دانلود کتاب Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond

خرید ایبوک Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond

برای دانلود ایبوک Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond و خرید کتاب فرآیند مراقبت از تغذیه توسط Janice Raymond بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Saunders دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond

ایبوک Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond خرید کتاب فرآیند مراقبت از تغذیه توسط Janice Raymond
ایبوک Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond خرید کتاب فرآیند مراقبت از تغذیه توسط Janice Raymond

Krause and Mahan’s Food & the Nutrition Care Process 15th Edition
by Janice L Raymond MS RDN CSG (Author), Kelly Morrow MS RDN FAND (Author)

ISBN-13: 978-0323636551
ISBN-10: 0323636551

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond

https://www.worldcat.org/title/krause-and-mahans-food-the-nutrition-care-process/oclc/1230557090

دانلود رایگان کتاب Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Krause and Mahan’s Food the Nutrition Care Process by Janice Raymond

دانلود ایبوک فرآیند مراقبت از تغذیه توسط Janice Raymond

Krause and Mahan’s Food & the Care Care Process ، چاپ 15th که یک کلاسیک معتمد برای بیش از 50 سال است ، به روزترین مطالب مربوط به رژیم های غذایی را در این زمینه همیشه در حال تغییر ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما مراقبت های غذایی مطلوب را ارائه می دهید. این پوشش گسترده و گسترده از طیف گسترده ای از موضوعات رژیم غذایی ، همه در یک کتاب را ارائه می دهد. شما از اطلاعات عمیق متخصصان بالینی که توصیه های عملی و مبتنی بر شواهد مربوط به ارزیابی و مداخله تغذیه ، نیازهای تغذیه ای افراد در مراحل مختلف چرخه زندگی ، تغذیه برای سلامتی و تناسب اندام و تغذیه درمانی پزشکی را ارائه می دهند ، بهره مند خواهید شد.

منحصر بفرد! الگوریتم های پاتوفیزیولوژی علت ، پاتوفیزیولوژی و مدیریت تغذیه پزشکی برای انواع اختلالات و شرایط را برای کمک به شما در ارائه مراقبت های غذایی مطلوب ارائه می دهند.
به روز شده! التهاب و پاتوفیزیولوژی بیماری مزمن ، اطلاعات حیاتی را برای کمک به شما در درک چگونگی تأثیر رژیم غذایی و تغذیه بر بدن و کمک به فرآیندهای بیماری ارائه می دهد.
به روز شده! قسمت سوم: تغذیه در بخش چرخه زندگی در فصل ، جدیدترین رهنمودهای مربوط به تغذیه از بارداری تا سالهای بزرگسالی را توضیح می دهد تا درک شما از نیازهای تغذیه ای بیماران در هر سنی را افزایش دهد.
مطالعات موردی بالینی به شما کمک می کند با استفاده از فرایند مراقبت از تغذیه ، دانش آکادمیک را به مراقبت عملی از بیمار تبدیل کنید.
جعبه های تشخیص تغذیه قبل از نتیجه گیری با یک نمونه تشخیص تغذیه ، یک مشکل ، علت آن و علائم و نشانه های آن را نشان می دهند ، سناریوهای واقعی را که ممکن است در عمل با آنها روبرو شوید به شما ارائه می دهند.
جعبه های بینش بالینی اطلاعات بالینی را گسترش می دهند ، زمینه های جدیدی از تمرکز را برجسته می کنند و دارای منابع بالینی برای مطالعات شما هستند.
جدید! تحویل مواد غذایی و غذایی: برنامه ریزی برای رژیم غذایی با فصل شایستگی فرهنگی ، راهنماها و منابع تغذیه ای بین المللی را برای کمک به شما در برنامه ریزی وعده های غذایی چند فرهنگی فراهم می کند.
جدید! بالینی: در فصل ژنومیک تغذیه ای نویسنده ای از پروژه ژنوم انسانی NIH حضور دارد و شما را با آخرین تحقیقات درمورد CRISPR و اپی ژنتیک آشنا می کند.
جدید! فصل MNT برای اختلالات عصبی شامل دو نویسنده جدید ، از جمله یک گفتاردرمانگر است ، و دستورالعمل های IDDSI و یک پیوست برای رژیم های دیسفاژی را نشان می دهد تا به شما کمک کند تا با دقت و به طور مداوم نیازهای تغذیه ای این بیماران را برطرف کنید.
جدید! بالینی: تعادل آب ، الکترولیت و اسید و باز و بالینی: فصل های ارزیابی بیوشیمیایی ، فیزیکی و عملکردی با مناسب ترین و مبتنی بر شواهد رویکردهای مکمل و یکپارچه به روز می شوند تا تخصص شما را در این زمینه های تغذیه ای بالینی گسترش دهند.
جدید! MNT برای واکنشهای جانبی به غذا: فصل آلرژی و عدم تحمل غذایی دارای دستورالعملهای کاملاً اصلاح شده و الگوریتم جدید پاتوفیزیولوژی است تا اطمینان حاصل شود که شما از دانش خود در مورد چگونگی پیشگیری از شرایط اضطراری و اینکه در زمان بروز موارد اضطراری چه کاری باید انجام دهید اطمینان دارید.
جدید! پوشش روزه داری متناوب ، سلامتی در هر اندازه و اختلافات سلامتی بر روی آخرین روند تغذیه متمرکز است تا اطمینان حاصل شود که در این مباحث تبحر کافی دارید.
جدید! ضمائم رژیم غذایی مدیترانه ای ، کولین و بیوتین در یک نگاه اطلاعات را برای کمک به شما در یافتن سریع اطلاعات تکمیلی نشان می دهد.
جدید! جعبه راهنما و جعبه تمرکز بر روی آنها ، همچنین وب سایت ها ، منابع مفید و اصطلاحات کلیدی مفید در انتهای هر فصل ، به شما کمک می کند اطلاعات را به سرعت و به راحتی پیدا کنید.

نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
خروج از نسخه موبایل