دانلود استاندارد ULC S536-13 خرید Standard For Inspection And Testing Of Fire Alarm systems

خرید استاندارد ULC S536-13

برای دانلود استاندارد ULC S536-13 و خرید استاندارد Standard For Inspection And Testing Of Fire Alarm systems بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد که مربوط به سال 2013 در فرمت PDF ارسال می شود. دقت شود نسخه 2013 ارسال می شود و نه نسخه های جدیدتر ان

کلیه استانداردهای ULC از مجموعه استانداردهاي ايمني کانادا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Underwriters Laboratories of Canada مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

استاندارد ULC ULC standard Underwriters Laboratories of Canada
استاندارد ULC
ULC standard Underwriters Laboratories of Canada

ULC 536
Inspection and Testing of Fire Alarm Systems)
standard by Underwriters Laboratories of Canada, 2019

لینک ULC S536-13:

https://www.techstreet.com/standards/ulc-536?product_id=1868163

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان استاندارد ULC S536-13

برای اطمینان از کیفیت استاندارد ایزو ULC S536-13، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد ULC S536-13

This Standard prescribes requirements for the inspection and testing of fire alarm systems and specifies the devices and functions to be inspected, tested, and documented for the periodic inspection and test.

دانلود استاندارد ULC S536-13 استاندارد برای بازرسی و آزمایش سیستم های اعلام حریق

این استاندارد الزاماتی را برای بازرسی و آزمایش سیستم های اعلام حریق تجویز می کند و دستگاه ها و عملکردهایی را که باید بازرسی، آزمایش و مستندسازی شوند برای بازرسی و آزمایش دوره ای مشخص می کند.

دکمه بازگشت به بالا