دانلود استاندارد SSPC SP COM خرید Surface Preparation Commentary for Steel and Concrete Substrates

خرید استاندارد SSPC SP COM

برای دانلود استاندارد SSPC SP COM و خرید استاندارد Surface Preparation Commentary for Steel and Concrete Substrates بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2017 می باشد.

کلیه استانداردهای SSPC استانداردهاي انجمن پوشش و روکشش هاي محافظتي موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Society for protective Coatings مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

American Welding Society، AWS
دانلود استاندارد AWS خرید American Welding Society، AWS استاندادرهای جوشکاری
SSPC SP COM
Surface Preparation Commentary for Metal Substrates
standard by Society for Protective Coatings, 03/06/2015

لینک استاندارد SSPC SP COM:

https://www.techstreet.com/standards/sspc-sp-com?product_id=1892621

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 25$

دانلود رایگان استاندارد SSPC SP COM

برای اطمینان از کیفیت استاندارد SSPC SP COM، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد SSPC SP COM خرید SSPC SP COM

 This Surface Preparation Commentary (SP COM) is intended to be an aid for the coating specifier in selecting methods, materials, and standards for specifying the proper surface preparation for steel, and other metals (not including ductile iron pipe). The use of these standards in a coating specification will give direction to the contractor regarding what is required and give direction to the inspector on verifying compliance to the specification.

دانلود استاندارد تفسیر آماده سازی سطح برای بسترهای فولادی و بتنی

این تفسیر آماده‌سازی سطح (SP COM) به‌عنوان کمکی برای تعیین‌کننده پوشش در انتخاب روش‌ها، مواد و استانداردها برای تعیین آماده‌سازی سطح مناسب برای فولاد، و سایر فلزات (غیر از لوله‌های چدنی شکل‌پذیر) در نظر گرفته شده است. استفاده از این استانداردها در مشخصات پوشش، به پیمانکار در مورد آنچه مورد نیاز است راهنمایی می کند و به بازرس جهت تأیید انطباق با مشخصات راهنمایی می کند.

دکمه بازگشت به بالا