دانلود استاندارد Involute Splines and Inspection خرید SAE ANSIB92.2M

خرید استاندارد Involute Splines and Inspection

برای دانلود استاندارد Involute Splines and Inspection و خرید استاندارد Splines در پیچ و بازرسی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 1989 می باشد.

کلیه استانداردهای SAE استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Society of Automotive Engineers مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا Techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود استاندارد SAE - SAE International -خرید استاندارهای SAE - دریافت متن کامل ایین نامه استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا
دانلود استاندارد SAE – SAE International -خرید استاندارهای SAE – دریافت متن کامل ایین نامه استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا
SAE ANSIB92.2M
Involute Splines and Inspection
STANDARD by SAE International, 03/01/1989
لینک استاندارد SAE ANSIB92.2M :

https://www.techstreet.com/standards/sae-ansib92-2m?product_id=2183591

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 10$

دانلود رایگان استاندارد Involute Splines and Inspection

برای اطمینان از کیفیت استاندارد Involute Splines and Inspection، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد Involute Splines and Inspection

This standard provides data and guidance for the design, manufacture, and inspection of straight, non-helical, cylindrical involute splines.

دانلود استاندارد Splines در پیچ و بازرسی

این استاندارد داده‌ها و راهنمایی‌هایی را برای طراحی، ساخت و بازرسی خطوط پیچ‌خورده مستقیم، غیر مارپیچ و استوانه‌ای ارائه می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا