ویدیوهای آموزشی

دانلود اموزش های Udemy

خرید دوره های آموزشی یودمی

دانلود ویدیوهای آموزشی یودمی Udemy

در صورتی که هر آموزشی را از سایت یودمی (Udemy) نیاز دارید، کافیست اسم دوره آموزشی به همراه آدرس ان دوره از سایت www.udemy.com برای ما ارسال کنید. فایلهای آموزشی یودمی تهیه، و پس از واریز هزینه ویدیوها ارسال می شود.

اکانت Udemy

در صورتی که نیاز به دسترسی به ویدیوهای آموزشی یودمی دارید، می توانید با دریافت اکانت Udemy نسبت به دانلود ویدیو اقدام نمایید. پس از خرید اکانت Udemy برای شما یوزر و پسورد Udemy ارسال می شود. با توجه به هزینه اکانت Udemy ، در صورتی که دوره های زیادی را نیاز دارید، نسبت به خرید اکانت یودمی اقدام بفرمایید.

معرفی یودمی (Udemy)

وبسایت یودمی (Udemy) یکی از معروف ترین و محبوب ترین وب سایتها در زمینه ی آموزش های تخصصی است. سایت Udemy بیش از 40 هزار دوره ی آموزشی آنلاین در بیش از 1200 رشته ی مختلف دارد. اکنون می توان گفت پربازدید ترین وبسایت در حوزه ی تولید محتوای آموزشی سایت Udemy است. این سایت که از سال 2010 فعالیت خود را آغاز نموده است به دلیل تنوع و همچنین کیفیت بسیار بالا در زمینه ی تولید محتوای آموزشی در حوزه های بسیار گسترده ی تخصصی، جایگاه بسیار ویژه ای در بین کاربران اینترنتی پیدا کرده است. خرید از سایت Udemy به راحتی توسط یک کارت اعتباری بین المللی ( مستر کارت یا ویزا کارت ) قابل پرداخت است.

خرید از سایت Udemy

هزینه ی دوره های آموزشی یودمی (Udemy) گاها کمی گران هستند. با وجود اینکه یودمی کوپن های تخفیفی برای فروش دوره های خود ارائه می کند، ولی باز هم هزینه های خرید ویدیوهای Udemy برای ما ایرانیان گران می شود!!

 | udemy.com | نمونه ای از درس های ارائه شده در یودمی | دانلود اموزش های Udemy خرید دوره های آموزشی یودمی معرفی یودمی خرید از سایت Udemy درخواست دانلود ویدیو از Udemy دانلود ویدیوهای آموزشی یودمی Udemy
خرید از سایت Udemy درخواست دانلود ویدیو از Udemy دانلود ویدیوهای آموزشی یودمی

دانلود ویدیو از Udemy

با توجه به هزینه های گران قیمت ویدیوهای یودمی، و اینکه بسیاری از ایرانیان مسترکارت و کردیت کارت ندارند، ما می توانیم دوره های آموزشی Udemy را با هزینه بسیار ارزانتری تهیه کنیم. گیگاپیپر به عنوان نماینده فروش آموزشهای udemy به شما در تهیه ی ویدیو ها کمک میکند.

نمونه ای از درس های ارائه شده در یودمی | دانلود اموزش های Udemy خرید دوره های آموزشی یودمی معرفی یودمی خرید از سایت Udemy درخواست دانلود ویدیو از Udemy دانلود ویدیوهای آموزشی یودمی Udemy
نمونه ای از درس های ارائه شده در یودمی Udemy

سایت یودمی Udemy

وبسایت Udemy.com که در کالیفرنیا واقع شده، یک فروشگاه آنلاین یادگیری است که توسط کارآفرینی به نام گاگان بیانی و اکتای کاگلار در سال 2010 پایه گذاری شد. در طی شش سال گذشته و از آغاز به کار این موسسه، این فروشگاه آنلاین یادگیری، شاهد رشد بسیار زیادی بوده است. تا ماه می سال 2017 بیش از 9 میلیون دانش آموز در 35,000 درس که توسط متخصصین در رشته های مختلف ارائه شده، ثبت نام کرده اند. هر یک از دروس ارائه شده در یودمی توسط فایل های ویدیویی ارائه داده می شود. موضوعاتی که در دروس یودمی تحت پوشش قرار می گیرد تنوع زیادی دارد و شامل دروس دانشگاهی مانند سرگرمی، اقتصاد، فناوری، زبان و روانشناسی می شود.

یودمی چیست

یودمی (Udemy) یک سایت آموزشی کاربر محور است که دوره های آموزشی در اکثر زمینه ها از جمله برنامه نویسی، شبکه، طراحی وب و … در آن قرار می گیرد. Udemy دانشگاهی آنلاین با بیش از چهل هزار دوره آموزشی است.

سایت بودمی در سال 2017 توسط Eren Bali که در ترکیه زندگی می کرد تاسیس شد و دو سال بعد این شرکت به دره سیلیکون منتقل شد. در سال 2010 تعداد 400 دوره آموزشی در Udemy وجود داشت که تا سال 2017 این عدد به بیش از 55000 دوره رسیده است. در این صفحه می توانید دوره های سایت Udemy را دانلود نمایید.

الگوی درخواست دانلود ویدیو از Udemy

نحوه صحیح ارسال درخواست تهیه ویدیوهای آموزشی در زیر آورده شده است. لطفا درخواستهای خود را از طریق بخش نطرات در پایین صفحه و یا ایمیل و یا تلگرام ارسال کنید.

نام دوره : Forecasting Models with Excel

آدرس اینترنتی : https://www.udemy.com/forecasting-models-with-excel

با توجه به تحریم کاربران ایرانی از سوی وب سایت آموزشی Udemy ، برای دیدن دوره های آموزشی یودمی باید از ف.یلت.ر شک.ن استفاده کنید و وارد سایت https://www.udemy.com شوید.

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

‫497 دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام،

    اینجانب به طور خیلی سریع نیاز به دانلود دوره ی آموزشی زیر از udemy را دارم. خواهسمندم در صورت امکان نسبت به قرار دادن این دوره اقدام فرمایید و اگر ممکن است از طریق ایمیل به اطلاع بنده برسانید که این مورد قابل انجام است یا خیر.
    نام دوره: From Wire to PLC , A Bootcamp In Industrial Automation
    آدرس اینترنتی: https://www.udemy.com/course/from-wire-to-plc-a-to-z-compilation

    با تشکر
    آذرپیش

  2. سلام لطفا هزینه این سه دوره را به بنده ایمیل کنید. تشکر

    نام دوره: SystemVerilog for Verification Part 1: Fundamentals
    لینک دوره: https://www.udemy.com/course/completrtl-verification-part-1

    نام دوره: SystemVerilog for Verification Part 2 : Projects
    لینک دوره: https://www.udemy.com/course/systemverilog-for-verification-part-2-projects/

    نام دوره UVM for Verification Part 1 : Fundamentals
    لینک دوره: https://www.udemy.com/course/uvm-for-verification-part-1-fundamentals/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا