوزانه به احساسات دشوار با استفاده از روش درمانی متمرکز
The Compassionate Mind Approach to Difficult Emotions: Using Compassion Focused Therapy Paperback – October 29, 2019
by Dr. Chris Irons (Author)

Series: Compassion Focused Therapy

Paperback: 448 pages
Publisher: Robinson (October 29, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1849016216
ISBN-13: 978-1849016216

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب :

 

دانلود رایگان کتاب The Compassionate Mind Approach to Difficult Emotions Using Compassion Focused Therapy

برای اطمینان از کیفیت کتاب آلرژی میدلتون 2019 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است. همانطور که در صفحات رایگان کتاب الکترونیکی  آلرژی 2 مجموعه میدلتون: اصول و تمرین نسخه 9 مشخص است امکان هایلایت و کپی برداری ساده از متون و تصاویر موجود در کتاب می باشد.

 

دانلود کتاب The Compassionate Mind Approach to Difficult Emotions Using Compassion Focused Therapy

Emotions bring purpose, pleasure and meaning to our lives. However, for many people, they are synonymous with distress, pain and suffering. Anger and rage can wreck relationships and cause problems at work; anxiety can prevent us from socialising or engaging in things we would like to; sadness can feel overwhelming and never ending. These types of difficulties are often referred to as emotion regulation problems, and can prevent us from developing stable and happy relationships, communicating our needs, and flourishing.

This practical self-help book based on Compassion Focused Therapy (CFT) will help you to take a new approach to managing difficult emotions. It outlines why we experience emotions, how they can be helpful but also how and why we can get in to struggles with them. It outlines the Compassionate Mind model, and guides you through a series of exercises that will help you to develop your compassion mind, and use this to develop more helpful emotion regulation strategies, and bring greater balance to your emotions.

دانلود ایبوک رویکرد ذهن دلسوزانه به احساسات دشوار با استفاده از روش درمانی متمرکز

احساسات هدف ، لذت و معنی را به زندگی ما می بخشد. با این حال ، برای بسیاری از افراد ، آنها مترادف با پریشانی ، درد و رنج هستند. عصبانیت و عصبانیت می تواند روابط را خراب کرده و در کار مشکل ایجاد کند. اضطراب می تواند ما را از معاشرت یا درگیر شدن در کارهایی که دوست داریم جلوگیری کند. غم و اندوه می تواند احساس غرق شدن و پایان دادن به آن نداشته باشد به این نوع مشکلات اغلب به عنوان مشکلات تنظیم احساسات گفته می شود و می تواند مانع از ایجاد روابط پایدار و شاد ، برقراری ارتباط نیازهای ما و شکوفایی شود.

این کتاب عملی خودیاری مبتنی بر درمان دلسوزانه دلسوز (CFT) به شما کمک می کند تا رویکرد جدیدی را برای مدیریت احساسات دشوار در پیش بگیرید. در این مقاله آمده است که چرا ما احساسات را تجربه می کنیم ، چگونه آنها می توانند مفید باشند بلکه چگونه و چرا می توانیم با آنها درگیر شویم. این مدل ذهن دلسوز را تشریح می کند ، و شما را از طریق یک سری تمرینات راهنمایی می کند که به شما در پیشرفت ذهن دلسوزانه کمک می کند و از این طریق برای ایجاد راهکارهای مفید تر تنظیم احساسات استفاده می کند و تعادل بیشتری را در احساسات شما به وجود می آورد.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل