دانلود کتاب Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined

خرید ایبوک Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined

برای دانلود ایبوک Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined و خرید کتاب فرهنگ لغت شهری تازه ترین خیابان عامیانه خیابان تعریف شده است بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همره PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined

ایبوک Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined خرید کتاب فرهنگ لغت شهری تازه ترین خیابان عامیانه خیابان تعریف شده است
ایبوک Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined خرید کتاب فرهنگ لغت شهری تازه ترین خیابان عامیانه خیابان تعریف شده است
Urban Dictionary: Freshest Street Slang Defined Kindle edition
by Aaron Peckham  (Author)
ISBN-10: 1449409903
ISBN-13: 978-1449409906
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 5$

ادرس اینترنتی کتاب Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined

دانلود رایگان کتاب Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب Urban Dictionary Freshest Street Slang Defined

From “Russian toilette” to “going ham,” this even more fularious edition of Urban Dictionary features the latest and greatest definitions ever for the words that define our world.

In 1999, Aaron Peckham established UrbanDictionary.com, inviting users to define their world by compiling the most epic collection of slang ever. Since then, the site has skyrocketed in popularity, amassing thousands of definitions and edumacating millions. Users submit about 2,300 new entries every day!

In this totally and awesomely revised edition of the best-selling original, readers will find defs – mostly new, some updated, and all fularious – for the most current word creations.

دانلود ایبوک فرهنگ لغت شهری تازه ترین خیابان عامیانه خیابان تعریف شده است

از “توالت روسی” گرفته تا “رفتن ژامبون” ، این نسخه حتی بیشتر پرمخاطب دیکشنری شهری دارای جدیدترین و بهترین تعاریف برای کلماتی است که دنیای ما را تعریف می کنند.

در سال 1999 ، آرون پکام ، UrbanDictionary.com را تأسیس کرد و از کاربران دعوت کرد تا با گردآوری حماسی ترین مجموعه زبان عامیانه ، دنیای خود را تعریف کنند. از آن زمان به بعد ، محبوبیت این سایت سر به فلک کشیده و هزاران تعریف را جمع کرده و میلیون ها نفر را جمع و جور کرده است. کاربران هر روز حدود 2300 ورودی جدید ارسال می کنند!

در این نسخه کاملاً عالی و بسیار عالی که از پرفروش ترین نسخه اصلی تجدید نظر شده است ، خوانندگان نسخه های خطی – عمدتاً جدید ، برخی به روز شده و همه جعلی – را برای جدیدترین ساخته های کلمه پیدا می کنند.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل